Tunnustan...

Sun kaltaisten naisten takia maailmassa on naisvihaajia.

No hoh, se jatka itse jatti tulematta toihin. Ainoa mita ma tein oli se, etta en edes yrittanyt kayda herattamassa sita. Tosin joku muu oli yrittanyt eika saanut hereille, joten loppupeleissa se oli sen oma vika. Kyseessa oli muuten maailman hyodyttomin kreikkalainen, joka oli joka ikinen paiva myohassa ja ahdisteli hostellivieraita ollessaan humalassa :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tunnustan seuraavan tekoni, josta olen kylläkin ihan tyytyväinen edelleen: Teininä jätin silloisen poikaystäväni, koska tämä oli mulkvisti. Jonkin ajan kuluttua poika alkoi seurustella entisen heilansa kanssa. Eksäni ei ollut erityisen kiinnostunut tuosta tytöstä oikeasti, vaan tahtoi vain jonkun ettei tarvitsisi olla yksin. Eksä lähti kaupungille ryyppäämään ilman uutta tyttöänsä, ja yritti iskeä jotain toista tyttöä siellä tuloksetta. Mukana oli myös mun uusi poikaystävä, jota eksä kannusti myös pettämään mua. Tämä poikaystävä kuitenkin lauloi seuraavana päivänä mulle, mitä oli tapahtunut. En muista enää tarkalleen, mitä tein, mutta käynnistin tapahtumasarjan, joka johti siihen, että eksän uusi tyttö sai tietää, mitä poikaystävänsä oli yrittänyt. Seurasi eksälleni tukalat oltavat, koska tyttö raivostui hänelle. Eksä soitteli kavereilleen, ja kiukkuisena yritti selvittää, kuka oli kavaltanut hänet. Valehtelin sujuvasti ja sain eksän jopa pahoittelemaan, että oli epäillyt mua moisesta. Olin tyytyväinen aiheuttamastani harmista.

Se olin minä joka tiputti sen kerrostalon rännin ja hajotti vessan oven

+

Vittu nää oot horo

Tunnustan seuraavan tekoni, josta olen kylläkin ihan tyytyväinen edelleen: Teininä jätin silloisen poikaystäväni, koska tämä oli mulkvisti. Jonkin ajan kuluttua poika alkoi seurustella entisen heilansa kanssa. Eksäni ei ollut erityisen kiinnostunut tuosta tytöstä oikeasti, vaan tahtoi vain jonkun ettei tarvitsisi olla yksin. Eksä lähti kaupungille ryyppäämään ilman uutta tyttöänsä, ja yritti iskeä jotain toista tyttöä siellä tuloksetta. Mukana oli myös mun uusi poikaystävä, jota eksä kannusti myös pettämään mua. Tämä poikaystävä kuitenkin lauloi seuraavana päivänä mulle, mitä oli tapahtunut. En muista enää tarkalleen, mitä tein, mutta käynnistin tapahtumasarjan, joka johti siihen, että eksän uusi tyttö sai tietää, mitä poikaystävänsä oli yrittänyt. Seurasi eksälleni tukalat oltavat, koska tyttö raivostui hänelle. Eksä soitteli kavereilleen, ja kiukkuisena yritti selvittää, kuka oli kavaltanut hänet. Valehtelin sujuvasti ja sain eksän jopa pahoittelemaan, että oli epäillyt mua moisesta. Olin tyytyväinen aiheuttamastani harmista.

+

Vittu nää oot horo
Arvoisa muiden omaisuuden vandalisoija, kiitos tästä. :) Entinen poikaystäväni olisi silloin kaksitoista vuotta sitten arvostanut haluasi puolustaa hänen oikeuttaan pettää tyttöystäväänsä ja houkutella minunkin poikaystäväni pettämään minua. :)

Tästä on jo useita vuosia aikaa, joten ehkä tämän nyt kehtaa kertoa, vaikka korvat punottaa vieläkin. Moinen sikailu ei nimittäin tapoihini kuulu.

Nuorena kollina olin avopuolisoni kanssa laivalla, hytti oli laivan "parasta" luokkaa, mm. parveke yms. Noh, yön tunteina sitä tuli toki sitten tuhannen päissään naitua täyttä höyryä. Noh, armottoman session jälkeen avokki meni sitten suihkuun, itse jäin makoilemaan sängylle, kun iski elämäni jäätävin kusihätä. Ja jostain kumman syystä, mitä en tänä päivänäkään tajua, en kehdannut mennä vessaan kun avokki oli suihkussa. Kusihätä oli kuitenkin armoton, hädästä oli päästävä. Sain sitten kuningasajatuksen mennä kusemaan parvekkeelta, ja menin sitten lorottamaan ihan rehdisti kannelle, joka oli täpötäynnä ihmisiä.

Sään jumalat olivat kuitenkin tuona iltana puolellani, ja olivat loihtineet paikalle suht rankan sateen, joten kukaan ei huomannut majesteettista suoritustani, ainakaan sillä hetkellä. Ja voi pojat että tunsin olevani voimain tunnossa, kuin Zeus Olympos-vuoren huipulla kusemassa kreikkalaisten niskaan. :puntti:

Aamulla hävetti kyllä niin saatanasti. Mutta nyt kun miettii, näky oli itseasiassa aika taiteellinen, meikäläinen tuhannen päissään, viski toisessa ja muna toisessa kädessä, kusemassa muiden niskaan. :hyper:

Ja tapahtuman toki kruunasi se kun avokki sitten tuli sieltä suihkusta kesken mun kusemisen ja tiedusteli että mitäköhän vittua mä just teen.

Hieno mies! Mie paskansin kerran ilosaarirockin lauantai-illan päätteeksi housuuni Elinan jonossa viiden päivän vilvoituksen päätteeksi. Siitä sitten pokilla vessaan vaippaa talouspaperista rakentamaan, hyvin meni ja aamuyöhön asti painettiin sillä ravintoloissa. Ei nyt ollut sen suurempi tunnustus..., taiii itseasiassa oli, kun etes vaimo ei tajunnut koko asiaa, vaan ihmetteli jonossa paskan hajua. Noh, rikos on vanhentunut.

^ on rikoksia, jotka ei vanhene koskaan =D

Tunnustan etten uskalla tunnustaa mitään ku saatan kohta vippinä laittaa jotain omia kuviani tänne. No, tunnustan myös että... minäkin "söin perunoita" intissä.

Ex-avokki oli kova lajittelemaan jätteitä. Pahvit, muovit, biot ja ongelmajätteet piti kaikki kerätä eri paikkaan. Mun homma oli sitten viedä ne roskat, ja heitin ne kaikki aina samaan pönikkään siellä pihalla, mikä nyt sattus olemaan lähimpänä.

Ja hmm.. oon kerran ihan huvikseni vääntänyt paskat jonkun sänkyyn yhellä kesäleirillä, en tosin tiedä oliko se sänky käytössä vai ei. No tuskin sen jälkeen ainakaan oli :)

..että en ole ikinä pelannut Super mario bros 1:stä koskaan ympäri, vaikka aina kaveriporukassa mukana naureskelin, et kuinka vitun helppo se on.

..että en ole ikinä pelannut Super mario bros 1:stä koskaan ympäri, vaikka aina kaveriporukassa mukana naureskelin, et kuinka vitun helppo se on.

LOL :D

Itsellä sama Mario Bros 3:sen kanssa, tottakai oli helposti pelattu läpi aina kun joku kysy...... ja vitut, vika kenttä ei sitten millään läpi saatana!!! :curs: :D

Suositut

Back
Ylös Bottom