Tuliko kesällä taukoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teemal
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kyllähän sitä tuli pidettyä jonkinlaista taukoa... olin 2kk Ahvenanmaalla eikä reenimahdollisuudet olleet mitenkään parhaat mahdolliset. Mutta vaikka en ole treenannut paljon, tuntuu kuitenkin ihan hyvältä, ja motivaatiota on... Tästä on ihan hyvä lähteä taistelemaan. Luulen että en ole oikeastaan menettänyt muuta kuin sen hienovireen... Nousen vielä.

Vaihtelevasti meni kesä. Salilla tuli käytyä 1-4 kertaa viikossa riippuen miten rankkaa oli töissä (seliseli). Yksi melkein kahden viikon tauko tuli flunssan takia. Onneksi tulee syksy ja opiskelut jatkuu. :)

Loman pituus: 2kk
Puntti: Jokatoinen päivä
Aamuaerobinen: Jokatoinen päivä

Mitään hirveitä retkahduksia ei päässyt tuleen. Tais jäädä sali 2 kertaa ja lenkki 4 kertaa. Rasvaa lähti 5kg.

hmm.. tosin kysyit, että tuliko taukoa. Ei tullu.

Tulihan sitä taukoa. Vähän omaa saamattomuutta, tosin sali- ja elämäntilanne ongelmiakin hiukan oli. Tosin raksalla olen kantanut, portaissa ravannut ja lapioinut melkoisesti.

Nyt taas back in business. Kyllä se tästä.

Pisimmät tauot puntilta oli varmaan noin viikon kahen pitusia, mutta alkukesää lukuunottamatta panostus punttiin oli hyvin vähäistä.

Pääsi pirulainen tulemaan taukoa vaikka keväällä vannoin käyväni säännöllisesti puntilla, tai tuleehan sitä joskus muulloinkin taukoja.

Oli suuret suunnitelmat, että kuukauden loman aikana treenataan ja syödään hurjasti, mutta niin kävi, että treenit vähenivät noin neljästä kerrasta viikossa ehkä kahteen, ruokailut jäivät sekaisin menneen unirytmin takia vähemmälle, ja muutenkin lämpötila ja joutenolon mahdollisuus laiskottivat hävyttömän paljon. Noh, onneksi ei ole lomaa enää. Tosin jostain syystä vieläkin laiskottaa, ilmeisesti tuo 08-16 työrytmi, työpäivän jälkeen kun tekee mieli lähinnä kellahtaa sohvalle, vaikka koko päivä onkin tullut lähinnä istuttua.

Kesällä mitään treenitaukoja pidetä... Mulla iski kovin treenikipinä tähän asti heti kevään loppupuolella ja kesä meni duunissa rautakaupan varastolla ja treenaten. Tietty tuli oltua viihteellä, biitsillä ja reisattua, mutta en voi valittaa paras kesä tähän astisessa elämässäni!

Mä en taukoja salista pitänyt mutta tosiaan toi pahe eli alkoholi, näytteli suurempaa roolia kesällä kuin muuten :D Kohta jatkuu koulu ja todella agressiivinen( :evil: ) treenaaminen!!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vajaa 2 viikkoa oli taukoa salista heinäkuun aikana kun duunin jälkeen piti rempata kämppää iltaan asti. Päädyin siihen että mielummin pitää hiukan taukoa ja sitten taas uudella innolla salille. Turha sinne mennä pelleilemään väsyneenä.

Yksi viikko tuli taukoa kesän aikana. Alkoholia tuli otettua jonkin verran, mutta eipä se hirveesti treenejä haitannut kun tuli kuitenkin syötyä suht hyvin vaikka olikin pieni darra aina välillä.

jos kesätreenistä jotain voi sanoa niin se oli sen hetkisen kunnon ylläpitämistä...mitään totaalitaukoa ei tullut mutta ei juuri kehitystäkään...nyt on mukava alkaa taas treenaamaan kun on +kaloritkin päällä.

Pisin tauko oli viikon, josta puolet reissussa (ja kännissä) ja samaan aikaan oli viimesen treenin jäliltä olkapäät hiukka tulehtunu. Loppu loman aikana vuoden parhaat treenit ja huomattavasti vähemmän kännäystä:)
Viime vuonna meni heikommin ja totaalitaukoa 2 viikkoa minä aikana vielä pulloa kallistettiin muutamaan otteeseen. Salille palaaminen oli sillon niin hirveetä tuskaa, että muisti vielä tänäkin kesänä..

Ei mitään taukoa, vaan salille joka toinen päivä normaalin 3/vko sijaan. Yksi viikon tauko tuli, kun olin reissussa.

6vk tauko salilta.. pelkkää fudista ja kotijumppaa, punnertaen, käsipainoilla vähän habaa ja olkapäitä. Kummastus oli suuri ko lomasta riippumatta reeni painoja ei tarvinnu vähentää ja maksimitki oli suht samat. Kroppa vaan ei ottanu reeniä ihan yhtä hyvin vastaan.. kolme päivää ollu nyt ihan jumissa.

Tarkotuksena oli ottaa kesän aikana hirveet massatreenit ja safkaa sillai et paino nousis johonki 85kg.

Totetutus oliki sellane, et 10vko:n aikana tuli käytyä 2 kertaa salilla. hirveet safkavuoretki jäi jonnekki kaupan hyllylle piiloo ja kalja löyty sitäki paremmin tiensä vatsaan.

Nyt onneks motivaatio kohallaan ja ruokaaki alkanu taas syömään reippaasti yli sen et nälkä lähtee. :kippis1:

(kaveri tuomassa tosin virosta tuliaisii pian, mutta ei anneta sen häiritä treeniä ;) )

Eipä tullu kesällä taukoa niinkuin monesti saattaa käydä. Tuli treenattua ehkä elämäni paras massakausi innolla ja tuloksekkaasti läpi. Mitä nyt muutaman kerran tuli maisteltua lämpimänä kesäiltana olutta...

Kesällä tein päällekkäin kahta duunia, ja joskus työviikot venähtivät kuusipäiväisiksi. Yritin sitten leipätöiden ohella käydä puntillakin, mutta ihan vitun tunnusteluksihan se meni. Jotain viidentoista minuutin heavy/mega duty/hst/ttt/ -yhdistelmätreenejä, joissa oli yhtä paljon tolkkua kuin Bupi Walleniuksen jutuissa.

Paremminhan tuo kesäloma meni, kun tuli nukuttua kunnolla ja syötyä paremmin. Koulussa kun on vaan se yks ruokatunti eikä jaksa eväitä ottaa. Kauhee nälkä tulee äkkii, ku koulumatkaa on sen verta että siihenkin kuluu aikaa. Ja jos koulun jälkeen salille, niin monesti väsynyt olo ja treeni ei kulje kaikkein parhaimmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom