Tuloksista haaveilua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jylhiz
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
43
Jeps.
Elikkäs kyseessä on tälläinen vajaa 2kk treenannut ruipelo (183/76), kokeilin tuossa viikonloppuna kun olin kamulla käymässä että saakos sieltä penkistä mitään ylös.... no 70kg meni helposti ja 80 ei ihan mennyt (ei ollu tarpeeks levyjä et ois saanu 72,5 75 tai 77.5)

penkissä teen yleensä ohjelman mukaan 2*6 sarjat ja 52,5kg olisi huomenna yrityksen alla.

Prässissä teen 3*12-15 100kg:lla (kerta toistoa en ole kokeillut)

eli haaveena olisi saada vuodenloppuun mennessä nostettua noitten tuloksia aika rajusti?

Penkki 1*100kg
Prässi 1*200-250kg

tosiaan olen aloittelija ja treenaaminen on mennyt enemmän kun hyvin nousujohteisena ainakin tähän asti, massaakin on tullut ihan suht hyvin lisää.

onko tämä realistinen haave vai ihan turhaa haaveilua? :rolleyes:

Penkkitavoitteesta en osaa sanoa mitään kun itsellä tuo kehitys on penkissä ollut aika hidasta, mutta uskoisin että tuo 100kg vois olla ihan realistinen tavote.

Prässitavoitteeseen tulet todennäköisesti pääsemään helpostikin, ainakin tuohon 200kg asti. Itse olen nyt n.4kk käynyt salilla pitkän tauon jälkeen ja alussa tein prässiä 4-5 sarjaa 8-10 toistoilla 100kg:lla ja nyt teen yhtä monta sarjaa 6-8 toistoilla 200kg:lla. Prässeissäkin tietenkin on eroja ja omalla kohdalla lihasmuistilla on osuutta asiaan mutta enpä ole aiemmin tehnyt 200kg:lla prässiä joten kehitystä on kuitenkin tullut aiempiin sarjapainoennätyksiin :) Ei muutaku tsemppiä noiden tavoitteiden tavoitteluun :thumbs:

Ei sitä koskaan voi varmaksi sanoa mutta epäilen kohdallasi tuota 100kg:n penkkiä vuoden loppuun jos nyt nostit siis 70kg. Voihan tietysti olla mahdollista että sen saavutatkin, mutta realistinen mielestäni voisi olla 90kg. No kyllä sen huomaat syksyllä että minne suuntaan olet tuloksissa menossa!

kpp sanoi: