tulostimen osto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pjuus
  • Aloitettu Aloitettu
Edullinen tulostin jota on edullinen käyttää?
Täältä löytyy joku joka tietää aiheesta ja minä haluan kuulla.
Haussa tulostin jossa mustekasetin hinta ja käytttöikä on kohdillaan, sekä tulostin on mahd edullinen.
ostin tossa halvimman tulostimen tietäen että musteen loppuessa voin heittää koko laitteen vittuun, mutta nyt tarvitsen vehkeen jolla voin vääntää eläkkeelle asti. En tarvitsse väriä mutta jos löytyy ei sekään haittaa.
Otin perus haut (tulostin ja muste) mikäli aiheta on jo käsitelty pitäkää linkki tms ja tää viesti sit poistoon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattaa harkita mustaa töhrivää laseria... hinnat on tulleet alas huimasti ja käyttökustannuksetkin laskeneet. Käyttöikökin on hieman pidempi, kuin perus mustesuihkarilla...

mie ostin vähäaikaa sitten gigantilta sen toisiksi halvimman brotherin, tais olla jotain 220€. mukana tulee kasetti jolla tulostaa ~300 arkkia. uusi kasetti maksaa ~80€. Mielestäni varsin edullinen peli, ja tekee luonnollisesti helvetin hyvää ja nopeaa jälkeä.

eroa siihen halvimpaan oli muistaakseni 20€ ja siinä oli pienempi kasetti, muistaakseni ~1000 arkkia.

Nostetaanpa tämä ylös, koska olen tulostinta myös ostamassa. Hintaa saisi olla alle 200€ ja mv-laseria olen etsimässä. Onko suosituksia? Eli onko tullut uusia malleja noiden jo mainittujen lisäksi?

41shots sanoi:
Nostetaanpa tämä ylös, koska olen tulostinta myös ostamassa. Hintaa saisi olla alle 200€ ja mv-laseria olen etsimässä. Onko suosituksia? Eli onko tullut uusia malleja noiden jo mainittujen lisäksi?
Kannaa suosia seuraavia merkkejä: Canon, HP ja Epson. Halvimmat mallit alkavat jo 99 Eurosta ja tuolla 200 eurolla saa jo kohtuullisen laitteen.
HP LaserJet 1022 183.90€
Brother HL-2030 143.90 €
Epson EPL-6200L 187.90 €
Nämä löysin ainakin verkkokauppa.comista. Mutta kannattaa käydä nyt ale aikaan esim. gigantissa tai paikallisessa tietokoneliikkeessä.

Jos tulostelee vain mustaa niin laser on paras ja edullisin vaihtoehto käyttökustannuksiltaan. Kannattaa ostaa joku tunnettu merkki niin yhteensopivuudet ja ohjelmistopäivitykset toimivat. Varmimpia ostoksia ovat HP, Epson, Canon jne.

HP 1000-sarjan laserit ainakin toimineet luotettavasti itsellä, töissä ja porukoilla. Printtaillut koulutekstejä aika kasan ja kasetti vieläkin orkkis.

Back
Ylös Bottom