Tuliko mätkyjä vai palautusta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1300e takasin ja tammikuussa etelään :)
 
Mätkyjä tuli prkl! Onneks tuli maksettua ne jo kesällä ku nyt on muutenkin kusessa. Pitää vissiin mennä jouluostoksille euron kauppaan sitten joulun jälkeen kun on alennusmyynnit ;)
 
En tiedä kuuluuko tää ihan tänne mut laitetaan nyt . . .

Eli opiskelijana oon saanut tienata tänä vuonna n. 15000 euroo etten joudu maksamaan nostamiani opintotukia takaisin . . . noh, tienistit on tällä hetkellä noin 14999 euroo :D (noi ei ole nyt ihan tarkkoja lukuja mutta ideana . .) No, palautuksista tulee 105 euroa . .lasketaanko noi palautukset tohon mukaan vai onko se laskettu joskus aikaisemmin tms. ? joutusin meinaa maksamaan takaisin 404 euroa opintotukia jos näin on . . . :itku:
 
Joulun ajan parhaita puolia on veronpalautukset! :) Maksan aina korkean ennakkoprosentin mukaan, jotta saisin palautuksia. Kai siinä menee vähän korkoja verokarhulle, mutta yhteiskunnan pussiinhan se menee.:)

-200e plussaa:)
 
teggiz83 sanoi:
En tiedä kuuluuko tää ihan tänne mut laitetaan nyt . . .

Eli opiskelijana oon saanut tienata tänä vuonna n. 15000 euroo etten joudu maksamaan nostamiani opintotukia takaisin . . . noh, tienistit on tällä hetkellä noin 14999 euroo :D (noi ei ole nyt ihan tarkkoja lukuja mutta ideana . .) No, palautuksista tulee 105 euroa . .lasketaanko noi palautukset tohon mukaan vai onko se laskettu joskus aikaisemmin tms. ? joutusin meinaa maksamaan takaisin 404 euroa opintotukia jos näin on . . . :itku:

Ei lasketa, sillä ne ovat vuoden 2004 puolella ansaittua rahaa jotka olet "lainannut" verottajalle. Nyt verottaja vain maksaa velkansa takaisin.

EDIT: 1700€ + hilppeet palautusta
 
Joo, eli vuonna 2005 näyttäisi tulevan suunnilleen sata euroa palautusta. :rock:
 
Muutamia kymmeniä euroja palautusta. Tänä vuonna olen pitänyt veroprosenttia sen verran korkealla, että ensi vuonna pitäisi tulla vähän reilummin palautuksia. Miten pystyy muuten laskemaan, et minkä verran tulee saamaan ensi vuonna palautuksia/mätkyjä? Tai siis arvioimaan. Jos vaikka otetaan esimerkiksi, että tuloraja on 25 000 euroa ja tulot jääkin kuitenkin vaikka kolme tonnia ton alle, niin kuin sen voi laskea? Jos veroprossa olis vaikka jotain 25%. Tiedän, tyhmä kysymys, etenkin, kun mä olen aina ollut kunnon hikke matikassa. :rolleyes:
 
Eleonoora sanoi:
Jos vaikka otetaan esimerkiksi, että tuloraja on 25 000 euroa ja tulot jääkin kuitenkin vaikka kolme tonnia ton alle, niin kuin sen voi laskea? Jos veroprossa olis vaikka jotain 25%.

No siis jos tienaa vähemmän kuin se summa jolle veroprosentti on laskettu niin silloinhan tulee veronpalautusta. Kyllä ne päivittää sen veroprosentin ajan tasalle vaikka keskellä vuotta kun käyt verotoimistossa. Mä olen pyytänyt aina että lasketaan sellainen prosentti jolla homma menis plus-miinus-nolla lukemiin. Pientä palautusta olen kuitenkin saanut joka kerta.
 
protsku sanoi:
No siis jos tienaa vähemmän kuin se summa jolle veroprosentti on laskettu niin silloinhan tulee veronpalautusta.

Joo, tiesin kyllä tuon. :D En mä nyt ihan niin tyhmä kuitenkaan.. :jahas: Mut mietin vaan, etä millä tavalla olisin voinu itse laskea ensi vuonna tulevat palautukset..
 
Back
Ylös Bottom