Tuliko mätkyjä vai palautusta?

~770 euroa kotioppäin :)

Reilu 200€ saan takas ja avo taitaa saada jotai 500€. Iha kiva homma, kun rahatilanne ei tällä hetkellä ole maailman paras!

Taitaa tulla palautuksia n.10€. Tarkastutin veroprosentin viime vuoden lokakuussa ja silloin kerrottiin että olen maksanut veroja liikaa ja jos haluan niin saan vaihtaa loppu vuoden veroprosentiksi 3,5%. Mietin että otanko rahat takaisin palkassa vai vasta vuoden päästä ja tulin siihen tulokseen että miksi odottaa... Ihan mukavasti jää käteen kun vaihtaa 25%-> alle 10% :) Eilen laskin että saisin tänä vuonnakin tehdä samoin.

Taitaa tulla palautuksia n.10€. Tarkastutin veroprosentin viime vuoden lokakuussa ja silloin kerrottiin että olen maksanut veroja liikaa ja jos haluan niin saan vaihtaa loppu vuoden veroprosentiksi 3,5%. Mietin että otanko rahat takaisin palkassa vai vasta vuoden päästä ja tulin siihen tulokseen että miksi odottaa... Ihan mukavasti jää käteen kun vaihtaa 25%-> alle 10% :) Eilen laskin että saisin tänä vuonnakin tehdä samoin.
Itse voisin varmaan tehdä samoin, koska olen tänävuonna(ennen inttiin menoa 9.1) tienannut tämänvuoden verokortilla 6400e ja maksanut 33% ja pari viimosta tiliä 38%. Intin jälkeen töihin ja nyt maksan 16,5% joka sekin on liikaa tuloihin nähden.. No pitää odottaa joulua 2007 :D

Takasin tulee n. 2600€, olin varautunut n. 600€ palautukseen.

Ihmettelen vaan mistä tuo erotus on löytynyt vaikka tammikuussa oltiin niin tarkkaan laskevinaan rosentti kohdilleen verovirkailijan kanssa. No, mielummin näin päin ;)

takaisin tulee muutama saturainen.Ihan suht kodilleen. Mielummin laskee veroprossan aika kohdilleen kuin antaa valtiolle ilmaista lainaa.

Back
Ylös Bottom