Tupakoinnin lopettamisesta?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikä on/oli teidän mielestä paras röögi? Mulla teki pirun tiukkaa päästä kahvitupakista eroon.. en tainnu kahvia juoda moneen kuukauteen kun lopetin :) Ja baarissäkäynti väheni 90%! Näin jälkeenpäin ajatellen tää uus tupakkalaki on helvetin hyvä juttu. Sillon kun ite sauhutteli niin jopas vitutti moinen uudistus kun joka kuppilassa ei saanukkaan kessutella.

Aamun ensimmäinen rööki, sekä kahvin tai safkan jälkeenhän tuo parhaimmalta maistui. :hmmm:
Nyt olen ollut ilman röökiä jo puoltoista vuotta, noin 12 vuoden sauhuttelun jälkeen. :)
Olohan on nyt huomattavasti parempi nyt, ei ole enää tupakkayskä vaivannut. :D
Ei muuta kuin tsemppiä kaikille "tupakkalakossa" oleville. :lol1:

Kaikkein vaikeinta on ollut duunissa sillon kun olen ollut katkolla. Teen viikonloppuisin ravintolatyötä, ja siellä menee helposti melkein askillinen 8:ssa tunnissa.

Kyl se tais olla se aamu tupakka.....Nyt on neljä päivää takan ilman röökii enkä oo yhtään hatsia ottanut. Joutu jättää ton nikotiinilaastarinki pois, tulin niin huono olo ja pakki meni ihan kuralle. En osaa sanoo helpottaako vierotukset vieläkään, koko aika tekee kyl mieli röökii....mut tällä kertaa meinaan onnistua...:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Originally posted by metalman
Mikä on/oli teidän mielestä paras röögi

Tiukan duunisession jälkeinen rööki. Esim fyysisessä duunissa, remppahommissa, autonkorjauksessa jne. Ruokailun jälkeinen ei ole hyvä sauhu, lähinnä tapa.

Mitä, eikö kukaan arvosta korkeimmalle sitä kaikkein kuuluisinta, kansankielellä hässinnän eli köyrinnän jälkeistä tupakkia?

Originally posted by Jimmy
Mitä, eikö kukaan arvosta korkeimmalle sitä kaikkein kuuluisinta, kansankielellä hässinnän eli köyrinnän jälkeistä tupakkia?

No meneehän se tohon mun "tiukan duunisession jälkeiseen"-kategoriaan ;)

Ekaa päivää ilman röökiä ja vittu kun on pää sekaisin.
Ei tiedä mitä pitäis tehdä. Työn teosta ei ainakaan tule yhtään mitään.
Taidan lähteä uimahalliin ja jättää duunit muille. Sieltä sitten suoraan salille ja kotiin nukkumaan.

Originally posted by Dolph Lunkreeni
Ekaa päivää ilman röökiä ja vittu kun on pää sekaisin.

Niin minäkin ja pää on kans ihan sekasin. Mä oon mässyttäny koko päivän nikkis purkkaa, johtuu varmaan siitä.

No niin menee päihdelinkiksi ja saarnaamiseksi,mutta menköön:

20 vuoden splaadaus loppui 3 vuotta sitten.Viinanjuonti vuosi sitten.Ikinä ei ole olo ollut parempi.Ennätykset paranee vielä nelikymppisenä,treenata voi perjantai-iltaisin ja sunnuntai-aamuisin.Vappuna olisin voittanut salin vahvin mies-kisan jne...
Mihin vittuun olen röökiä tai viinaa tarvinnut,ihmettelen nyt.
Pikemminkin ihmettelen,että mikä saisi enää niihin koskemaan.
Eipä ollut vaikea lopettaa kumpaakaan,eron huomaa niiiiin pian.
Röökin huomasi eritryisesti aerobisella puolella,alkoi henki kulkea.
Viinan taas siitä,ettei tarvinnut ihmetellä,että onko olo jo mahdollisesti sopiva vääntämiseen.Sitäpaitsi sitä tuntee itsensä aika fiksusksi,kerrankin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by meitsi
No meneehän se tohon mun "tiukan duunisession jälkeiseen"-kategoriaan ;)

Hmm, rakennushommat, tien teko, metsätyöt, hässintä, ojan kaivaminen lapiolla.. joo, kyllä se näyttäis luontevasti siihen kategoriaan istuvan, olinpas ajattelematon..

:kippis1:

Originally posted by metalman
Mikä on/oli teidän mielestä paras röögi?

uuh....illan viimeinen tupakka auringon laskiessa kahvikuppi kädessä.sitä tulee jo melkein ikävä....

Mä poltan tänään viimeistä päivää ja määrällisesti oon varmaan jo vetäny viikon edestä, siis tänään ja klo on 16.55 :) No huomennahan en sitten enää röökaa.
Huomasin että joku kysy mikä rööki on paras ja tässä vaiheessa, kun h-hetki lähestyy, niin tuntuu että jokanen rööki in paras.
Mä omasta puolesta luulen ettei toi nikotiinin himo oo mulle se vaikein vaan ongelmaksi muodostuu enemmänkin se tapa.
Mulla on ollu himassa kaikki nikotiinilaastarit, purkat jne. jo vuoden (toivottavasti ne on vielä pelikunnossa)
Niin savuttelua mulla on takana 13 v. joista viimeiset 4-5 v about 2 askia päivässä, eli tällä tupakointimäärällä mulle pitäis tulla ylimäärästä aikaakin jo varmaan pari tuntia päivässä. Mihin sen sitten vaan käyttäis. Eiköhän oo aiheellista vaan lisätä aeroobista, jos vaikka menis lenkille heti aamusta.
Onnea vaan kaikille muille lopettaneille ja lopettamista suunnitteleville.

6 päivä ilman röökii, kerron tässä väliaika tietoja niille jotka aikoo lopettaa, parempi pysyy erossa niistä kavereista jotka vetää röökii....Kyl täytyy sanoo et tekee vieläkin mieli röökii mut nyt sen unohtaa jo paljon helpommin.....Kohta alkaa jo helpottamaan.....

Mä lopetan kans nyt. Huomenna on kova taistelu, kun kaikki polttavat töissä:evil:

Originally posted by rontti
Mä lopetan kans nyt. Huomenna on kova taistelu, kun kaikki polttavat töissä:evil:
Heikkomielisiä immeisiä...

Aamulla juoksin uimahalliin (5km) uin 2km ja kävelin duuniin. Ei ole ikinä ollut näin hyvä fiilis. Ilma kiertää keuhkoissa upeasti ja pirteys on omaa luokkaansa.
Tupakkaa toki tekee koko ajan mieli, mutta uskon että kyllä se jossain vaiheessa helpottaa.
Eka päivä oli kyllä uskomattoman vaikea.

Nonii mites on äijien käynny, onko lakko pitänyt. Mulla takana 17 päivää eikä röökin röökiä, paino noussu kohta 3kg aivan sairasta, eikä enää ajattele röökii. Kokeilin tuota keiton vetämistäkin yhtenä viikonloppuna, en vetänyt tupakkaa silloinkaan tosin olin sellasessa porukassa missä kukaan muukan ei polta mut silti.....nyt on hieno fiilis......:D :D :D :kippis1:

Mä olin 5 päivää, eikä edes ollut mitään nikkistä mut silti päätin panna taas paperossin palamaan, tyhmä kun olen ja mieleltäni sekä nautinnontarpeiltani heikko.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom