Tupakoinnin lopettaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu

JN

.
Kaupunki
Tampere
Elikkäs, flunssa ja lämpöä päällä, niin mikäs olisikaan parempi hetki lopettaa tupakinpoltto, kuin NYT: Paskalle maistuu ja mieli ei tee poltella.

Olen miettinyt tätä jo n. ½ vuotta tosissaan, monta kertaa aikaisemminkin, ja nyt päätin ottaa itseä niskasta kiinni. EI ENÄÄ syöpäkäärylettä suuhun!

Tupakkia olen vedellyt yläasteelta asti, ja nykyisin menee yli puoli askia päivässä, eli tästä tulee tuskin kovin helppo kokemus. Edellisiltä lakon jäljiltä jotain paskan makuista nicotiinipurkkaa ja laastaria on, mutta saa nähä alanko niitä käyttämään, kun ei aikaisemminkaan ole lopetus onnistunut.

No niin, messiin vain tupakkimiehet, oikea hetki lopettamiseen on N.Y.T!

Käyn tosin nyt vetäisemässä yhdet savut, ja lopetan sitten :evil:

Edit:käsittämätön otsikko typo

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No niin vika tupakki vedetty minuutti sitten. Lopetus on jo hyvällä mallilla.
Perkele, että olen ylpeä itsestäni!

Hyvä päätös ace-oo! :thumbs: Tupakoivaa on mukavampi pussailla! ;)

Edit: en tarkoittanut tuota ehkä henk.koht, että olisin sinua tulossa pusuttelemaan vaan sitä yleensäkin, että tupakoimaton mies/nainen on mielestäni paljon miellyttävämpi kun on raikas niin tuoksultaan kuin maultaan. :D

MerZi sanoi:

Edit: en tarkoittanut tuota ehkä henk.koht, että olisin sinua tulossa pusuttelemaan vaan sitä yleensäkin, että tupakoimaton mies/nainen on mielestäni paljon miellyttävämpi kun on raikas niin tuoksultaan kuin maultaan. :D
Olin jo huulet töröllään odottamassa . ;)

Mutta niinhän se on. Itse kun olin kerran lakossa ½ vuotta (ennätys), niin alkoi ihan oksettamaan tupakin haju. Ei se itse tupakin haju niinkään ole pahan hajuinen, mutta ne ihmiset haisee pahalta. Mutta sitähän vain ajattelee, että en minä haise pahalta, kun en mitään itse haista.

ace-oo- sanoi:
Olin jo huulet töröllään odottamassa . ;)

Hehe... No virtuaalipusu lähti just! :)

ace-oo- sanoi:
Mutta niinhän se on. Itse kun olin kerran lakossa ½ vuotta (ennätys), niin alkoi ihan oksettamaan tupakin haju. Ei se itse tupakin haju niinkään ole pahan hajuinen, mutta ne ihmiset haisee pahalta. Mutta sitähän vain ajattelee, että en minä haise pahalta, kun en mitään itse haista.

Tuo on ihan totta. Ite en ole koskaan polttanut edes kokonaista tupakkaa, hyvä niin. Kun ei ole siihen käryyn tottunut, se haisee todella pahalla, siis lähinnä ihminen itsessään =hiukset, vaatteet... Esimerkiksi ruokapöydässä tekee pahaa jos joku haisee tupakille, se katku kun on vaan niin kuvottava. Jotenkin vielä tuntuu pahemmalle, jos naishenkilö on se käryävä (ja käryyttävä) tapaus. Eihän sitä tietenkään tajua jos itse on vuosikaudet polttanut, tupakan hajuunkin varmasti tottuu.

Edit: Nyt pidät lakon sitten pidempään kuin puoli vuotta, tai saat vastata hairahduksista minulle. :lol2:

Hyvä, pysyt vaan nyt kovana. Ite oon ollu reipas 1½ vuotta polttamatta ja oon sitö mieltä että tein oikean ratkasun.

Helga sanoi:
Ei ole, MerZi, tarkoitus taas kiusata sua, mutta lueppa tuo mitä oikein kirjoitit ;) Ja threadin aloittajalle hirmuisesti tsemppiä, hyvä päätös :thumbs:

Niin muuten, tupakoimatonta tottakai. Kerrankos sitä erehtyy kun "kynä savuten" pakkikselle kirjoittelee. ;)

MerZi sanoi:

Ei ole, MerZi, tarkoitus taas kiusata sua, mutta lueppa tuo mitä oikein kirjoitit ;) Ja threadin aloittajalle hirmuisesti tsemppiä, hyvä päätös :thumbs:

nytkö vasta?johon sitä on oltu kymmenen viikkoa "kuivilla"
pari kertaa meinannu ratketa mutta muuten menee hyvin :D
tosin oisko tolle nyt tarvinnu threadia perustaa...

Geratherm sanoi:
Ite oon ollu reipas 1½ vuotta polttamatta ja oon sitä mieltä että tein oikean ratkasun.
Hieno homma :) Onkohan kukaan tuollasen ajan jälkeen ollu sitten sitä mieltä, että "olipa harvinaisen paska päätös" :rolleyes:

MerZi sanoi:

Just sitä varten poltanki =)

Oon ite ollu joskus 6-8kk polttamatta ja huomasin kyl kui vitun pahalta voi ihminen haista ku polttaa. Mulle kukaa ei ainakaa oo ikinä röökaamisen hajusta kiukutellu.. paitsi mutsi. Kai tupakoimattomat kaveritki on siihen hajuun tottunu jo :O

joo tietenki jatkoin sit polttamista tekemisen puutteessa ku se tapa ei kuole nii helposti.

1h polttamatta, tästä se lähtee :lol2::whip:
Kyllähän tuo kieltämättä melkoinen rahareikä on. n. 2 euroa päivässä menee savuna ilmaan. Nyt nekin rahat voi käyttää vaikka johonkin järkevään:raejuustoon ja funlightiin. Ja joskus pyhänä voi pitää itseään oikein hyvänä, ja syödä tippa linsissä kynttilän valossa purkkilohta

Edit: ja kiitos tsemppauksesta, sitä tarvitaan!

Integrandi sanoi:
Ekan postin perusteella sanoisin, että ratkeat ensi perjantaina. Kahden bissen jälkeen juoksujalkaa lähimmälle ärrälle hakemaan pieni aski mallua vannoen sen olevan vihoviimeinen...
Älä älä! On tuokin koettu niiiin monta kertaa, että eiköhän ole opittu..

Enää en mene siihen ansaan. en en en, piste.

Edit: miten tämä on mahdollista, olenko minä(kin) meedio, kun quote on alapuolella?

Ekan postin perusteella sanoisin, että ratkeat ensi perjantaina. Kahden bissen jälkeen juoksujalkaa lähimmälle ärrälle hakemaan pieni aski mallua vannoen sen olevan vihoviimeinen...

kaNi- sanoi:
Just sitä varten poltanki =)

Tuo oli kirnoitus/ajatusvirhe minulta älkää kiusatko.. :( Ei oo kiva pusutella pahanmakuisia tupakkasuita hyh hyh..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom