TUF 17 FINALE: Faber vs. Jorgensen **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Dana: "Fight of the night: No question about it. Tate vs. Zigano."

Eh, kyllä musta Maximo Blanco vs. Sam Sicilia olisi tuon ansainnut. Ainakaan mikään selvä valinta tuo eukkojen matsi ei olisi saanut olla.

Aika perusherkkä keskeytys millaisia naisten matseissa usein näkee tko-tilanteissa. En tiedä onko sillä jotenkin tarkoitus suojata lajin imagoa vielä naisten otteluiden näkökulmasta, mutta olen kyllä itsekin sitä mieltä, että naisten pitäisi antaa taistella ihan samalla lailla loppuun asti kuin miestenkin. Pointti oli kuitenkin, etten lähtisi tuosta keskeytyksestä tekemään uutta Winslown lynkkausta.

Onhan toi Winslow nyt aivan jäätävän huono tuomari, mutta minkäs teet kun eihän Herb Dean voi kaikkia otteluita tuomaroida.

Danasta näki taas että ei halunnu kattoa ihmisiä silmiin ku valehteli "Fight of the night: No question about it. Tate vs. Zigano."

Nuo on vaan hyvää mainosta että ihmiset kiinnostuu enemmän WMMA:sta ja alkaa myymään paremmin ku otsikoissaki lukee "women got of the night awards again" etc...

Grrrrrr... Kun ei pistä rahaa veikkauksiin, niin ne tietenkin osuu hyvällä prosentilla. Tapologyssa 11/12 ja voitin kierroksen (1 / 1403).

Antakee rahaa...

Oon kyllä samaa mieltä, että monilta osin toi naisten touhu on karmean näköistä... Rhonda ainut kiva seurattava, mutta ei potkunyrkkeilyn kannalta... Muita matseja en vielä olekkaa päässy kahtomaan, kun olen töissä. Facebookki kyllä piti huolen spoilaamisesta

- - - Updated - - -

Oon kyllä samaa mieltä, että monilta osin toi naisten touhu on karmean näköistä... Rhonda ainut kiva seurattava, mutta ei potkunyrkkeilyn kannalta... Muita matseja en vielä olekkaa päässy kahtomaan, kun olen töissä. Facebookki kyllä piti huolen spoilaamisesta

Mistä noi prelimssit näkee jälkeenpäin? En löytänyt torrenttiakaan missä näkyis nuo myöhemmät, ei fb:ssä näkyneet prelimit.

Ja siinä vaiheessa kun tuomari keskeytti, niin Tate parhaillaan hyökkäsi. Winslow vain hätäili ja kuvitteli Taten lyyhistyvän maahan eikä viitsinyt katsoa tilannetta kunnolla.

iehny4yIi5IRi.gif

Tuo kyllä näyttää enemmän maahan lyyhistymiseltä kuin hyökkäämiseltä. Varmaan Mieshalla oli tuossa vielä ajatus shootata, mutta oli sen verran pihalla, että tipahti polvilleen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä ne johonkin nimeltämainitsemattomaan merirosvolaivaan tulee varmaan tämä päivä sisällä, kun ufc premlins kirjoitat

757800865.gif

tais tulla korvallisille ekat...

No tosta nyt voi väitellä. Ylhäältä päin hidastuksesta kyllä suurin osa Sherdogilla näki sen niin että Gonzaga meni löysäks sillon kun tuli takaraivoon osumaa. Jokatapauksessa dumari ei ollut vielä keskeyttänyt kun tuli jo takaraivoon, ja koska sinne ei saa lyödä niin siitä tulee yleensä DQ. Kuten sanoin, en pidä tätä tuomiota minään oikeusmurhana, mutta en ois nähny vastakkaistakaan tuomiota kovin eriskummallisena. Vähemmästäkin on tullut DQ:ta.

eiks nää bonukset matseista mee yleensäkkin main card otteluille
Mistä noi prelimssit näkee jälkeenpäin? En löytänyt torrenttiakaan missä näkyis nuo myöhemmät, ei fb:ssä näkyneet prelimit.

Kaikki matsit lasketaan.
Kuka noista muuten päättää? Dana Fucking White?
Toi Hesterin tyrmäys oli kyllä ihan selkeä illan parhaaksi tyrmäykseksi.

Latauksena ei löytynyt kuin FB-preliminaryt main cardin lisäksi, mutta ton Hesterin tyrmäyksen katsoin jälkikäteen netistä uploadutusta videosta.

tai sit sil on isommat rintasuojat kun ennen.kai niissäkin eroja on

En Mieshan tisseihin tahi koko ottelijaan niinkään perehtynyt, mutta kyllä punnituksessa oli jo ihan kivat:

20130412044440_IMG_7356.JPG

Minä en tiedä, mutta mikäli tosiaan isomma tisut, niin hyvin silti mahtui 61kilosiin!

Kaikki matsit lasketaan.
Kuka noista muuten päättää? Dana Fucking White?
Toi Hesterin tyrmäys oli kyllä ihan selkeä illan parhaaksi tyrmäykseksi.

Latauksena ei löytynyt kuin FB-preliminaryt main cardin lisäksi, mutta ton Hesterin tyrmäyksen katsoin jälkikäteen netistä uploadutusta videosta.
tarkotin et ne antaa helpommin ja useemmin bonarit main card otteluille

Grrrrrr... Kun ei pistä rahaa veikkauksiin, niin ne tietenkin osuu hyvällä prosentilla. Tapologyssa 11/12 ja voitin kierroksen (1 / 1403).

Antakee rahaa...

Täällä taas kerrankin tuli rahaa!!! Noh , kerroin ei ollut kuin reilu 8 , mutta helpolla tuli :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom