Tuloksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja to87ni
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kolme kuukautta kunnon reeniä oikeella salilla. Sitä ennen vajaa vuosi haparointia kotona käsipanoilla ja omalla penkillä silloin tällöin, jalkoja ja maveahan en tehnyt ollenkaan.

Kyykky 10x50 > 6x90

mave 10x60 > 6x110

penkki 10x65 > 8x80

Toki alussa ei oo uskaltanu repii ihan kaikkee irti itestään.

Paino on noussu kesästä noin kymmenen kiloo josta epäilen pääsyylliseksi tupakanpolton lopettamista.

Paino 74 ja pituutta on 171.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
7/2003 menin eka kertaa elämässäni salille selkävaivojen takia. Paino oli tuolloin 78kg ja penkistä nousi 35kg :david:

Nyt painoa 85kg ja penkki 70kg. Ekat +15kg tuli varmaan tekniikan oppimisesta. Muissa härveleissä en ole ykkösiä kokeillut, paitsi prässissä menee 210kg, mutta eri prässit ei taida olla vertailukelpoisia(?).

Kehitys on näin alussa ihan tolkutonta. Kaikki liikkeet paranevat lähes joka kierrossa. Hyvä homma ainakin motivaation kannalta.

Välitavoitteena 23.12 oma paino penkistä. Ellei nouse, niin lopetan koko touhun ja alan keilaamaan. :rolleyes:

Originally posted by yajo
Treeniä 3kk ja 2vko.

penkkipunnerrus 40,5kg*8
jalkaprässi 100kg*10

:nolo:

mitä sä oot tehnyt kun maaliskuussa rekisteröinyt ja viestejäki 600 sataa mutta oot alottanut treenaan 3 kk sitten?

Originally posted by fisu
mitä sä oot tehnyt kun maaliskuussa rekisteröinyt ja viestejäki 600 sataa mutta oot alottanut treenaan 3 kk sitten?
Maaliskuussa??

May = Toukokuu

6kk oon ollu rekisteröityneenä ja ekat 3kk oli sellasta "vois alkaa käydä salilla" -jumitusta ja piti hoitaa fysioterapia alta pois, se oli heinäkuussa.

Elokuun alussa sitten alotin treenaamisen ja sillä tiellä ollaan ja tullaan olemaan toivottavasti vielä vuosia.

Originally posted by Ruokalusikka
7/2003 menin eka kertaa elämässäni salille selkävaivojen takia. Paino oli tuolloin 78kg ja penkistä nousi 35kg :david:

Nyt painoa 85kg ja penkki 70kg. Ekat +15kg tuli varmaan tekniikan oppimisesta. Muissa härveleissä en ole ykkösiä kokeillut, paitsi prässissä menee 210kg, mutta eri prässit ei taida olla vertailukelpoisia(?).

Kehitys on näin alussa ihan tolkutonta. Kaikki liikkeet paranevat lähes joka kierrossa. Hyvä homma ainakin motivaation kannalta.

Välitavoitteena 23.12 oma paino penkistä. Ellei nouse, niin lopetan koko touhun ja alan keilaamaan. :rolleyes:

Hei.. ei kannata lopettaa penkin takia punttisali harjoittelua. Se on vain yksi liike monista. Itsekään en nosta vielä omaa painoa ja olen samanpainoinen kuin sinä. Salilla olen käynyt säänöllisesti kolme kuukautta ja koko ajan kroppa vahvistuu JOKA puolelta.
Mulla on tavoite ns. kesäkuntoon pääseminen edes kerran elämässä ja siihen aion koko talven panostaa. Uskoisin nostavani sen brassailu liikkeen 100kg painoilla kesään mennessä ja jos ei nouse so wat! Jatkan salitreeniä niinkauan kuin on motivaatiota ja halua kehittyä yhdessä monipuolisimmassa harjoittelussa, eli kehonrakennuksessa. :)

Tosin on se keilailukin ihan hauskaa :thumbs:

Originally posted by samira
Hei.. ei kannata lopettaa penkin takia punttisali harjoittelua.
No ei tietenkään :D

Vaikka treenaakin kunnolla koko kroppaa varpaista korviin, niin penkkiä on helppo käyttää mittarina kehityksessä.
Pieniä lyhyen ajan välitavoitteita kannattaa muuten asettaa ihan motivaation takia. Joku "ensi kesä" on ainakin mulle hiukan turhan kaukana. Siinä ehtii ratketa laiskottelemaan monta kertaa ajatellen, että kyllä tässä vielä ehtii..

mave 155
kyykky ehkä 135 en oo max ikinä koittanu
penkki 125=penapelle!

ja painoa tullut n.20kg

ja aika tarkalleen pari vuotta takana.

