Tuf 10 *** Spoilereita sisällössä***

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Täytyy kyllä myöntää, että odotan tätä kautta aika innolla. Tulossa varmasti paljon suunsoittoa, ja toivottavasti myös hyviä matseja.
Toivotaan. Vähän kyllä pelottaa ajatus kasasta läskejä nyhjäämässä häkinreunalla kaasuttamassa minuutin jälkeen. Noh, ehkä ovat oppineet virheistään.

Toivotaan. Vähän kyllä pelottaa ajatus kasasta läskejä nyhjäämässä häkinreunalla kaasuttamassa minuutin jälkeen. Noh, ehkä ovat oppineet virheistään.
Hähä kävi kans mielessä, mut kai ne on nyt sinne ihan urheilijoita hommannu. Mul vähä sellanen kutkutus taas vaihteeks et on tulossa hyvää settiä. Eniten melkeen odotan kuinka koutsit hoitaa hommansa ja miten siel keitetään soppaa taas.

Toivottavasti tulee kunnon sekoilua talossa, ja toivottavasti kimbo saa pataan oikeen kunnolla. Ja toivotaan nyt että on isoilla pojilla kanssa kuntoa, ettei tarvitse kitua ja katsoa kun paukut loppuu minuutin kohdalla. Mistähän jaksoja voisi latailla kun tämä alkaa?

Tätä odotetaan kyllä ihan tosissaan. Kattelin tossa viimiset 6 kautta putkeen, kun pääsin trackerille ja nyt on viime viikot vaan voinu odottaa uutta seasonia. Isot ottelijat sytyttää kyllä meikäläisen mielenkiinnon vielä paljon paremmin kun kevyemmät sarjat, joten odotan kunnon rymistelyä tältä tulevalta syksyltä! :rock:

Itse odotan kans tuota mielenkiinnolla, koska HW:t ei oo ikuisuuksiin olleet edustettuina. Lisäksi nämä on kans ihan kunnon järkäleitä eikä kundeja tyyliin Petruzelli-Jardine-Evans, jotka vaihtaa heti sarjan päättymisen jälkeen painoluokkaa alemmas. Luulen, että Nelson saattaa olla liekeissä. Lisäksi mua kiinnostaa nähdä, että minkälaisessa kunnossa Wes Sims on nykyään.

Ei nyt varsinaisesti liity TUF10, mutta onko porukka koittanut katsoa Spike.comista noita tv-sarjoja? Itse koitan kattoa 4th and long full episodeja, mutta ei lähde hyrrämään. Kokeiltu mozilalla ja Explorerilla... Mikä vika?!

Ei nyt varsinaisesti liity TUF10, mutta onko porukka koittanut katsoa Spike.comista noita tv-sarjoja? Itse koitan kattoa 4th and long full episodeja, mutta ei lähde hyrrämään. Kokeiltu mozilalla ja Explorerilla... Mikä vika?!

voi olla, että katseluoikeus on rajattu vain jenkkilään?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä itseasiassa toivon,että Kimbo pärjää tuolla. Kaikki dissaa kaveria ja puhuu seläntakana niin kuin tää yks NFL pelaaja. Eli Kimbo saisi olla finaalissa mun puolesta.

Mielenkiintoinen kausi tulossa, raskassarjalaisia on odotettukin. Millos tää eka jakso mahtaa olla saatavilla, joko 17.9.?

Mä en malta odottaa!!! Tästä tulee huippua.

Rampagen ja Evansin paskanjauhaminen on loistavaa.

Dana: "We got 5 minutes. Don't get in a f*cking fight. 5 minutes!" :D

Meikä komppaa, Kimbo ftw ja Rampage on todella viihdyttävä ja värikäs persoona. Odotan kyllä todella innoissani kyseistä kautta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom