Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löytyykö linkkiä streamiin mistään?
Oli kyllä melekosta vääntöä, lähti Rampakelta vähän heikosti liikkelle matsit. =D Minä kun olen ainoat Tuffini katsonut joskus Jimiltä, niin en tiedä näistä Internets-kuvioista mitään, joten kertokaahan, onko näitä saatavilla torrenteina, jopa HD:na? Ainakaan torrent-finderin tai Pirate Bayn kautta ei löytynyt. MMA-coresta kattelin semmosta postimerkin kokoista videomateriaalia, ennemmin lataisin jaksoa vaikka tunnin pari ja kattelisin sitten hyvälaatuisena.
Avi ttakaa.
Kyllä toi jokaisella trackerilla on ollut jo aamusta asti. Piratebaylta hain tuon kello 11.00. Tuli kymmenessä minuutissa. Taitaa piratebayllä olla vielä kaikkien tiedostojen top 10 joukossa. Joten huonosti olet kyllä etsinyt;)
edit. ei ollut ihan top kybässä.
http://thepiratebay.org/top/205
10min? kuin hidas netti sulla oikein on
Minkä mä sille voin, että jakajia ei ollut vielä tarpeeksi?
Kyllä piratebaystä löytyy, jopa 720p.Oli kyllä melekosta vääntöä, lähti Rampakelta vähän heikosti liikkelle matsit. =D Minä kun olen ainoat Tuffini katsonut joskus Jimiltä, niin en tiedä näistä Internets-kuvioista mitään, joten kertokaahan, onko näitä saatavilla torrenteina, jopa HD:na? Ainakaan torrent-finderin tai Pirate Bayn kautta ei löytynyt. MMA-coresta kattelin semmosta postimerkin kokoista videomateriaalia, ennemmin lataisin jaksoa vaikka tunnin pari ja kattelisin sitten hyvälaatuisena.
Avi ttakaa.
whatta FFF??? Tajuton ventti päässä Ottelut ohi tältä kaverilta vähään aikaan..