Tulisi jo kesä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Neuvostoliitto sanoi:
Jaksaiskohan olla 8 viikkoa kesälomalla? No, ehkä 6 viikkoa riittää..
6 viikkoa tuota olisi virallisesti kertynyt, taidanpa pitää siitä huolimatta ainakin viikon ekstraa jos jaksaa lomailla :D
No 4viikkoa menee helposti Thaimaan lämmössä, pari viikkoa sitten varmaan jossain, toivottavasti mökillä :kippis1: Voitas nähdä parina päivänä vaikkapa tiekoskella?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Marchi- sanoi:
Yritys on kova täysi-ikäistyä. Mutta en usko että minusta mitään kaljoittelijaa tulee. En ymmärrä, miten se voi kaikille maistua. Miksei joisi vaikka kokista? Vettä? Prodedrinkkejä?
Tuossa kaljajutussa on paljon semmoista yhteishenkisyyttä, niinkuin tupakoimisessakin. Onko teistä kellään munaa terassilla poikaporukassa tilata makeaa siideriä..? Ei.

Annetaan tälle kommentille neljä :david: viidestä mahdollisesta.

Itse ainakin pidän oluen mausta niin paljon, että juon sitä paljon mieluummin kuin makeita limsoja/vettä, vaikka sitten alkoholittomana.

Ei kesäinen terassiolut tarkoita ryyppäämistä. Muutama olut aurinkoisella terassilla on täysin eri asia kuin savuisessa kuppilassa tapahtuva humalajuominen. Eiköhän se Marchillekin vielä olut maistu.

Kesässä parasta: Kalastus, valoisuus & lämpimyys, loma. Näiden lisäksi myös paljon muita hyviä syitä odottaa kesää.

no voihan sen kaljan vaihtaa vaikka laittikreakolaa :D

kesä, kärpäset ja avoauto, eikä muuta tarvita. harmi vaan kun ajelupäiviä on vain muutama koko vuonna.

-Marchi- sanoi:
Onko teistä kellään munaa terassilla poikaporukassa tilata makeaa siideriä..? Ei.

Me, me me me!!! Upcider Perry!!!!!!! :kuola:

Kyllä se kesä sieltä tulee kun kerkiää. Turha sitä on vielä mankua. Eipä kyllä haittaa, jos vaikka toukokuun alussa pääsisi viimeistään pärrällä taas huristelemaan :)

Itselläni tuossa parvekkeella kesä alkaa jo keväällä. Tuuli ei kierrätä ollenkaan auringon lämmittämää kuoppaa talon seinämässä, jossa jo toukokuun alusta otetaan kaltsua ja arskaa shortseissa aurinkoisen päivän sattuessa. On tosiaan jo hirvee iksu tuota kesää...

Joo vois se Kesä tulla jos haluaa...
14760v.jpeg

Ugga sanoi:
Tulisi nyt kunnon talvi ensin ( -30 astetta pakkasta muutamaksi viikoksi.)
Kyllä!! Nyt vasta alkanu pikkasen talvea muistuttaa tää ilma, ensin oli sellasta saapaskeliä että tuntu ku talvi ei koskaan tuliskaan.
Sen unohtaa talvella helpolla kuinka ärsyttävää on kesällä ku hyttyset inisee koko ajan korvissa, massiivinen ampiainen päättää vallottaa jonku huoneen ja kello 4 aamuyöllä makaa omassa hikilammikossaan ja yrittää saada unta mut ei voi ku on niin perkeleen kuuma ja haaveilee vaan siitä kuinka voi aina talvisin pistää lämpöpatterin nollille ja avata vähän ikkunaa. Mä oon aina muutenki tykänny enempi sellasista vähän pilvisistä päivistä, ärsyttävin mahollinen on sellanen ku on talvi ja aurinko paistaa perkeleen kirkkaasti heijastuen lumihangesta silmiin jos yrittää kattoo muualle, saan aina sellasista päivistä päänsärkyä. :curs:

Weedie sanoi:
-terassit

Mä oon aina tota pitäny kesän huonoimpana puolena. Kesällä ainoa keino välttää kyllästymästä hengiltä on lähtee ulos joittenki kavereitten kanssa ja maagisesti niitten tie vie aina baariin ja puistonpenkille pussikaljottelemaan :rolleyes:

Kesää alkaa aina kovasti odottamaan helmikuun alussa kun aurinko saataa alkaa näyttäytymään. Tosin ei tälläinen talvinen kelikään paljoa juuri nytkään ahdista :)
Huhtikuussa saa yleensä pyörän liikenteeseen ja siitä alkaakin odottelu että koska pääsee mökille saunaa lämmittelemään.
Valoisat kesäyöt, järvenranta sauna, usvainen järvi, nuotio ja hiljaisuus. Ne on niitä asioita mitä taas odottaa.
Listaa voisi tietenkin jatkaa mutta parempi ettei fiilistele vielä liikaa :hyper:
Eikä sovi tietenkään unohtaa sitä upeaa tunnetta kun voi aamuyöstä aikaan ajaa pyörällä urku auki jossain 'keskellä ei mitään'..

Hyttyset tuntuu olevan monelle ongelma.. Onko muita joita itikat eivät häiritse?
Itse en tunne hyttysen pistoja ja pistokohtaa ei kutise eikä tule patteja..

Kesä! Saisi olla vaikka ympäri vuoden! Itse kuulun niihin, jotka eivät sitten pätkääkään pidä kylmästä. Jo +10 astetta saa minut hytisemään. Ei sillä etten kylmää kestäisi,en vain pidä siitä.

Ja onhan se olut ihan hyvää, eikä 3-4 olutta viikossa kyllä tee mielestäni kenestäkään alkoholistia.

Ugga sanoi:
Tulisi nyt kunnon talvi ensin ( -30 astetta pakkasta muutamaksi viikoksi.)

Älä ny stana maalaile piruja seinille. Mua paleltaa 24/7 jo tällaisessa pikkupakkasessakin.... :itku:

Kipi I sanoi:
Voi kun tulisi jo kesä! On se niin hienoa kuvitella istuvansa saunan jälkeen terassilla ilta-aurinkon paistaessa oranssina ja kylmä huurteinen kädessä!
Ei täs threadis järkee ole, mutta kaikille kesää odottaville :thumbs:

Sorry, mutta pakko mainita, että 5.päivä ensikuuta lähtö etelään viikoksi :D .
Siellä on kesä ja voi ottaa vaikka sitä huurteista ja katsella merelle palmujen välistä...
No joo, tulis vaan kesä jo.

Zealot sanoi:
Kesä! Saisi olla vaikka ympäri vuoden! Itse kuulun niihin, jotka eivät sitten pätkääkään pidä kylmästä. Jo +10 astetta saa minut hytisemään. Ei sillä etten kylmää kestäisi,en vain pidä siitä.QUOTE]

Kiitos samoin, mielellään kesä (tai ainakin keväinen lämpö ja valo) ympäri vuoden jos valita saisi!

Kesää odotan kovasti siitäkin huolimatta, että juuri vaihdoin työpaikkaa ja tästä lähtien mulla ei tule koskaan olemaan päivääkään lomaa kesäisin (siis niin kauan, kuin tämän työnantajan palveluksessa viihdyn). Vapaapäivät toki, mutta niitäkin on epäsäännöllisesti koska kesällä duuni vie muille paikkakunnille ja työpäiviä on periaatteessa seitsemän viikossa :)

Mutta ei se mitään, ko. duuni on toiveiden täyttymys ja kesällä on kiva tehdä töitäkin. Ei tarvitse stressata jostain pakollisista sukulais/mökkivierailuista ja muista tylsistä ns. kesäperinteistä ;) (Eikä tule lisäkiloja turhasta terassilla istumisesta, heh!). Sitten taas kun syksy, talvi ja kylmä saapuu, niin silloin alkaa mun "kesäloma". Silloin karataan neljäksi-viideksi viikoksi kerrallaan kauas, kauas pois... Tänä vuonna jouluksi Afrikkaan :-)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom