Tuliko mätkyjä vai palautusta?

Originally posted by Iron_Joe
No niin, kertokaapahan Pakkotoistolaiset, että saittekko näin joulun kunniaksi mätkyjä vai palautusta?

Takaisin tuli n. 1000 euroa. Alkoi jo olla vahvasti tili miinuksella. Mutta nyt pääsee ostoksille...:evil:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Palautuksia 376e. Olin henkisesti valmistautunut n. 200e palautuksiin, joten toi ylimääräinen 176e oli ihan kiva yllätys...
Tai sit joulupukki kuuli mun toiveen ja laittoi sen verta rahaa että mä pääsen ostoksille :cool: :)

Kiitos. Tälläinen piristää opiskelijan arkea. :)
 
18 euroa tuli palautuksia :p tällä hetkellä ( torstai 5.12 klo 18.48) valmistaudun vaimoni kanssa illalliselle erääseen ravintolaan, tosin tuo summa menee siellä moninkertaisesti mutta menköön :kippis1:
 
Reilu 500 euroa palautusta. Osasin odottaa, joka vuosi tulee jotain 400-600 euron väliltä, kiitos asuntolainan ja työmatkavähennyksien.
 
395 euroa. Kiitos pitkän työmatkan, sai autovähennyksiä. Mä en edes muistanut kyseistä summaa ennen kuin kaikilla palstoilla hehkutettiin palautuksia.
 
Originally posted by Mike
Back 250€.
Seiskassa oli muuten joittenkin julkkisten mätkyjä. Espoo Bluesin joku toimitusjohtaja sai 149000€ mätkyjä, aika mellevä lasku, vaikka tuskin se sillä tuntuu kun omaisuus on 17milj. €.

En tajua miks noi julkkikset aina itkee mätkyistään. Tuskin ne tulee kuitenkaan kellekkään yllätyksenä, tai jos tulee niin pitäis varmaan laskeskella prosenttinsa paremmin.
 
1100£ palautuksen puolelle.Ovat jo käytetty (velat):mad:
 
Back
Ylös Bottom