Elikkä tässä nyt salilla oon jonki aikaa käyny,vetäny ihan perus reeniä en millään kovilla painoilla,paremminki pitkiä sarjoja ja paljon toistoja.Olen nyt ottanut juhannuksen tähtäimeen,että silloin pitäisi tehdä jo vähän tulosta ja vetää maxsimeita...elikkä millaisilla sarjoilla ja toisto määrillä lähden nostamaan tuloksia ja tehräänkö sitte vaa mahollisimman isoilla painoilla ??? Itellä rajottaa aika pahasti treenin tekeminen ku oon intissä,mutta vkl käyn ja kerran ainaki viikon aikana pyrin kassulla salilla pyörähtämään,painoa näin btw iteltä löytyy tällä hetkellä 77kg...eli vähän vinkkejä tänne...
sitte noista lisäravinteista,tällä hetkellä popsin ihan normi heraproteiinia eli pitskö siihen kylkeen alkaa maistelemaan jtn muutakin ???
Vielä sitä pit kysyä,että kuinka suureen arvoon venyttely pitäisi pistää ???
Noista tuloksista en ala huuteleen,kun on sen verran säälittäviä:D mutta kiittäsin kovasti jos pystyisitte jtn vinkkejä heitteleen
sitte noista lisäravinteista,tällä hetkellä popsin ihan normi heraproteiinia eli pitskö siihen kylkeen alkaa maistelemaan jtn muutakin ???
Vielä sitä pit kysyä,että kuinka suureen arvoon venyttely pitäisi pistää ???
Noista tuloksista en ala huuteleen,kun on sen verran säälittäviä:D mutta kiittäsin kovasti jos pystyisitte jtn vinkkejä heitteleen