Tunnustan seuraavan tekoni, josta olen kylläkin ihan tyytyväinen edelleen: Teininä jätin silloisen poikaystäväni, koska tämä oli mulkvisti. Jonkin ajan kuluttua poika alkoi seurustella entisen heilansa kanssa. Eksäni ei ollut erityisen kiinnostunut tuosta tytöstä oikeasti, vaan tahtoi vain jonkun ettei tarvitsisi olla yksin. Eksä lähti kaupungille ryyppäämään ilman uutta tyttöänsä, ja yritti iskeä jotain toista tyttöä siellä tuloksetta. Mukana oli myös mun uusi poikaystävä, jota eksä kannusti myös pettämään mua. Tämä poikaystävä kuitenkin lauloi seuraavana päivänä mulle, mitä oli tapahtunut. En muista enää tarkalleen, mitä tein, mutta käynnistin tapahtumasarjan, joka johti siihen, että eksän uusi tyttö sai tietää, mitä poikaystävänsä oli yrittänyt. Seurasi eksälleni tukalat oltavat, koska tyttö raivostui hänelle. Eksä soitteli kavereilleen, ja kiukkuisena yritti selvittää, kuka oli kavaltanut hänet. Valehtelin sujuvasti ja sain eksän jopa pahoittelemaan, että oli epäillyt mua moisesta. Olin tyytyväinen aiheuttamastani harmista.