Tuliko mätkyjä vai palautusta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
~770 euroa kotioppäin :)
 
Reilu 200€ saan takas ja avo taitaa saada jotai 500€. Iha kiva homma, kun rahatilanne ei tällä hetkellä ole maailman paras!
 
Taitaa tulla palautuksia n.10€. Tarkastutin veroprosentin viime vuoden lokakuussa ja silloin kerrottiin että olen maksanut veroja liikaa ja jos haluan niin saan vaihtaa loppu vuoden veroprosentiksi 3,5%. Mietin että otanko rahat takaisin palkassa vai vasta vuoden päästä ja tulin siihen tulokseen että miksi odottaa... Ihan mukavasti jää käteen kun vaihtaa 25%-> alle 10% :) Eilen laskin että saisin tänä vuonnakin tehdä samoin.
 
Taitaa tulla palautuksia n.10€. Tarkastutin veroprosentin viime vuoden lokakuussa ja silloin kerrottiin että olen maksanut veroja liikaa ja jos haluan niin saan vaihtaa loppu vuoden veroprosentiksi 3,5%. Mietin että otanko rahat takaisin palkassa vai vasta vuoden päästä ja tulin siihen tulokseen että miksi odottaa... Ihan mukavasti jää käteen kun vaihtaa 25%-> alle 10% :) Eilen laskin että saisin tänä vuonnakin tehdä samoin.
Itse voisin varmaan tehdä samoin, koska olen tänävuonna(ennen inttiin menoa 9.1) tienannut tämänvuoden verokortilla 6400e ja maksanut 33% ja pari viimosta tiliä 38%. Intin jälkeen töihin ja nyt maksan 16,5% joka sekin on liikaa tuloihin nähden.. No pitää odottaa joulua 2007 :D
 
Takasin tulee n. 2600€, olin varautunut n. 600€ palautukseen.

Ihmettelen vaan mistä tuo erotus on löytynyt vaikka tammikuussa oltiin niin tarkkaan laskevinaan rosentti kohdilleen verovirkailijan kanssa. No, mielummin näin päin ;)
 
takaisin tulee muutama saturainen.Ihan suht kodilleen. Mielummin laskee veroprossan aika kohdilleen kuin antaa valtiolle ilmaista lainaa.
 
1430 euroo tuli takas...

Ehkä tulee se pleikkari osettua, mutta muuten en aijo sen kummemin noita rahoja "tuhlata"
 
Back
Ylös Bottom