Tuliko mätkyjä vai palautusta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Piti laittaa tänne juttuu... Valitin tän threadin alussa mätkyistä. Tein sit joulukuussa valituksen ja vetosin siihen että joudun käyttämään omaa autoa työmatkoihin. Eilen tuli kirje himaan että mätkyt palautetaan korkojen kera! Korotkin oli jo 200 euroa.
:whip:
Vinkkiä kaikkille. Kannattaa laittaa työmatkavähennys seuraavaan vero ehdotukseen.
 
Yli 300 euroa tulee takaisin + reilut 60 euroa vuodelta 2000, koska maksoin opintotukia takaisin tuolloin.

Pieneltä tuntuu nuo summat, kun vähennyksiä tulee yhteensä vuoden aikana lähes 20 kiloeuroa...
 
Avasin eilen kaksi kirjekuorta -> veronpalautusta 304€ ja duunista viime vuoden lomarahoja 126€.

Välillä näin päin!
 
Originally posted by fitnesspimu

Saapahan taas vähän rahaa joululahjoihin...

Musta on vaan aina niin turhauttavaa, kun palautukset menee kaikkiin tyhjänpäiväisiin joululahjoihin. Tuntuu, että koko palautukset ovat tällöin +/- 0 €. Taidanpa panna adressin vetämään, että palautukset maksettaisiin vaikkapa heinäkuussa.

Toisaalta, viimeiset kolme vuotta on tullut mätkyjä. Niitä on sitäkin kivempi maksaa, kun menee vielä lisäksi lahjoihin rahaa.

edit: VOI herra mun PERSE! Mä oon reilun vuoden aikana häirinnyt palstan muutoin asiallista keskustelua typerillä postauksillani jo tasan puolen tuhannen verran :eek:
 
joulukuus kilisee 1290, 83 egee :D :D :D :D :D :D :D :D
 
Mihin meinaat, ola, sijoittaa?

Muista kuitenkin, ettei kannata tuhlata kaikkea kerralla... :thumbs:
 
Back
Ylös Bottom