Zone-sarja -42%
5kk salia takana joista 4kk aktiivista 185cm/120kg(läskiä ymmärrettävästi jonkun verran kuitenkin vähenemään päin)
mave 5x5x170kg jonka jälkeen 1x212,5kg
kyykky 5x5x140kg treenin jälkeen 170kg
viimosena se väsynein eli penkki 1x100kg
Pitäs testata noi ykköset ilman treeniä pelkillä lämmittelyillä menis salettiin rutkasti enemmän

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noin 8kk voimanosto treeniä alla ja 2kk bodybuildingia. Nii penkki siinä 70-75 kg, 70kg oon nostanu kuukausi sitte. Kyykky reilu 90kg ja mave maximia ei oo tullu kokeiltua. Ikä 15 vuotta ja paino 70kg

- - - Updated - - -

Noin 8kk voimanosto treeniä alla ja 2kk bodybuildingia. Nii penkki siinä 70-75 kg, 70kg oon nostanu kuukausi sitte. Kyykky reilu 90kg ja mave maximia ei oo tullu kokeiltua. Ikä 15 vuotta ja paino 70kg

Pikkasen päälle vuosi reeniä takana.
Tuloksia:
Penkki: alkuun meni 10x3x50
Eilen meni 100x5. Tekniikka on parantunu huomattavasti.
Mavessa tais olla alkuun 60kgx10
Pari kk sitten 3x6x120kg
Kyykkyä en oo nyt uskaltanu tehä polvien takia.
Jalkaprässissä oli alkuunsa 10x3x130kg ja nyt 3x6x210kg
Pituutta on 180 ja painoo 82

Reeniä nyt 4kk takana salilla. Täyttänyt juuri 16 ja painan 74kg.
Penkkipunnerrus 85kg, perse kiinni, 100 kiloon tähtään ennen kesälomaa 8)
Mave 130kg raw, selkä ei kestä isompaa painoa
Kyykky 130kg 90 asteeseen ja 110kg meni lämmittelyssä syvänä 3 toistoa
Kyykky on selkee vahvuus ja onkin lempiliike
Nii ja leukoja menee kapeella vastaotteella 20 ja leveä myötäote + 5kg menee sen 5-10 toistoa 3 sarjalla

penkki 105-110kg, kyykky 140kg, mave 160kg. kyykky ja mave ennätykset koitettu kesällä ja nyt on täytyny rajottaa niit, koska alaselkä rikki (ollu jo 2-3kk eikä vielkää kunnos :S) , joten nyt oon reenaillu enempi bodytyylisesti mut sit ku selkä täysin kunnos ni alotan varmaa enempi voimanostotyylisesti :D

Elokuun alusta reeniä Elaston 2-jakoisella ja toimii. Edellisestä salittelusta on aikaa vuosia ja silloin puuha oli enemmän satunnaista.

Penkki lähti 8x60 ja nyt 1x100kg rikki.
Kyykky kokeilut 15x50kg sarjoilla ja nyt 5x140 työsarjat.
Mavettelu lähti kokeillen 5x70 sarjoilla, mutta nousi varsin nopsaan ja nyt 5x150 työsarjat.

Kesää varten tavoitteena ottaa bojoingia pois, kun on päässyt vuosien saatossa kertyy muuta kun lihaa luitten ympärille.

Noin vuoden oon nyt käynyt salilla tosin syyskuun alkupuolelta marraskuun puoleen väliin oli tauko.
Maksimeita en oo koittanu ja lähes kokoajan oon tehny 10 sajoja ja painojen kanssa menty fiilispohjalla, joskus enemmän joskus vähemmän.
Ukossa mittää 182cm ja painoa noin 83-85kg. Kun aloitin niin paino nousi parhaimmillaan 90kg, mutta pääsin kesään mennessä takaisin tuohon noin 85kg painoon, minkä alapuolella olisi tarkoitus pysyä.

Kyykkä en nyt hetkeen ole tehnyt vapaalla tangolla, mutta eiköhän se 10x80kg sillä nouse. Tänään piti juurikin tehdä vapaalla tangolla, mutta oli varattuna niin tein smithissä tuon 10x80kg. Ja reidet vaakatasossa lattian kanssa tai hieman jopa alle. Joskus koitin kyykätä niin, että penkki on perseen alla niin kyllähän sen 10x100kg sai nostettua helposti.
Mave 10x120kg, muistaakseni tein joku viikko takaperin kympin 125 tai 130 kilolla. (Vois koittaa pitää kirjaa näistä painoista niin ei tarvis arvailla :D )
Penkki 7x65kg. Omalla painolla kun sais tuupattua penkistä sarjaa niin olisin tyytyväinen.

Noin 22kk salilla käyntiä takana. Paino alussa 57kg, nyt 76-78kg.

Alussa kyykky 3*10*25kg, penkki 3*10*30kg, mave 3*10*50kg.
Nykyään kyykky 120kg, penkki 85kg ja mave 180kg.

Pojalla ikää 16 v, 65 kg ja 171 cm:

penkki 110 kg
mave 140 kg
kyykky 110 kg
sotilaspenkki max 100 kg
sotilaspenkki toisto 17 x 65 kg

Back
Ylös Bottom