Tuloksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja to87ni
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tiedän että tällänen thread on jo ollut, mutta ei aloittelijoiden osastolla. Haluaisin penkki, kyykky ja maastaveto tuloksia tänne aloittelijoilta. (korkeintaan 2 vuotta käyneiltä). Ittellä penkki n.90kg, kyykky 120kg, maastavetoa en taas ole kokeillut. Kertokaapas omianne?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by to87ni
Tiedän että tällänen thread on jo ollut, mutta ei aloittelijoiden osastolla. Haluaisin penkki, kyykky ja maastaveto tuloksia tänne aloittelijoilta. (korkeintaan 2 vuotta käyneiltä). Ittellä penkki n.90kg, kyykky 120kg, maastavetoa en taas ole kokeillut. Kertokaapas omianne?

kannattaa myöskin kertoa kuinka kauan on treenannut. Ja treenaako bodya vai voimaa. Myös pituus/paino olisi hyvä laittaa.

Ja myös se onko maastaveto kapea/sumo, penkki perse penkissä?, kyykky leveä vai kapea asento ja kuinka syvä.

eikä sitten lisätä sitä 10 kg tuloksiin ja vähennettä vuotta siitä kauan on treenannut:D

Tosiaan

Anteeksi, unohdin itte nuo tärkeet. Treenannu reilu vuoden. Paino = 74kg, pituus = 178cm... Ja tällä hetkellä treenaan penkissä voimaa mutta muuten massaa. Ja kyykyssä ei ihan syväkyykkyä, koska polvet ei kestäis todennäköisesti. Muuta en nyt keksikkään sitten.

Mä oon reenannu n. 4kk:tta aktiivisesti sitä ennen vuoden silleen kerran 2 viikos. Painan 82 ja oon 185 pitkä. Treenaan voimaa enimmäkseen. Penkist on noussu semmonen 70 kg (en oo kokeillu enenpää) perse penkis, alotin 50 kg:stä. Massaa on tullu 5 kg:tä ilman mömmöjä. Kyykkyy en oo kokeillu, mut prässis oon tehny 4x8x180 (alemmaksi kuin muut joiden mä oon nähny tekevän sitä (en tiiä kuinka syvälle sitä pitäs tehä)). Maasta en oo vetänyt, pitäs varmaa opetella.

mulla on treenii takana kaks vuotta ja vuos siitä niin että oikeesti oli vähän hajua mikä on homman nimi... paino 81 ja pituus 172

penkki 95kg
kyykky 100kg maksimi mitä polvi leikkauksen jälkeen uskaltanu...
mave no idea...:(

Onn treenannu nyt 6vk, seitsemäs viikko alkaa ens viikol. Tulokset nuossut ihan mukavasti , penkki 1x60kg -> 1x70kg, syväkyykkyä sain alkuun 2x60kg -> nyt 3x100kg, maastavetoo koitin täl viikol ekaa kertaa tein 3x10x55kg eli max. en koetannu. Että tälläsii tuloksii tääl...

Pituus on 176 ja paino 87kg, paino noussu 4kg tänä aikana.

Treeniä 3 kk, pituus 175 cm, paino 81 (noussut kuusi kiloa). Treenaan saadakseni isot lihakset, en niinkään voimahakuisesti.

Maksimeja en ole kokeillut vielä yhdessäkään liikkeessä, pitäisköhän?
-penkki 75kg 3x6 (perse penkissä, selkä pikkasen kaarella ja jalat maassa)
-mave 110 3x8 (n. hartioiden levyinen asento)
-kyykkyä en ole tehnyt kuin lämmittelynä, tarkoitus on pikku hiljaa panostaa myös siihen, prässissä tulee 200kg 3x10 (niin alas kuin tulee, eli ei mitään 10cm nytkytyksiä)

Ite oon käyny salilla aikalailla vuoden, mutta nyt oon reenannu vajaan pari kuukautta tosissani niin, että tiedänkin asioista jotain ja esim. syön kunnolla. Ja oikeestaan toukokuusta syyskuulle en käynyt salilla kertaakaan...

No ykkösiä en oo vielä kokeillu, mutta jotain sarjapainoja:
-penkki 4*6*50kg
-kyykky 2*8*70kg
-mave 3*6*80kg

Et oiskohan noi ykköset luokkaa; penkki 65-70kg, kyykky 90kg ja mave 100kg. Jotain tommosta varmaan.

Pituutta on 179cm ja painoa 69kg. Nelisen kiloo on tullu tossa parissa kuukaudessa lisää.

Kyykyn vedän niin, että reidet on lattian kanssa samassa tasossa. Penkissä on perse alhaalla, selkä kaarella ja jalat maassa. Mavessa suht kapee asento, ei ainakaan mikään sumo.

