Tuloksista??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja John83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aloitin tosiaan nyt uudestaan tuon kuntosalilla käynnin. 4 kerran kuntosaliharjoittelun ja 4*50 min. kävelylenkin jälkeen sivusin maastavedon enkkariani, jonka tein 1,5 vuotta sitten. Siis ennätys on siinä 170 :) , MUTTA mutta penkissä ei tahdo tällä hetkellä kuin ainoastaan 10*50kg nousta ja vaikka nousisikin se olisi vain jotain muutaman kerran 80 kiloa. Onko teillä noin suuri ero penkin ja mv välillä??? Tänäänkin yksi sellainen sanoisiko ohut kätinen luuviulu vetäsi penkistä 7*80 kiloa ja ottaen huomioon, että minun kädet ei olen ihan ohuimmasta päästä ja rintalihaksetkaan eivät ole ihan kovin pienet vaan kohtuu sopivat, niin tiukkaa tekee kevyillä painoilla. :rolleyes: Johtuuko tuo ero siitä, että olen luontojaan parempi maasta nostamaan kuin penkistä nostossa??

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulla sama mavessa painot nousee systemaattisesti ylöspäin, mutta penkkipainot pysyy samassa mikä ei juuri haittaa koska bodytyylisesti yritän treenata, mutta silti erikoista. Kai se johtuu ruumiin vipuvarsista.

Zone-sarja -42%
Mulla on samanlainen ongelma. Kun sain vajaa vuosi sitten maasta nousemaan 160kg, oli penkin enkka silloin vajaa 80kg. Veikkaisin että tähän on yhtenä selityksenä nämä gorillojen mitoissa olevat kädet. Tai sitten olen vaan niin heikko... :itku:

Maastaveto

Juu, kyllä minä tosi tyytyväinen maastavedon enkkaan :D , jonka minä varmaankin tulen rikkomaan tulevan parin kuukauden aikana rikkomaan kohtuullisesti, kun nuo jalat tuntuisivat olevan hyvässä iskussa jopa ihmeellisesti, mutta tuo penkistä nosto kyllä ihmetyttää hieman ja välillä vähän enemmänkin. :rolleyes: Tarkoituksenani olisi jopa nostaa selvästi yli 200 puolen vuoden aikana, mutta se riippuu siitä, että miten joudan yliopiston ohessa harjoittelemaan. :rolleyes:

Voiko piirikuntatasolla osallistua yhteen lajiin voimannoston kilpailuissa? Ja lajihan olisi siis minulla mv. Mitä tasoa se on yleensä noissa kisoissa tuo maastaveto??? Olen epäillyt, että jotain piirikuntatasolla keskimäärin 110 kilon sarjassa jotain 230-240 kg.

Dino84 sanoi:
osaisiko joku muuten kertoa noin suunnilleen kuinka paljon ykkönen mavessa olisi kun ottaa 12x115kg?

Katso vaikka tuolta . Ainakin aika hyvin itsellä osunut tuo laskuri oikeaan. Eli tuolla 12x115 maksimi noin 155 kg.

Käsistäni

Täytyy myöntää tosiaan, että minulla on pitkät kädet! :) Ne saattaa vaikuttaa melkoisesti, vaikka onkin huono tekniikka, kun ottaa tosiaan huomioon, että minulla on maastavedossa huonon puoleinen tekniikka ilmeisesti ja siitäkin huolimatta nousee. Vedän tai ainakin vedin selkäpainotteisesti tuossa viime viikolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom