Tunnustan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen herännyt ulkomailla ryypiskelyillan jälkeen tuntemattomien ihmisten kotoa alasti. Vaatteet löysin sängyn alta (jossa oli myös peitto), kamera oli hukassa ku heräsin. Kaiken kruunas se että kävin vitun äänekkäät darrapaskat heittämässä siellä.

Ai nii, sen jälkeen pokkana vaan kävelin talon alakertaan jossa oliki koko perhe aamiaisella, kaikki tervehti mua hymyssä suin :)

E: Tänäkin päivänä vielä uskottelen itselleni että olin alasti sen takia ku perheen seksikäs tytär riisu mut alasti ja otti poskeen sillä välin ku nukuin.

Olen herännyt ulkomailla ryypiskelyillan jälkeen tuntemattomien ihmisten kotoa alasti. Vaatteet löysin sängyn alta (jossa oli myös peitto), kamera oli hukassa ku heräsin. Kaiken kruunas se että kävin vitun äänekkäät darrapaskat heittämässä siellä.

Ai nii, sen jälkeen pokkana vaan kävelin talon alakertaan jossa oliki koko perhe aamiaisella, kaikki tervehti mua hymyssä suin :)

E: Tänäkin päivänä vielä uskottelen itselleni että olin alasti sen takia ku perheen seksikäs tytär riisu mut alasti ja otti poskeen sillä välin ku nukuin.

Siinähän uskottelet. Kuiteski koko perhe harrastanut sodomiaa sun kanssa kun olit sammunut.

Siinähän uskottelet. Kuiteski koko perhe harrastanut sodomiaa sun kanssa kun olit sammunut.
Luultavasti :) Ei vaan varmastikki käyny oikeesti niin, että olin riisumassa boksereita pois ja vaihtamassa puhtaisiin ku oli pallit niin vaahdossa vauhdikkaan illan jäljiltä, mut nukahdin sit ennen ku ehin pukea puhtaat bokserit päälle.. Vieläki muistan sen fiiliksen aamulla, eka ajatus oli että "missä mää oon?" ja sit ku nousin ylös nii mietin että "missä vitussa mun vaatteet on".. Hädissäni soitin sitte kaverille ja selvis että oon siellä missä pitiki (oltiin siis koulun kans ulkomailla ja yks yö oltiin jokainen eri "isäntäperheessä").. Varmaan ovat kaikki siellä naureskellu ku perheen äiti kuitenki käyny aamulla kattomassa että onko se ulkomaan vieras jo hereillä nii meikä munasillaan jalat levällään makoillu siellä :D

E: Onhan mulla muutaki tunnustettavaa. Mulla tulee aina tippa linssiin ku joku hyvä tv-sarja tai kirjasarja loppuu :D

Pari tällästä helppoa tunnustusta:

- Olen todella pessimistinen ja negatiivinen ihminen, en edes muista koska olen viimeksi hymyillyt.

- Olen humalassa varastanut liikennemerkin, tolppineen kaikkineen. Olen myös rikkonut yhden liikennemerkin.

- Olin koulukiusattu, eräänä päivänä sekos päässä ja muotoilin erään kiusaajan naaman uuteen uskoon 2x4:lla. ( kakkosnelkku, laudanpätkä. Ei mikään uusi penkkitekniikka.)

- Olen todella usein agressiivinen, hakkaan seiniä ja nakkelen tavaroita. Nuorempana rikoin pari ikkunaakin.

- Vihaan ihmisiä jotka luulevat olevansa muita parempia.

Tunnustan, että olen nuorempana laittanut jäätyneen koirankikkareen erään luokallani olleen pojan postilaatikkoon. Teko ei ollut kosto mistään vaan vain spontaani päähänpisto.

Tunnustan usein ajattelevani että on se nyt vaan hölmöä leveillä kännäys- ja seksikokemuksillaan ja sorrun jopa pitämään niistä huutelevia ihmisiä vähän daijuina.. tuntuipa hyvältä todeta tämäkin :D ;)

Tän lisäksi täytyy tunnustaa et haaveilen vanhemmuudesta aika usein - Viimeksi asia tuli mieleen kun hoidin viikonloppuna siskon & veljen lapsia. Haaveilut tosin loppui siihen, kun siskontyttö(joka oli kait tulossa kipeeksi) huusi koko sunnuntain läpi yhtä soittoa niin että mun hermot oli päivän päätteeksi riekaleina ja korvat soi vielä maanantainakin..

Tunnustan, että serkkupoikien kanssa kotipiha golfia pelatessani huitaisin pallon vieressä olevalle maantielle ja se osui päälle 80km/h kulkevaan autoon.

Tunnustan tehneeni jotain hassua mun vuokraisannan kajareille/tietokoneelle. Yritin katsoa DVD:ta ja kesti hetki ennen kuin sain selville mita kaukosaadinta pitaa kayttaa, joten ramplasin siis kaikkia kaukkareita. Nyt tietokoneen aanet eivat kuulu kajareista enka tieda onko vika kaiuttimissa (saadin ehka jotain kaukosaadinten kanssa pelatessani) vai tietokoneessa. Enka muuten tieda saisinko edes kayttaa tata tietokonetta, joten tunnustan myos kayttavani sita salaa :rolleyes:

Olen myos varastanut maitoa duunista seka tahallani hankkinut potkut eraalle koeajalla olleelle kreikkalaiselle.

Tunnustan räkineeni broidin lihamurekkeeseen, ja kysyin vielä että maistuuko mureke.

Tunnustan kusseeni broidin olutpulloon.

Tunnustan juoneeni salaa melkein tyhjäksi jägermeister pullon synttärikemuissa jonka annoin lahjaksi kaverille..

Tunnustan masturboineeni kaverin sohvalla (olin humalassa ja luulin saavani olla yksin vielä jonkin aikaa) ja jääneeni kiinni.

Suositut

Back
Ylös Bottom