Tuliko mätkyjä vai palautusta?

En muista oonko jo vastannu tälle vuodelle mutta se 1200€ tulee takasi niinku joka vuosi. Nim. Ei osaa muuten säästää
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
olikos se ny sitten 4. päivä joulukuuta
 
Tänään tuli kirje postista ja laskelmani osoittautuivat olleen aika kohdallaan, 150 erkkiä napsahtaa tilille.
 
400e, jipii!

Mul on toi veroviraston tilinumerokysely odotellut pöydällä kohta melkeen kolme viikkoa, en vaan jotenkin saa sitä lähetettyä :jahas:
 
Voipi löytyä tästä ketjusta vastaus, mutta...

Maksetaanko mätkyistä suhteellisesti sama määrä korkoa kuin palautuksista saadaan? Lasketaanko maksettavat/saatavat korot loppusumman perusteella koko vuodelle?

Maksetaanko saatavasta korosta veroa?
 
Olisikohan kaikille pitänyt tulla jo ilmoitus veronpalautuksista? Ennenkin tullut pirun myöhään muttei näin myöhään. *vanha nosto*
 
Olisikohan kaikille pitänyt tulla jo ilmoitus veronpalautuksista? Ennenkin tullut pirun myöhään muttei näin myöhään. *vanha nosto*

Kyllä ne aikaa sitten olis jo pitänyt tulla. Monta kuukautta sitten ainakin mulle tuli. Ja rahathan tulee tilille ensi viikolla...
 
Kyllä ne aikaa sitten olis jo pitänyt tulla. Monta kuukautta sitten ainakin mulle tuli. Ja rahathan tulee tilille ensi viikolla...

Siihen itsekin heräsin että ensi viikolla ne rahat ilmestyvät tilille. Asiasta olisi kuitenkin mukava saada jotain mustaa valkoisella arkistoitavaksi. Kai pitää pirauttaa huomenna.
 
Jos ei ole muistanut lähettää tilinumeroa, miten palautusten kanssa? Ja mikä päivä tarkalleen?
(lähden 5.12 matkalle, olis ihan jees jos sitä ennen ehtis tulla :D)

Saan ~350e, ihan hyvin ottaen huomioon etten tienaa oikeastaan mitään.
 
Jos ei ole muistanut lähettää tilinumeroa, miten palautusten kanssa? Ja mikä päivä tarkalleen?
(lähden 5.12 matkalle, olis ihan jees jos sitä ennen ehtis tulla :D)

Saan ~350e, ihan hyvin ottaen huomioon etten tienaa oikeastaan mitään.

Tulee juurikin 5.12 rahat tilille :rock:

Itse lähös lomalle 7.12 joten 450e tulee tarpeeseen
 
Back
Ylös Bottom