Näillä eväillä! :whip:

Treeniä takana n. 14kk, kesällä tosin "pieni" 4 kk tauko..
Nyt pikkuhiljaa päässy samoihin painoihin käsiksi ku keväällä ennen taukoa oli.. Tosin maastavetoa ei tullu harrastettuu viime talvena että se ollu ohjelmassa vasta pari kuukautta.

Penkki: 3x100kg
MaVe: 7x145kg
Kyykystä ei tietoa, ei pysty/uskalla treenata polven huonossakunnossa olevien ristisiteiden takia(joo hyvä selitys)

Pituutta 183cm ja painoa ainaki 95kg (en vaakaa omista)

(Puntti)treeniä takana pari kuukautta.

Tuloksista puuttuu tangon paino, mielestäni on helpompi kirjoittaa vihkoon vaan mitä tankoon laittaa. Sillä kokonaispainolla kun ei mulle ole paljoakaan väliä kunhan se nousee ajan kuluessa.

Penkki: 55 ( 8X )
Vinopenkki: 20 ( 8X )
Alatalja: 85 (8X )
Ylätalja niskan taakse: 65 ( 8X )
Hauis kulmatangolla: 25 ( 8X )

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by moppe
Ite oon käyny salilla aikalailla vuoden, mutta nyt oon reenannu vajaan pari kuukautta tosissani niin, että tiedänkin asioista jotain ja esim. syön kunnolla. Ja oikeestaan toukokuusta syyskuulle en käynyt salilla kertaakaan...

No ykkösiä en oo vielä kokeillu, mutta jotain sarjapainoja:
-penkki 4*6*50kg
-kyykky 2*8*70kg
-mave 3*6*80kg

Et oiskohan noi ykköset luokkaa; penkki 65-70kg, kyykky 90kg ja mave 100kg. Jotain tommosta varmaan.

Pituutta on 179cm ja painoa 69kg. Nelisen kiloo on tullu tossa parissa kuukaudessa lisää.

Kyykyn vedän niin, että reidet on lattian kanssa samassa tasossa. Penkissä on perse alhaalla, selkä kaarella ja jalat maassa. Mavessa suht kapee asento, ei ainakaan mikään sumo.

Näillä eväillä! :whip:

Tää on aika tasan samaa luokkaa mun kanssa, tosin mavea en nostele jostain syystä kuin sen 6*60 -romuilla (ei jaksa rikkoa itseänsä). Aktiivista reeniä takana joku puolisen vuotta, parilla parin viikon tauolla.

Painokin on sama, pituutta vaan 9cm vähemmän. Kesän kuluessa paino on mulla noussu joku 6kg, hyvää tekee vaan. :whip:

Noin kolme kuukautta treeniä takana, pituus 197 ja paino 83 (noussut lähes 10kg).
Penkistä noin 60kg
kyykkyä en koittanut
vinopenkki noin 52kg
Scott kääntö 30kg + w-tanko
Ranskalainen 15kg + w-tanko

:offtopic: Tuli vaan tosta "ylätalja niskan taakse" mieleen, että mitä eroa liikkeellä on jos sen tangon vetää niskan taakse tai sitten pään eteen rinnan kohalle?

Jos sen tekee niin että kroppa on pystysuorassa niin en tiedä paljonko sillä on eroa. Jos kuitenkin vaan tekee vetoa rinnalle niin että vartalo on 45 asteen kulmassa pystysuoraan nähden niin onhan siinä vissi ero.

Toi niskan taakse tuntuu meikäläiseltä vaikeammalta niin tehdään sitten sitä... kärsivä saa sitten jossain vaiheessa sitten sen kruunun, eikös se niin mene. Jään odottamaan....

mä oon käyny salilla vähä yli 2kk ja penkki tulos on noussu
60kg--->67.5kg, kyykyssä 75kg (ei tosin syväkyykkyä) ja mavee en oo viel viittiny kokeilla ettei paikat hajoo eikä tekniikkakaa oo viel oikei hallussa...
paino noussu 62kg--->66kg ja pituutta on 176cm ja ikää kohta 15.v

Originally posted by Saapas
Noin kolme kuukautta treeniä takana, pituus 197 ja paino 83 (noussut lähes 10kg).
Penkistä noin 60kg
kyykkyä en koittanut
vinopenkki noin 52kg
Scott kääntö 30kg + w-tanko
Ranskalainen 15kg + w-tanko

Olet ollut 197 cm ja 73 kiloa!?! Onko ollut nivelet kovilla kun olet aloittanut punttitreenin? Osa käsiliikkeistä on mahtanut olla tuskaa kun vipuvarret on mitä on?

Treeniä silloin tällöin vuoden ja kunnolla elokuusta asti
penkki 45.5kg
prässi 190kg
muista en ole ykkösiä kokeillut.
aloittaessa en saanut 20kg tankoa kahta kertaa enempää ylös,joten ihan tyytyväinen olen,ja jalatkin on vahvistunut riittävästi.
170cm ja 65-70kg

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom