Tuf 10 *** Spoilereita sisällössä***

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Toivottavasti Brendan sais tosissaan pidettyä matsin pystyssä, olis kiva nähä onko se Royn Cardio mistään kotoisin, kun mentäis kerrankin pidemmälle kuin ekaan erään.. Mieluusti näkisi Brendanin voittavan kuin tank Abbot kloonin..(siis fyysiseltä ulkomuodoltaan) eniten taidan kuitenkin odottaa tota Hamillin matsia..
No eikös se Justin Wrenin kanssa paukuttanut täydet kaksi erää?

No eikös se Justin Wrenin kanssa paukuttanut täydet kaksi erää?
Joo kyllä se yks ottelu meni päätöksillä Roylle ja jo sillon puhuttiin kuinka naurettavaa on, kun Royn cardio vaikuttaa porukan parhaalta. Otteli fiksusti ja säästeli hyvin energiaa. Mitä pidemmälle ottelu meni, sitä paremmalta Maha-Nelson näytti vastustajaansa nähden. Toivotaan Brendanille voittoa by TKO R2. En usko, että Brendania voi väkisinmaata...

Sitten finaalifaktaa! Laitan nyt spoileritagit kuitenkin koska olen mukava :)

ISOMAA-NELSON KO's Shaub
Kimbo voittaa tuomaripäätöksellä Houstonin
Bones Jones hävisi diskauksella, löi Hamilliin 2 kiellettyä 12-6 kyynärpäätä full mountista, ottelu oli kyllä jo sitä ennen selvästi Bonesin hyväksi, harmi että näitä käy.
ja LIHAPÄÄ tyrmäsi Big Babyn!! hahahhhaahahahaaha

Sitten finaalifaktaa! Laitan nyt spoileritagit kuitenkin koska olen mukava :)

ISOMAA-NELSON KO's Shaub
Kimbo voittaa tuomaripäätöksellä Houstonin
Bones Jones hävisi diskauksella, löi Hamilliin 2 kiellettyä 12-6 kyynärpäätä full mountista, ottelu oli kyllä jo sitä ennen selvästi Bonesin hyväksi, harmi että näitä käy.
ja LIHAPÄÄ tyrmäsi Big Babyn!! hahahhhaahahahaaha

Et olekaan kovin montaa päivää jäljessä. ;)

Oli kyllä heikein TUF-kausi tähän asti. Tylsiä ja taitamattomia ottelijoita säälittävillä kaasutankeilla kruunattuna. Tasaisen varmasti on mielenkiinto kyseistä ohjelmaa kohtaan tippunut kausi kaudelta, näinköhän on vain halukkaiden ottelijoiden taso oikeasti huono vai haluaakohan Dana keskittyä tuohon tosi-TV -viihteeseen kunnon ottelijoiden sijaan?

Toivotaan, että seuraava kausi olisi sentään parempi.

It´s all about Benjamins beib :)

^^Mua kyllä kiinnostaa ens kausi valmentajiensa ansiosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom