Tuliko mätkyjä vai palautusta?

Itsellä 930€ mätkyt muuttuivat 230€ palautuksiksi. Huonommin kävi vaimolle, alkuperäiset 1580€ palautukset vähenivät 1430€ palautuksiin, vaikka laitettiin matka- ja työhuonevähennykset korjauksina. Oikeastihan niiden olisi pitänyt lisätä palautusten määrää, saa nähdä mitä selittelevät kun reklamoidaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
4200e palautuksia ja vaimolle 2450e. Juhuu!
 
kidutusta oottaa noita palautusrahoja, millon se palautuspäivä olikaan? voiko noista palautusten määrästä tehdä valitusta esim ens vuodelle? mielestäni olis pitäny saada enemmän, jopa yli 10000km meni kilometrikorvauksiinki..
 
Järettömiä palautuksia porukalla, ilmasta lainaa valtiolle :D

89€ tuli palautuksia
 
4200e palautuksia ja vaimolle 2450e. Juhuu!

Lainasitte valtiolle ilman korkoa 6600 euroa? vanhassa rahassa yli 40000 mk, en tiedä miksi mutta itse ottaisin kyllä korkoa jo tollaisesta lainasta, valtion kanssa se ei onnistu mutta omalla tilillä kyllä. Tuuletuksistakin päätellen ilmeisesti ajattelet että tämä raha on joku bonus? Ei ole, se on omaa rahaasi.
 
14 000 euroa palautusta perheelle ja ok asia, että tulevaisuudessa ei tule palutuksia eikä mätkyjä vaan verot menoo tasan. (näin se valtiovalta kaavailee)
 
^ menikö kahdella edellisellä kenties miinuksen puolelle?

kyllä minä ainaki riemastuin ku tuli reilut pari tonnia palautuksia, vaikka ns. "omaa rahaa" onki.
 
Aika hyvin meni laskut tasan ja olin valtiolle lainannut, lähes ilmaiseksi, vain 340 euroa. Toki yrittivät firman verotarkastuksen tiimoilta saada enemmänkin veroja minulta, mutta nyt kävi näin :D
 
Back
Ylös Bottom