Kesä! Saisi olla vaikka ympäri vuoden! Itse kuulun niihin, jotka eivät sitten pätkääkään pidä kylmästä. Jo +10 astetta saa minut hytisemään. Ei sillä etten kylmää kestäisi,en vain pidä siitä.QUOTE]
Kiitos samoin, mielellään kesä (tai ainakin keväinen lämpö ja valo) ympäri vuoden jos valita saisi!
Kesää odotan kovasti siitäkin huolimatta, että juuri vaihdoin työpaikkaa ja tästä lähtien mulla ei tule koskaan olemaan päivääkään lomaa kesäisin (siis niin kauan, kuin tämän työnantajan palveluksessa viihdyn). Vapaapäivät toki, mutta niitäkin on epäsäännöllisesti koska kesällä duuni vie muille paikkakunnille ja työpäiviä on periaatteessa seitsemän viikossa
Mutta ei se mitään, ko. duuni on toiveiden täyttymys ja kesällä on kiva tehdä töitäkin. Ei tarvitse stressata jostain pakollisista sukulais/mökkivierailuista ja muista tylsistä ns. kesäperinteistä ;) (Eikä tule lisäkiloja turhasta terassilla istumisesta, heh!). Sitten taas kun syksy, talvi ja kylmä saapuu, niin silloin alkaa mun "kesäloma". Silloin karataan neljäksi-viideksi viikoksi kerrallaan kauas, kauas pois... Tänä vuonna jouluksi Afrikkaan :-)