tupakanpoltto

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Itse sanoisin olevani enemmän tapatupakoija kuin koukussa moiseen. Elikkä aamusavuja, ruokasavut, välituntien välissä tupakointi, kahvin jälkeen ja iltasavut ennen nukkumaanmenoa rauhoittaa kummasti ja ovat paha tapa ns :)

Mitä ihmettä sä höpötät? Kuulostaa vähän tyhmältä, jos vedät 5 röökiä päivässä niin koukussahan sä selvästi oot...tapatupakoitsija, HAH :hyper:

Itse en ole ikinä maistanutkaan ja linjani aion pitää. En ymmärrä miten jotkut voivat sanoa ettei röökin vetämisestä ole mitään haittaa, meneehän siihen ainakin rahat, ja paljon muutakin.

edit: miten tämä muuten liittyy aloittelijoihin? Vaikkei sen tietysti niin väliäkään...

Viimeksi muokattu:
En ymmärrä miten jotkut voivat sanoa ettei röökin vetämisestä ole mitään haittaa, meneehän siihen ainakin rahat, ja paljon muutakin.
no tuskin sitä kukaan väittääkään ettei siitä mitään haittaa olisi. jokainenhan sen tietää mitä siitä pidemmässä juoksussa seuraa. tässähän kysyttiin miten se vaikuttaa treeniin ja siinä on varmasti suuria yksilöllisiä eroja miten se kullakin vaikuttaa.

Itse sanoisin olevani enemmän tapatupakoija kuin koukussa moiseen. Elikkä aamusavuja, ruokasavut, välituntien välissä tupakointi, kahvin jälkeen ja iltasavut ennen nukkumaanmenoa rauhoittaa kummasti ja ovat paha tapa ns :)

Aamusavut on selkeä merkki riippuvuudesta. Yön jäljiltä reseptorit on palautuneet ja aamusavut antaa päivän parhaan tupakasta irtoavan hyvänolon tunteen.

Aamusavut on selkeä merkki riippuvuudesta. Yön jäljiltä reseptorit on palautuneet ja aamusavut antaa päivän parhaan tupakasta irtoavan hyvänolon tunteen.

No tuo kuvaus nyt on muutenkin 100% tavallisen röökaajan arki. Sitä voi tuudittautua ihan mihin vaan, mutta todellisuus on sitten toinen juttu.

aamusavut [check]
ruokasavut [check]
iltasavut [check]
taukoröökit [check]

Miten se oikea kessuttelija sitten oikein toimii?

Born To Lose: Tämä threadihan koskee ihan yhtä lailla aloittelijoita kun alan pioneereja. En viitsinyt uutta aihetta luoda kun vanhakin löytyi. ja eikös sillä searchilla pitäisi tämäkin löytyä :)

Lopetin polttamisen kesällä 2003 nimenomaan urheilun ja tarkemmin sanottuna lenkkeilyn avulla. Silloin en käynyt vielä salilla, mitä nyt tein ulkorakennuksessa penkkiä ja hauista. Mutta metodi oli se, että päätin lopettaa kuin seinään, ja aina kun teki mieli, lähdin juoksemaan. Oli kesälomaa ja siten mahdollista. Kuukaudessa olin "kuivilla", enkä ole repsahtanut kertaakaan. Tupakan/nuuskan ajatteleminen tuottaa edelleen outoja tunteita, hieman samanlainen fiilis, kuin jos on kauhea nälkä ja kelaa ruokaa. Mutta väittävätkin, että nikotiini tekee pysyviä muutoksia aivoihin, eikä siitä tunteesta pääse koskaan jos on kerran aloittanut (lähde: emmämuista).

ite olen nyt ollut n.4 viikkoa ilman tupakkaa.
ensimmäiset pari viikkoa meni laastareiden avulla (oli muuten tosi hyviä, ei tullut ollenkaan tupakanhimoa). Nyt on mennyt pari viikkoa täysin ilman.

En oo pariin viikkoon ollut töissä, joten on helpompi olla ilman.

Viikko vielä lomaa, sitten täytyy keksiä jotain että pysyisi erossa tupakasta. Töissä se on kaikkein vaikeinta..

Mulla tulee vuosi täyteen tupakoimisen lopettamisesta ihan kohta ja on ollu kyllä elämän parhaita päätöksiä. Ja alottaminen tietysti huonoimpia. En tiedä miten lopettaminen on punttailuun vaikuttanu, mutta yleiskunto on toki parantunu ja muutenki on parempi olo. Uskoisin kyllä että punttailuunkin on suora vaikutus. Jengi hifistelee safkapuolella niin mitättömältä tuntuvia juttuja, että varmasti tälläkin on merkitystä niiden rinnalla.

Niin ja lopettamisestahan on iso tredi yleisessä keskustelussa:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=37872

Hommatkaa champix/zyban ressut toimii saletisti! Ite tuli blaadattua 17v ja nyt champixin avulla ollu polttamatta 2 kuukautta.

Täysin nikotiiniton hoitomuoto. Vaikka nyt polttaisi niin ei saisi sitä hyvänolon tunnetta kun on kuuri päällä. Sen avulla jaksaa kyllä tsempailla kun tietää, että ei auta mitään vaikka polttaiskin.

Suosittelen kokeilemaan, jos aikasemmat yritykset on ollu floppeja. Toki tälläkin tavalla pitää se motivaatio olla siihn lopettamiseen.

eiks noi oo ihan jumalattoman kalliita? toisaalta jos siihen lopettamiseen käyttää paljon rahaa niin ehkä motivaatiokin nousee :D

ite ainakin periaatteesta aion lopettaa ilman mitään apuvälineitä sitten kun lopetan.

Born To Lose: Tämä threadihan koskee ihan yhtä lailla aloittelijoita kun alan pioneereja. En viitsinyt uutta aihetta luoda kun vanhakin löytyi. ja eikös sillä searchilla pitäisi tämäkin löytyä :)

En sitä meinaakkaan että uusi aihe olisi pitänyt tehdä. Kuhan pääsin vähän angstailemaan :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se on huomattavasti vaikeampaa olla polttamatta kun työkaveri käy joka sekuntti körssillä ja se haju tulvii joka paikoista :(

Olen ollut kanssa kohta 5 kuukautta ilman tupakkaa. Ja kyllä mulla ainain vaikutti treenaamiseen positiivisesti lopettaminen,vaikken paljon polttanutkaan aski kesti vähintään 3 päivää. Puntti kulkee paremmin kun hapenottokyky on parantunut,puhumattakaan lenkistä. Kokeilin laastareita,ei oikeen tuntuneet tehoavan, mutta purkka on kyllä hyvä keino. Ei muuta kun tsemppiä kaikille lopettajille...

Se on huomattavasti vaikeampaa olla polttamatta kun työkaveri käy joka sekuntti körssillä ja se haju tulvii joka paikoista :(

tuo on kyllä paha rasti jos yrittää lopettaa ja sit haisee rööki... hitto kun se haisee hyvälle.... mutta lopettaminen ei ole ollenkaan mahdoton urakka jos on vaan asenne kohdallaan (tai tyttöystävä joka pomottaa tarpeeks kun on kyse pahoista tavoista :D)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom