Tuf 10 *** Spoilereita sisällössä***

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joo oli tosiaan ihan hyvä alotus jakso ja se Marcus oli tosiaan aika huonolla cardiolla liikenteessä, toivottavasti tosta vielä paranee. Kimbo oli vakuuttavassa fyysisessä kunnossa ja toivottavasti pärjää pitkälle erittäin smoothilla nyrkkeilyllä ja kohtalaisella painilla saa estettyä maahanviennit. se kunnon keskikehonrakentaja Big country Nelson kävi heti hermoon, mut saa nähä mitä saa aikaseks tuolla. Wes sims on yksinkertaisesti hullu, varmaan tosi viihdyttävä katsoa tai todella ärsyttävä :D Mut toivon kyllä että jos Rampagen tiimi ei muuten pärjää niin ainakin Kimbo antaa porukalle selkään ja kunnolla. Mut uskon kyllä että joka tapauksessa erittäin hyvä kausi tulossa.

Hirveän näköinen haava. Varmaan 3cm syvä ja hiton pitkä ja vielä otsassa. Kallokin pilkisteli melkein.:wtf:

Lopputekstien aikana näytetystä kuvamateriaalista päätellen tulee aika viihdyttävä kausi, Rampage näyttää olevan taas nimensä veroinen. Ihme valinta Rampagelta pistää Abe ottelee Madsenia vastaan, eihän miehellä ollut mitään osaamista matossa, halaili vaan kovaa. Veikkaan et tulevat matsitkin menee samoin kunhan Rashad & Greg Jackson pääsee valitsee ottelupareja ja strategioita.

Toivoin kyllä että mini-timpalta olisi sammutettu valot toisessa erässä, vittumaisesti se shoottasi kun toinen yritti laittaa nyrkkejä yhteen. Vaikea sanoa tosta Marcuksen cardiosta mitään kun näytettiin parin sekunnin pätkä? mutta kaipa se sitten on huono kun kerran Rampage niin taisi sanoa. Ihmettelen myös että eikös Nelsonilla olisi ollut mahdollisuuksia suoraan UFC:n vai minkä takia tuonne tuffiin äijä piti tunkea? tottakai se tekee siitä mielenkiintoisempaa mutta kuitenkin. Kimbo näyttää olevankin jo Tuf 10 finaali kortissa joten taitaapi olla ihan sama mitä miehelle käy (oma veikkaus: huonosti).

Kunnon menoo jo alotusjakso. Tuntu vähän siltä että rampage ei ottanu oikee tosissaa totavalmennushommaa :D valitsi eka joukkuesee kaikki isoimmat äijät ja sit valitsi huonoimman mahdollisen matchupin ekaa otteluu. Tai mistäs minä tiiän kuinka hyvii ne oli mutta kuitenkin.

Ja ai helvetti tota haavaa otsassa

Joo huhhuh ku oli äääääälytön haava! En ookkaan tollasta noin "läheltä" nähny.

Matsi oli kyllä aivan törkeetä shaibaa. Just kattelin UFN19 ja perään toi ni oli pakko taas kelailla eteenpäin. Veikkaan ja toivon ettei tuo Madsenkaan mene tosta enään pidemmälle.

Oksettava biitti siinä otsassa, näky luu pohjalta.

Vitutti Madsen epäurheilijamaisuudessaan. Oli kyllä parempi, mutta toivottavasti putoo seuraavassa matsissa.

Oli kyllä melekosta vääntöä, lähti Rampakelta vähän heikosti liikkelle matsit. =D Minä kun olen ainoat Tuffini katsonut joskus Jimiltä, niin en tiedä näistä Internets-kuvioista mitään, joten kertokaahan, onko näitä saatavilla torrenteina, jopa HD:na? Ainakaan torrent-finderin tai Pirate Bayn kautta ei löytynyt. MMA-coresta kattelin semmosta postimerkin kokoista videomateriaalia, ennemmin lataisin jaksoa vaikka tunnin pari ja kattelisin sitten hyvälaatuisena.

Avi ttakaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oli kyllä melekosta vääntöä, lähti Rampakelta vähän heikosti liikkelle matsit. =D Minä kun olen ainoat Tuffini katsonut joskus Jimiltä, niin en tiedä näistä Internets-kuvioista mitään, joten kertokaahan, onko näitä saatavilla torrenteina, jopa HD:na? Ainakaan torrent-finderin tai Pirate Bayn kautta ei löytynyt. MMA-coresta kattelin semmosta postimerkin kokoista videomateriaalia, ennemmin lataisin jaksoa vaikka tunnin pari ja kattelisin sitten hyvälaatuisena.

Avi ttakaa.

Kyllä toi jokaisella trackerilla on ollut jo aamusta asti. Piratebaylta hain tuon kello 11.00. Tuli kymmenessä minuutissa. Taitaa piratebayllä olla vielä kaikkien tiedostojen top 10 joukossa. Joten huonosti olet kyllä etsinyt;)

edit. ei ollut ihan top kybässä.
http://thepiratebay.org/top/205

Nayttais seuraavassa jaksossa olevan kova show meininki paalla. Ovet nayttais olevan just "sopivasti" heikosti rakennettuja. Missahan vaiheessa tulee WWE tyyliin tuoleilla maiskinta kuvioon mukaan... no mikas siina, kivahan tuota on katsella :)

Avi ttakaa.
Kyllä piratebaystä löytyy, jopa 720p.
edit:mitä helv, sivun myöhässä vastasin.Ei pitäs jättää selainta auki:jahas:

Mua otti aika hemmetisti kaaliin tuo Madsenin epäurheilijamaisuus. No onneksi Rampage sanoikin, että tästä alkaen kukaan heidän puoleltaan ei kosketa. Mutta matsi itsessään oli kyllä aika helvetin tylsä ku ei sillä Abella oikein ollut mitään aseita sitä Madsenia vastaan. En yhtään ihmettele niitä 20-17 -pisteitä! Rashasin ja Rampagen showksi tämä vielä menee :D

whatta FFF??? Tajuton ventti päässä :eek: Ottelut ohi tältä kaverilta vähään aikaan..

Samaa itsekkin mietin....

2lvrbp.jpg

Katoin jo tossa kohtaan, et mahdollisesti pahin vekki mitä mä oon nähnyt matseissa. Huh.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom