vaikutti ihan loistohommalta, koutsit osaa hommansa viihdyttämisessäki ni et ekan jakson perusteella odotukset on kovat Ja oli kyl raju vekki kaverilla otassa,, MELKEIN eastman tasoa. Ja matsikaan ei ollu tylsä, komeasti vei isompaa kaveria mattoon varmaan lähemmäs 10 kertaa. ei mitään jakoa.
Nihoninpoika, keskiviikkosin tulee jenkeissä, torstaina saa hankittua tiedon valtavirrasta ;)
Ei löydy suomi subeja ellei joku erikseen tee, sen verran pieni ryhmä näitä varmaan etukäteen katselee että divxfinlandit sun muut jättää nää suomentamatta, tai jos suomentaakin niin pitkällä viiveellä.. kyllä se olis kannattanu olla hereillä lontoon tunneilla koulussa :P toi ei kauhean vaikeeta kieltä oo mitä käyttävät.
Ite oon huomannut, että paree käyttää kuulokkeita. Joidenkin tyyppien artikulointi on niin epäselvää, että joskus on pitänyt muutaman kerran kelailla, että mitä se nyt sanoikaan. Kuulokkeilla epämääräinen muminakin tuntuu jotenkin selvemmältä :D
Ja mitä esim. nelosen/jimin suomennoksiin tulee niin itseäni ainakin häiritsee tekstitykset, koska ne sisältävät kovin usein aivan valtavan määrän virheitä.
"who is the fat guy now" = "kukas nyt on lihava homo"
Itse ainakin pysyn loistavasti mukana ilman mitään subeja.
Ei tosiaan ole vaikeaa kieltä mitä käyttävät. Eli ei nuo mitään Nasa-dokkareja ole. MMA-termit ei tietenkään voi olla kaikille selviä, jos vasta vähän aika sitten tutustunut lajiin, mutta itse ohjelman käyttämä kieli on selkeää.