Tunnustan heränneeni ensimmäisen ja tähän mennessä viimeisimmän ryyppyreissun jälkeen tuntemattoman pariskunnan omakotitalon vintiltä noin 300km päässä kotoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et ole ainoa.:D Tosin en mä halua ihan kenestä vaan kuvitella.. joidenkin kohdalla se menee ällötyksen puolelle..:D En ole kyllä aikoihin tuota harrastanut, en ole varmaan ollut vielä sinkkuna tarpeeksi pitkään. Pitäiskö taas alottaa.Mää aina kuvittelen millasia ihmiset on harrastaessaan seksiä ja millasia ne on ko ne laukee :lol2:
Tunnustan heränneeni ensimmäisen ja tähän mennessä viimeisimmän ryyppyreissun jälkeen tuntemattoman pariskunnan omakotitalon vintiltä noin 300km päässä kotoa.
Sama, kertauksiakin on liian vähän. Pitäis kait hakee firmaan töihin niin sais tarpeeksensa.On vähän ikävä inttiin. Harvoin tylsää ja vitusti kavereita.
Tunnustan. :(On vähän ikävä inttiin. Harvoin tylsää ja vitusti kavereita.
Mää aina kuvittelen millasia ihmiset on harrastaessaan seksiä ja millasia ne on ko ne laukee :lol2:
Etenki töissä ko on tylsää. Hassuja mielikuvia :lol2:
Piru, ei irronnut kämppää :lol2:Valehtelin äsken sotilasarvon vuokrahakemuksessa :lol2:
Tunnustan pitäväni häntä vain "no-life":nä, joka seuraa threadeja koko ajan ja omaa keskimääräistä vähemmän jälkeenjäänyttä apinaa aavistuksen paremman muistin.Arvostan jollain perverssillä tavalla :wanha:n aikaansaannoksia tuolla video- (ja kuva-threadeissa). Mies on aidosti omistautunut asialleen, eikä ole mikään nenänkaivaja.
Oon hillunu alasti salin naisten suihku/pukuhuonees. :(
Oon hillunu alasti salin naisten suihku/pukuhuonees. :(
Nyt kerrot tarkemmin ja liität tarinaasi mahdollisuuksien mukaan !
Tunnustan, lerssini on ollut kahden tytön pakaroitten välissä ennen kouluikää. (Ja ettei tule väärinkäsityksiä, minä 4-6 vuotias, tytöt 4-6 vuotiaita)
WTF :hyvä:
Siis niiku erikseen niitten pakaroitten välissä vai siis silleen että ne on ollu vierekkäi yhtäaikaa ja sä oot siihen toisen tytön oikean ja toisen vasemman pakaran väliin niiku?