Elikkäs, flunssa ja lämpöä päällä, niin mikäs olisikaan parempi hetki lopettaa tupakinpoltto, kuin NYT: Paskalle maistuu ja mieli ei tee poltella.
Olen miettinyt tätä jo n. ½ vuotta tosissaan, monta kertaa aikaisemminkin, ja nyt päätin ottaa itseä niskasta kiinni. EI ENÄÄ syöpäkäärylettä suuhun!
Tupakkia olen vedellyt yläasteelta asti, ja nykyisin menee yli puoli askia päivässä, eli tästä tulee tuskin kovin helppo kokemus. Edellisiltä lakon jäljiltä jotain paskan makuista nicotiinipurkkaa ja laastaria on, mutta saa nähä alanko niitä käyttämään, kun ei aikaisemminkaan ole lopetus onnistunut.
No niin, messiin vain tupakkimiehet, oikea hetki lopettamiseen on N.Y.T!
Käyn tosin nyt vetäisemässä yhdet savut, ja lopetan sitten :evil:
Edit:käsittämätön otsikko typo
Olen miettinyt tätä jo n. ½ vuotta tosissaan, monta kertaa aikaisemminkin, ja nyt päätin ottaa itseä niskasta kiinni. EI ENÄÄ syöpäkäärylettä suuhun!
Tupakkia olen vedellyt yläasteelta asti, ja nykyisin menee yli puoli askia päivässä, eli tästä tulee tuskin kovin helppo kokemus. Edellisiltä lakon jäljiltä jotain paskan makuista nicotiinipurkkaa ja laastaria on, mutta saa nähä alanko niitä käyttämään, kun ei aikaisemminkaan ole lopetus onnistunut.
No niin, messiin vain tupakkimiehet, oikea hetki lopettamiseen on N.Y.T!
Käyn tosin nyt vetäisemässä yhdet savut, ja lopetan sitten :evil:
Edit:käsittämätön otsikko typo