Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Timppa
Voiko olla enää kuvottavampaa näkyä kuin raskaana oleva nainen joka röökaa. Tai sit lastenvaunuja lykkivä äiti nortti suupielessä :urjo:
Originally posted by yajo
jaa, mun iskä polttaa ja on polttanu varmaan jo parikyt vuotta, eikä sen iho oo harmaa eikä sen hampaat erityisen paskaset oo (en oo tarkemmin tutkinu) ja pastillit on keksitty!
Originally posted by Jimmy
kekexx: Sinäkö noita sigussasi olevia "tissi ojentaia"-juttuja aikanaan Finnish Powerille, tai mikä silloin olikaan, kirjoittelit? :thumbs: Legendaarista.
Originally posted by HooEee
Ärsyttävää tollanen pelottelu. Luulis nyt saatana et löytyis muitakin keinoja, eletäänhän me vuotta 2003 eikä 1903!
Ikinä en ole nähnyt faktaa väitetystä tupakan aiheuttamasta tuhosta tai todisteita, että juuri tupakka on ollut syypää (edesauttaja) jonkun syöpään.
miksiköhän?
Originally posted by Welho
Valtiokin siis itse asiassa hyötyisi tupakan kieltämisestä.
Eihän faktassa nyt kuitenkaan oletettu, että tupakan kieltäminen lopettaisi tupakoinnin kokonaan? Kuinka suuri pudotus kulutuksessa faktassa oletettiin tuosta seuraavan?Originally posted by Welho
Mielenkiintoinen fakta jonka kuulin tässä hetken aikaa sitten: Jos Suomessa kiellettäisiin tupakointi kokonaan, niin vaikka valtio menettäisi tupakan verottamisesta saadut tulot niin se silti jäisi plussalle johtuen terveydenhoitokulujen suuresta pudotuksesta. Valtiokin siis itse asiassa hyötyisi tupakan kieltämisestä.
Originally posted by Welho
Mielenkiintoinen fakta jonka kuulin tässä hetken aikaa sitten: Jos Suomessa kiellettäisiin tupakointi kokonaan, niin vaikka valtio menettäisi tupakan verottamisesta saadut tulot niin se silti jäisi plussalle johtuen terveydenhoitokulujen suuresta pudotuksesta. Valtiokin siis itse asiassa hyötyisi tupakan kieltämisestä.
Originally posted by Jortsu
Aiheeseen liittyen, mikähän olisi oikea paikka valittaa kun työpaikalla on tupakkapaikat järjestetty aivan molempien sisäänkäyntien viereen.
Kiitos Hannibal. Mitä sinä aiot tehdä asian hyväksi? Odotan innolla.Originally posted by Hannibal
Tämä on oikea paikka valittaa tuommoisista asioista.
Originally posted by Jortsu
Kiitos Hannibal. Mitä sinä aiot tehdä asian hyväksi? Odotan innolla.
Originally posted by naksu
Nyt joku pilviveikko tottakai tulee tänne vielä väittämään kuinka vaaratonta se on verrattuna esim. tupakkaan... Mutta tupakka suoraan huumausaineiden listalle, niin johan sauhuttelukin loppuu!
Höh. Jätkä kusetti.Originally posted by Hannibal
Tsemppiä!