Tuliko mätkyjä vai palautusta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
420 takasi.

Tyttöystävä saa siis joululahjan.
 
Kesällä tuli 16€ mätkyjä jotka maksoin samointein veke, nyt syksyllä tulikin sitten lappu että 180€ olisi sittenkin tulossa takaisinpäin. En sitten tiä mitä siellä tapahtui tässä välissä.
 
Eleonoora sanoi:
Joo, tiesin kyllä tuon. :D En mä nyt ihan niin tyhmä kuitenkaan.. :jahas: Mut mietin vaan, etä millä tavalla olisin voinu itse laskea ensi vuonna tulevat palautukset..

Jos tulot olisivat 25000e ja vero-% 25, tällöin maksaisit veroja 6250e. Kun käyt laskemassa verottajan sivuilla itsellesi uuden veroprosentin 22000e tuloille, niin voit laskea paljonko sinun olisi tullut maksaa veroja tänä vuonna.

Jos esimerkiksi 22000e tuloille vero-% olisi 22%, tällöin verojen määrä olisi 4840e. Kun vähennetään maksetusta veron määrästä oikea veron määrä saadaan palautusten määrä. 6250e-4840e = 1410e
 
Palautusta tulee 300€.
Sen tuplapostauksen saa itse poistettua, kun vaan editoi sitä ylimäärästä postia ja painaa sieltä delete.
 
Tuli muuten mieleen yksi juttu. Ei kai näistä veronpalautuksista makseta veroa?

330e pitäisi tulla takaisin.
 
80 euroo mätkyjä, onneksi ei enempää...mutta olisihan siillä jo ostanut muutaman pusiin jauhoja...menee nekin verokarhulle.
 
Back
Ylös Bottom