Tunnustan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hahahhah, tosta sainkin mainion idean tulevaa varusmiespalvelustani varten. :rock:
Täältä kannattaa kerätä kaikki parhaat jäynät ja sitten suoritat ne intissä. Suosio on taattu!:D

Unohtu vielä noista omista jutuista ihan toi klassinen sukkasaippuan antaminen intissä yhelle ääliölle. Toi ei edes kaduta yhtään. Olis pitäny vaan vedellä vielä kovempaa.:whip:

Tunnustan, että oon huomena humalassa. Ja ihan vasta olin.

Voin myös tunnustaa, että juon yleensä liikaa kerralla.

herää vain kysymys, että miten muistit sen homochatin puhelinnumeron, johon ilmotus pitää lähetää?
Siellähän se oli homokanavalla. (Joku oli siis jättänyt sen pyörimään käytävän töllöön...)

Tunnustan olleeni tanssiva lumiukko koulun joulujuhlassa.
Tunnustan olleeni harjoituksissa lumiukkona koulun joulunäytelmää varten, jotta saisin olla tietyiltä oppitunneilta pois, mutta kuitenkin lintsanneeni sitten esityksestä. Ihan oikein sille yhdelle huoralle, jolta sain jälkkäriä jostain vitun turhista rikkeistä - se sai sinä päivänä sätkyn, kun yks VITUN LUMIUKKO PUUTTUI esityksestä "sairastumisen" vuoksi...Jollain on elämä pienestä kiinni.

tunnustan että olin transu (janen -perhonen soi taustalla) yksissä koulun yo-juhilissa.

Mitä!?Nussit sä jotain kundia!?:urjo:

:hyvä:

nyt on vissiin vähä termit hukassa :D

esitettiin kavereitten kanssa tuo Janen -perhonen biisi ja oltiin naisiks pukeutuneita :lol2:

miksä lie sit kutsutaan :dance2:

miksä lie sit kutsutaan :dance2:
Drag show.:thumbs:

(Ja kyllä niitä miehiä jotka pukeutuvat naisiksi kutsutaan tosiaan transuiksi (transvestiitti), ja se ei todellakaan tarkoita että nussittaisiin toisia miehiä. Transuista suurin osa on heteroita.)

(Ja kyllä niitä miehiä jotka pukeutuvat naisiksi kutsutaan tosiaan transuiksi (transvestiitti), ja se ei todellakaan tarkoita että nussittaisiin toisia miehiä. Transuista suurin osa on heteroita.)

tuota mieltä minäkin. ku tuo osku rupes vaan että "nussit sä miehiä" niin oli pikkuisen :wtf: -olo...

No joo. Minun mielestäni tuollainen kommentti on niin ala-arvoinen etten viitsi edes puuttua sen enempää. Että vielä tänä päivänä..

Tunnustan, että mulla on välillä hieman "hots for Jutta" (Urpilainen).

Onko tämä nyt sitten vallan viehätystä, vai silkkaa pölhöyttä? Ihmismieli on pimeä paikka.

-k

- ollessani muinoin golf-kentällä duunissa, tulin kerran suoraan baarista töihin klo 5.00 aamulla. Ennen aamun kisaa tehtävänäni oli vaihtaa reikien paikat viheriöillä. Ajelin golfautolla aamun sarastaessa niin hirveessä tuubassa pitkin kenttää, että en aamulla muistanut mihin vaihdoin reiät ja vaihdoinko kaikkia ylipäätänsä. Sanomista ei tullut, joten kai se meni hyvin.

- Pienenä piinasimme erään asunnon omistajaa heittelemällä jatkuvasti lumipalloja heidän ikkunaan. Ikkuna meni rikki ja jäätyämme kiinni annoin kaverini osoitteen ja sanoin että juuro hän heitti sen pallon millä ikkuna meni kiinni.

- Laulan joka aamu suihkussa Harry Belafonten Banaaninlastaajien laulua täysin itse keksimilläni sanoilla.

- Olen saanut ulkomailla asuessani paikallisesta kreatiinivalmisteesta niin hirveän vatsanväänteen, että salilta kotiin kävellessäni tuli kakkaa housuun. Olin tuolloin 23v.

Tässä nyt kevyimmät

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom