Tuloksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja to87ni
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
joo tälläsiä tuloksia
perse kiinni penkissä = 105
perse ilmasssa penkistä = 120
kyykky (ei jalat leveällä) = 140
veto (kapealla) =160

painoa on hieman yli ton 80
pituus 185
treeniä takana kohta jo vuosi
ja loppuvuodesta täytän 15 :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
9 kk treenattu ja massahakuisesti koko ajan. Pari semmosta n. 3 vko:n taukoa ollut tänä aikana erinäisistä syistä.

Pituus 196 cm ja paino ~95 kg.

Penkkimax: 80 kg

Kyykkymax: En ole koittanut. Teen sitä aina syväkyykkynä ja viimeksi oli 50 kg niskassa ja sarjat 2x6.

Mavemax: Tätä liikettä en ole vielä kunnolla tehnytkään, pitäisi varmaan.

jeps

Mulla penkki noussu 63kg-70kg kyykkyä en oo tehny jalkaprässi 100kg - 150kg ylätalja 40kg - 70kg perhonen 25 - 45kg
Massaa ei tietääkseni oo tullu ainakaan paljoa lisää lähinnä kiinteytyny

Originally posted by asspen
Olet ollut 197 cm ja 73 kiloa!?! Onko ollut nivelet kovilla kun olet aloittanut punttitreenin? Osa käsiliikkeistä on mahtanut olla tuskaa kun vipuvarret on mitä on?

Nooh, en oikeastaan ole huomannut mitään, käsiliikkeet on nimenomaan lemppareita kun hauis kasvaa silmissä.
:offtopic: Naurattaa salilla kun kaveri on maatilalta kotoisin, tehnyt koko ikänsä hommia ja on aika kookas (itse olen riuku), mutta oikeastaan joka liikkeessa vedän suuremmilla painoilla(samalla tekniikalla). Esim scott: herra X 20kg x 6, minä 30kg x 6. Mielestäni tuo on yllättävän suuri ero.

3kk reeniä takana: Penkki tullu 60kg -> 75kg. Maven ja kyykyn maximeja ei oo tullu vielä kokeiltua... Paino tullu 72kg -> 75,5kg.

Treenaamista enemmän tosissaan n. 2kk. Ei mitään muutosta paitsi paino tippunut 2kg.:curs: ...tu tästä mitään tule... Oon syönyt enemmän kuin ennen mutta terveellisemmin, siinäkö vika?

Zone-sarja -42%
Originally posted by PepsiGirl
Treenaamista enemmän tosissaan n. 2kk. Ei mitään muutosta paitsi paino tippunut 2kg.:curs: ...tu tästä mitään tule... Oon syönyt enemmän kuin ennen mutta terveellisemmin, siinäkö vika?

Ei niitä suuria muutoksia varmaan ihan parilla kuukaudella saavuteta,nyt et luovuta vaan jatkat ihmeessä! :whip:
Ja onhan se kaksi kiloakin jotakin(kunhan se on läskiä:))

Kohta rupeaa olemaan 2 vuotta KUNNONtreeniä alla(taukoja välissä:( ):

Viime viikon treenien tuloksia:
Pystypunnerrus käsipainoilla 7 x 35kg
penkki 6 x 110
Mavea otin vain kevyesti 10x100 ja perään 10x140(Mavea teen vain pikkaisen alaselän vahvistamiseksi, kun selkä ei kestä, ja selän takia oon joutunut pitää taukojakin välillä), Eli mavea en tee alle 10 sarjoja...

Kyykyn jättänyt kokonaan pois, juuri selän takia, mutta prässissä meni 10x260(kelkkaa ei laskettu mukaan).

Edit: treeni tavoitteena on enemmän lihaskasvu, kuin voima....

Originally posted by Turmelioitsia

Kyykyn jättänyt kokonaan pois, juuri selän takia, mutta prässissä meni 10x260(kelkkaa ei laskettu mukaan).

Edit: treeni tavoitteena on enemmän lihaskasvu, kuin voima....

oletko kokeillut hack kyykyyä?

Hackkiakin pystyn tekemään, mutta sekin pitää tehdä aika maltillisilla rauoilla, saan paremman tuntuman prässillä ja voi tehdä lyhyempiä sarjoja isommilla romuilla. Yleensä teenkin jalat näin:
-"Etukäteisväsytys" Etureisilaiteessa 3 sarjaa
-4 sarjaa prässiä
-takareidet, yksi liike 4 sarjaa
-pohkeet , 1-2 liikettä 3-4 sarjaa

Edit: ja testasin tossa joutessaan penkkiä(tulin salilta n. tunti sitten), 130 tuli aika kevyesti ylös, olisi saattanut tulla 135 :kin, mutta en jostain syystä edes kokeillut...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
3kk treeniä 9vuoden tauon jälkeen.. Sitä ennen 1.5v "treeniä".

Max. en ole koskaan edes kokeillut...

Penkki perse penkissä
8*60

Mave
8*110

Kyykky polvet n.100asteen kulmaan alemmas ei uskalla ku on heikot polvet
8*90

Painoo 75kg pituus 191 paino noussu 7,5kg 3 kuussa... :D

Edit: Niin ja treenaan massahakuisesti

Treenaamisen alottelin tossa tän vuoden maaliskuussa ja kesällä pidin 2kk tauon.Pituutta vähän vajaa 180cm ja painoa about 78kg.
Penkkipunnerrus käsipainoilla 2x8x25kg(per paino),Kyykky hartioiden leveydellä jalkaterät hieman auki "wannabesyväkyykkyjä" 3x8x100kg,Maastavetoa en oo tehny vähään aikaan mutta viimeksi kun tein niin tais olla noin 3x6x120kg ilman remmejä ja tämä hartioiden leveydellä.

2kk olen nyt treenannut aika lailla tosissaan.
Pituutta on 176 ja painoa 80 ja ikä 16.

Penkki maksimi 95 kg.
Kyykyssä teen 10x3x150kg sarjoja.
Maastavetoa ei ole tullut tehtyä sitten jääkiekko päivieni mutta taisin 10 sarjoja tehdä 130 kilolla.

edit: mullakin tulee tosiaan treenattua täysin kehonrakennus mielessä ja onhan tuossa parissa kuukaudessa 8kg massaa tullutkin.:D

tossa joulukuussa täytän 15... pituutta 176 painoo noin 85... kuukaus pari kunnon reenii takana... mut viime syksynä tuli sillon tällön painojen kans leikittyy... PP: 80 , kyykyssä jonkun verran yli 100 ehkä 120... MV:tä ennoo kokeillu... painoo pitäs saaha semmonen 5 kiloo ainaki alaspäin... :)

Olen nyt 16 ja treeniä takana hiukan yli vuosi. Paino 85kg ja pituus 186. Treeni pääosin ollut voimapainoitteista.

Kyykky: 140kg(levee jalka-asento ja syvälle)
Maastaveto: 4*170
Penkkipunnerrus: 110

:nolo:

Painoo on ny jottae 73kg, se vaihtelee aika kivasti ja pituutte 178,5.

Treenaan bodipainotteisesti eli toistot on aikahyvin siinä 10-12 millä ei voimaa nosteta :lol2: niih ja "tuloksista";

Penkki 10*65
Kyykky 10*77,5
Mavesta ei oo oikee hajuu, tulee reenattuu sitä vaa 2 x kk nii pitääpä sitte kertoo tänne et millä painolla tulee ens kerral reenattuu...

:wall:

Kovaa treeniä 5.2003-7.2003 eli 2kk... sen jälkeen oli kuuma kesä ja reeni tauko venähti jonkun verran
ja nyt taas 1kk kovaa treeniä takana. (tauon aikana sarjapainot tippu noin 5-10%)

Tauon jälkeistä kehitystä 1kk aikana: (suluissa oleva luku on kun alotin harrastuksen)

Penkkipunnerrus
72.5 kg -> 77.5 kg ... (48.5 kg)

Hauiskääntö suoralla tangolla
6x30 kg -> 14x30 kg ... (~10x25 kg)

Paino
69kg -> 72kg (63 kg)

Muut liikkeet kehittyny tasasesti.

Treeniä takana noin 8 kuukautta. Paino noussut 73kg -> 93 kg, pituutta 180cm.
Penkki 75 > 115
Kyykky 80 -> 4*140
MaVe:a en muista mitä oli aloittaessa mut nyt maksimi varmaan jossain 170-180 kohdilla.
Kesälomaa kertyi kuukausi salilta kun jäi putki päälle :nolo: , muta muuten säännöllisesti on käyty.

joo vuoden oon treenannut:

penkki:100kg

mave:180kg

kyykkyä en oo tehnyt,mutta prässi 2x300kg

hauis kääntö kulmatangolla 4x50kg siis ilman mitään heivautuksia.

Olen tähän asti treenannut pääasiassa massaa ja parin viikon kuluttua ois tarkotus alottaa voima kausi.pituutta mulla on 182cm ja painoa 97kg.

puol vuotta reenaillu(aktiivisesti), maksimit:

penkki 92.5kg
kyykky 120kg(?)
jalkaprässi 340kg
hauis vinotangolla 4x45kg

kyykkyä en ole tehny vähään aikaan, joten ei tiedä oikeen... prässiä en kokeillu isommilla kun on polvissa löysää. Rasvaa oon saanu hävitettyä n. 6kg/4.5kk. paino 88kg ja pituus 185cm... koulu tosin vie suurimman osan viikosta mutta onneksi on edes koulussa 2 kertaa viikossa salivuoro

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom