Tuliko mätkyjä vai palautusta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
keijo s sanoi:
Voisko joku valaista miten on jos on ollut toiminimen tynkää pystyssä viime vuoden puolella, milloin postissa kolahtaa sisään edes veroehdotus/joku vast lappunen? Paperit on jätetty sisään huhtikuussa. Jännäkakka jatkuvasti housuissa kun ei tiedä tuleeko tilille miljoonia.

Ensimmäisen tilikauden jälkeen. Mun muistaakseni ei tehty mitään ekan vuoden lopussa,kun eka tilikausi oli yli vuoden,kun tilikausi loppui tehtiin veroilmoitus. Veroehdotustaha mun tietääkseni yrittäjä ei edes saa,pitää tehdä veroilmoitus
Mulla putkahti ekan tilikauden jälkeen takas 4000e :kippis1: joutuu ostaa ison kinkun pöytään ja maksaa nippu laskuja :)
 
inter sanoi:
Jännä asenne joillakin noihin palautuksiin, itse en mielellään anna valtiolle käytännössä korotonta lainaa.
Ainoa keino miten tämmönen tuhlari voi edes vähän säästää.... :)
 
850 egee takaisin :)
 
1075€ palautusta :rock:
 
BFL2002 sanoi:
Milloinkas näitä palautuksia nyt tarkalleen ottaen voi tilille odotella?

"Henkilöasiakkaiden veronpalautukset vuodelta 2004 ovat nostettavissa pankkitileiltä 2.12.2005. Jos palautuksen saajan tilinumero ei ole verohallinnon tiedossa, palautus maksetaan maksuosoituksena Nordean konttoreiden kautta 14.12.2005 alkaen. Näiden palautusten maksu jaksottuu usealle päivälle."

www.vero.fi
 
Reipas 200e palautusta.Juu näköjään paukahtaa tilille jo heti joulukuun alussa...
 
600€ mätkyjä... puolet jo maksettu, loput pitäisi maksaa helmikuun alussa...
 
Back
Ylös Bottom