Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Makkevon
Mites tän tupakanpolton laita, vaikuttaako se oleellisesti treeniin, että jos haluaa ruveta treenaamaan kunnolla niin on myöskin pakko lopettaa tupakanpoltto?
Onko nuosta laastareista mitään apua????
Originally posted by Melly
Minä en saanut mitään iloa laastareista, mutta purkkaa suosittelen tooodella lämpimästi.
Originally posted by Powerhousu
Nääh. Mitä tollasilla apuvälineillä tekee? Aina oon lopettanu tosta vaan, eikä oo purkkaa tai laastareita tarvittu.
Originally posted by Melly
Aina oot lopettanu? On vissiin sit tosi hyvinkin onnistunut kun monta kertaa oot sen tehnyt:D
Kyllähän siihen ilman värkkejäkin pystyy, mutta minä en vaan viitsinyt turhaan kärvistellä kun helpommallakin pääsi.
Ja kyllä mun mielestä helpommalla pääsee ilman noita apuvälineitä. Se nikotiinin himo menee oikeesti paljon nopeemmin ohi jos ei käytä mitään missä sitä on.
No onhan se hyvin onnistunu. Aina koulun loppuessa oon lopettanu. Ollu kesäloman ajan, eli kolme kuukautta polttamatta, ja taas koulun alkaessa ratkennu. Ei koulussa yksinkertaisesti voi olla polttamatta jos siihen on jo tottunu. Tänä vuonna tosin olin puol vuotta putkeen ilman tupakkaa. Ja kyllä mun mielestä helpommalla pääsee ilman noita apuvälineitä. Se nikotiinin himo menee oikeesti paljon nopeemmin ohi jos ei käytä mitään missä sitä on.
Nääh. . Kolmen päivän päästä ei tee enää yhtään tupakkaa mieli jos sitä nikotiinia ei saa mistään.
Originally posted by timba79
Mutta työkaveri lopetti tupakoinnin niiden purukumien avulla ja on nyt täysin koukussa niihin purukumeihin (ollut jo toista vuotta) että vaara niissäkin on...
Originally posted by timba79
En oo itse koskaan polttanut, joten omakohtasta kokemusta asiasta ei ole...
Mutta työkaveri lopetti tupakoinnin niiden purukumien avulla ja on nyt täysin koukussa niihin purukumeihin (ollut jo toista vuotta) että vaara niissäkin on...
Originally posted by grimJester
Ja kun kantti ei kestänyt enää ja kaivoin roskiksesta sätkäpaperit ja jotain kuivia Pall Mall-puruja. Fiilis kun palautuspulloja metsästävällä spugella.