tuleeko tuloksia 4-jakosella?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja painaja
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
eli tuleeko tällä 4 jakosella tuloksia?
jakoni on tämä
ma kädet
ti jalat
ke rinta,olkapäät,epäkkäät
to lepo
pe jalat tai selkä riippuu palautumisesta
la selkä tai jalat riippuu palautumisesta
su venyttely
eli jos oon perjantaiksi palautunut niin teen selän ja jalat vasta lauantaina ja jos ei niin toisin päin

Kyllä nelijakoisella ohjelmalla tulee tulosta. Toi sun tekelees on kuitenkin jotain ihan muuta. Siinähän treenataan 5 kertaa viikossa ja lihasryhmät useaan kertaan.

Jos vähän viilaisin niin tekisin tuon seuraavasti
1. Kädet
2. Jalat
3. lepo
4. Rinta + olkapäät
5. Selkä + epäkkäät
6. lepo
7. kierto alusta..

Jos tarvii tiettyinä viikonpäivinä käydä salilla niin sitten tuo 7. päivä vielä lepopäivänä

Itellä on tällänen:

1. Rinta + hauis
2. jalat + selkä
3. ojentaja + olkapäät
4. yläselkä

Hyvin on toiminu ;) päivät mulla menee: ma, ke, to, la

en voi tehä rintaa ja selkää peräkkäisinä päivinä

ja sen takia jalat 2x viikossa koska jalat jää aina vähän jälkeen muusta kropasta

Itse tein noin 1,5v jaolla 1. Rinta,hauis 2.Olkapäät, ojentajat 3. Selkä 4. Jalat.
Tuloksia tuli koko tuon ajan ja yleensä tein silleen että 2 päivää treeniä, yks lepoo sitten taas kaks treenipäivää ja loppuviikko lepoo. Toimi hyvin

Itse teen jaolla: 1. Rinta+hauikset 2. Selkä+takareidet 3. Olkapäät+ojentajat 4. Jalat
(sekä vatsaa pääsääntöisesti joka kerralla). Treenit joka toinen päivä.

Olen treenannut nelijakoisella myös kolme kertaa viikossa (jolloin kierto siis hieman pidempi) ja myös tämä toimi (ainakin itselläni) hyvin ja tähän sykliin olen harkinnut palaavani vielä uudelleenkin.

Itselleni nelijakoinen tuntuu mielkkäimmältä.

Itse tein noin 1,5v jaolla 1. Rinta,hauis 2.Olkapäät, ojentajat 3. Selkä 4. Jalat.
Tuloksia tuli koko tuon ajan ja yleensä tein silleen että 2 päivää treeniä, yks lepoo sitten taas kaks treenipäivää ja loppuviikko lepoo. Toimi hyvin

miksi et sitte enää tee?

ja sen takia jalat 2x viikossa koska jalat jää aina vähän jälkeen muusta kropasta

Tässä yksi ehdotus (hieman modifioitu nelijakoinen), jossa jalat
tulevat kaksi kertaa viikossa. Tällöin saisi yhden lepopäivän lisää
viikkoon.

ma. Jalat (lyhyet sarjat)
ke. Rinta + kädet
to. Etureidet (pitkät sarjat) + olkapäät
la. Selkä + takareidet (+ takaolkapäät, jos haluaa tehdä ne selän kanssa).

tai

ma. Jalat (lyhyet sarjat)
ke. Rinta + olkapäät
to. Etureidet (pitkät sarjat) + kädet
la. Selkä + takareidet (+ takaolkapäät, jos haluaa tehdä ne selän kanssa).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Minä oon saanut parhaiten tuloksia viisijakoisella, siis massaa ja voimaa massakaudella. Dieetillä olen tehnyt nelijakoista. Viisijakoisella esim: 1. Etureidet, pohkeet 2. Rinta, vatsat 3. Hauis, ojentaja, 4. Olkapäät 5. Takareidet, alaselkä.
Nelijakoinen esim: 1. Etur, takar, pohkeet 2. Rinta, vatsa, 3. Selkä, olkapäät 4. Hauis, ojentaja.
Epäkkäät olen sisällyttänyt olkapäätreeniin. Liikkeitä kolme per lihasryhmä, sarjoja kolme ja toistoja 6-15, jaloille ja vatsoille joskus vähän enemmän. Esimerkiksi etureisipäivänä 3x reisiojennus, 3x jalkaprässi ja 3x askelkyykky, hack-kyykky tai jalkakyykky.
Olen treenannut joka toinen päivä ja pitänyt kierroksen jälkeen kaksi lepopäivää, esimerkiksi viisijakoisella treeniä ma, ke, pe, su, ti ja sitten uusi kierros käyntiin perjantaina. Yllättävän pitkä kierros aika, mutta näin on jotkut huiputkin treenanneet, eli ei siinä mielessä mitään kovin ihmeellistä.
Alussa hirvitti lähteä treenaan näin pitkällä treenivälillä, mutta tulokset yllättivät! Treenit tietysti niin kovaa kuin lähtee. Usein olen tehnyt kaksi kierrosta 8-15 toistoin ja sitten yhden voimaviikon, jolloin toistoja 1-4, sitten neljäs viikko kevyt, jolloin painot jotain puolet normaalitreenistä, mutta toistoja 15.

Huomasin, että noissa edellisissä oli jätetty kokonaan esim. vatsat huomioimatta.

miksi et sitte enää tee?

Koska se toimi hyvin, mutta ei ne tulokset sitten niin nopeesti loppuaikoina noussu. Ja mitä pahaa on vaihdella ohjelmaa? Ainakin itse pidän tota 1,5v liian pitkänä aikana samalla ohjelmalla. Vaihtelu virkistää ja pitää motivaatioo yllä. Ja eipä siitä tuloksien kannaltakaan haittaa ole.

Itellä näin:

Ma:jalat
Ti:lepo
Ke:olkapäät,epäkkäät,ranteet,kylet
To:hauis,selkä
Pe:Lepo
La:rinta,ojentajat
Su lepo

Sitte teen niin että pääliikettä 4-5 sarjaa ja apuliikkeitä joko 2liikettä ja 3sarjaa per liike tai 3 liikettä ja 2 sarjaa per liike.

Ja vatsoja teen sitte 2-3 kertaa viikossa 3-4 sarjaa vähä tuntemuksien mukaan.en kuitenkaan selkäpäivänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom