Tunnustan...

Joku kaipaili Pakkikselle tunnustusketjua tuolla toisaalla, joten...

Tunnustan ostaneeni eilen Anttilasta Kari Tapion uusimman cd-levyn. Siis itselleni. Myyjä vielä kyseli, että laitetaanko johonkin palautuskuoriin, mutta sanoin ettei tarvitse. Luuli varmaan että ostan lahjaksi, joten siitä voi vetää johtopäätöksen, etten ole perinteisen Kari Tapio -fanin näköinen... :rock:

Tunnustan myös, että kuuntelen kyseistä levyä juuri nyt ja hyvältä kuulostaa. :nolo:

Ostin myös X-Prophets'in sinkun ja niiden kappale So long Goodbye on tosi hyvä (parempi kuin Big Brother-tunnari Gotta Get Away). Toivottavasti jatkavat yhtä hyvin kappalein.

(Selityksiä: Kuuntelen myös muuta musiikkia. Sydäntä lähellä on rock, hevi ja sellainen perusdisco varsinkin menneiltä vuosikymmeniltä, eli periaatteessa kuuntelen melkein mitä musiikkia tahansa. Räppiä, hiphoppia ja teknoa inhoan.)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tunnustan, että ostin torstai-iltana purkillisen silliä (Abba-silliä creme fraiche-mätikastikkeessa) tarkoituksenani herkutella sillä nyt viikonloppuna - mutta söinkin sitten koko purkillisen jo heti torstai-iltana, ja lopuksi kaavin vielä kastikkeetkin lusikalla suuhuni. :kuola: :nolo:

Tunnustan syöneeni tälläviikolla koulussa yhen (neekerin)suukon, vaikka just alotin dietin.

Tunnustan, että se olin minä kun heitin lukio aikoina laivalla koulukaveriani karkilla silmään, vaikka syyt menivätkin ihan toiselle..:(

Tunnustan avanneeni yhden joululahjan jo tänään :nolo:

Tunnustan syöneeni äsken piparkakkutaikinaa kahen ruokalusikallisen verran

Ei toi vielä mitään, mäpäs syön salaa lasten kalentereista suklaat.

ps. NOT.

Sänky hajosi viime yönä. Vieläki väsyttää ihan sikana...

Tunnustan syöneeni miehelle ostamani ja paketoimani suklaarasian heti seuraavana päivänä lahjan ostamisesta.

Tunnustan myös kusseeni kännissä alushousujen läpi (pyttyyn kylläkin) kun en humalaltani muistanut laskea alkkareita alas. Kaiken lisäksi olin yötä miehen luona jota olin ihaillut jo kauan.

Tunnustan laittavani kiireisinä päivinä pyykkikorista likaiset sukat jalkaan kun en jaksa hakea kaapista puhtaita.

Tunnustan piereskeleväni yksin ollessani ja nauravani jos tulee äänen kanssa.

Ja lopuksi vielä tunnustan, että joskus itkiessäni jonnin joutavaa menen peilin eteen ja irvistelen itselleni.

Kaappini on puhdas.

Vuonna 2004 syksyllä Otaniemen Bordelli-bileissä se olin minä joka heitin sitä pulleaa stripparia lenkkimakkaralla. Muistikuvat vähän hatarat... :nolo:

Nyt olen puhdistautunut.

Tunnustan että se olin minä joka ajoi sen lommon siihen auton etupuskuriin silloin vuonna 1998...(se ei siis tullut jonkun toisen peruutuksesta):nolo: ...toivottavasti mun broidi ei lue tätä täältä...:jahas:

Hullu inkkari sanoi:
Minä tunnustan vasta parin vuoden päästä, sillä tekoni ovat siihen mennessä lain mukaan vanhentuneet.

Minä tunnustan vasta 2011, mutta oli kyllä helvetin hauska juhannus! :hyper:

Tunnustan, että kun eilen oli niin vitullinen kiire saada omat koulun lopputyöt palautettua, ei tullut katottua mitä paperiläjiä kaappasin yliopiston kirjaston eräästä printteristä kainaloon. Luulin että ne oli kaikki omia tekstejäni. Joku tumma mies tuli siihen viereen tuijottelemaan. Sähläsin sen kauemmaksi, oli niin kiire lennolle. Sitten myöhemmin kun katsoin papereita järjestykseen, siellä oli jonkun muun työ seassa. Jonkun, jonka nimi on C. U. Okeke. :D
Kirosin siinä mutta tajusin että jos mä sen työn menen printterille palauttamaan, myöhästyn junasta ja sitten lennosta. Joten en palauttanut, otin sen mukaani, ettei kukaan kelaa että ryöstin toisen työn ja plagioin (siitä lentäisi ulos yliopistosta). Ei sille Okekelle tullut muuta vahinkoa, kuin että se joutui printtaamaan paperinsa uudestaan.

Katsoin sitten omat työni palautettua tämän Okeken työtä, kun olin koneessa. Paperi sattui olemaan samalta alalta kun omakin työ! oli pakko lukea läpi... Tekipä Okeke paskan paperin. Tuli hyvä mieli, ja sen kunniaksi, että joku on onnistunut raapimaan kasaan niin uskomattoman paskan paperin, join koneessa paljon pahaa punkkua.

Ehkä piruuttani mailaan Okekelle että mulla on sen työ.

Raaputin joulukalenteri arvasta kaikki luukut eilen, että ei tarvi joka päivä raaputtaa. Voitin 4,5€:rock:

- Kattelin madonnan uusinta musavideota erään "yrtin" vaikutuksenalaisena ja runkkasin.

- Kun olen raijannut baarista jonkun daamin kämpille, huojaan aina aamulla, että mulla on tärkeä tapaaminen, sen toivossa että nainen lähtisi nopeasti pois. Ite painun pehkuihin heti kun henkilö on lähtenyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom