Tuliko mätkyjä vai palautusta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisikohan kaikille pitänyt tulla jo ilmoitus veronpalautuksista? Ennenkin tullut pirun myöhään muttei näin myöhään. *vanha nosto*

Lokakuun loppuun mennessä postitettiin verotuspäätökset. Teitkö keväällä muutoksia esitäytettyyn veroilmoitukseesi? Jos et niin ei sun olisi kuulunutkaan saada enää uusia papereita.

Mä saan olikohan 12,50 € takaisin. Ihan ok kun suunnilleen nollille pyrin.
 
400e palautuksia, juuri niin kuin pitikin. tai no heitti se parilla kympillä suunnitelmasta mutta kuitenkin.
 
Ei vielä tullu mutta reilun viikon päästä tilille paukahtaa vajaa 3 tonnia, ens vuonna olen todennäköisesti maksumiehenä :(
 
Lokakuun loppuun mennessä postitettiin verotuspäätökset. Teitkö keväällä muutoksia esitäytettyyn veroilmoitukseesi? Jos et niin ei sun olisi kuulunutkaan saada enää uusia papereita.

Mä saan olikohan 12,50 € takaisin. Ihan ok kun suunnilleen nollille pyrin.


Tein muutoksia, mutta eiköhän tämä soitolla selviä! Palautuksia pitäisi tulla mukavasti kaikenmaailman sotkujen takia, katsotaan sitten vasta ensi viikolla miten mukavasti.
 
Mätkyjä on odotettavissa vuoden päästä. Reippaahkosti vielä pelkään. Ei oikein laskelmat menneet putkeen :lol2:. Vielä ehtis korjata osittain, mutta ei jaksa.

Nyt tulee jokunen satanen takaisin. En ees tarkkaan muista paljonko oli.
 
Mitäs ittua? Ei oo tullut minkäänlaista ilmoitusta verovirastosta. Tämän kuun alussa muistaakseni tuli kirje, että niillä ei ollut tilinumeroa ja pyysivät sen lähettämään vastauskirjeessä. Mutta ei siis mitään hajua mätkyistä tai palautuksista.
 
Mitäs ittua? Ei oo tullut minkäänlaista ilmoitusta verovirastosta. Tämän kuun alussa muistaakseni tuli kirje, että niillä ei ollut tilinumeroa ja pyysivät sen lähettämään vastauskirjeessä. Mutta ei siis mitään hajua mätkyistä tai palautuksista.

Ne on ilmoittaneet jo keväällä sen ilmoituksen sulle. No, et kuitenkaan mätkyjä ole saamassa.

Itse taisin saada 500 takas, ensi vuonna pitäs olla aika +-0.
 
160 euroa palautuksia, jipijaijee.
 
vähän reilu 300 euroo tulee piristään päivää. Ens vuonna tuleekin sitten luultavasti 0 euroa :rock:
 
Back
Ylös Bottom