Ttt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Re: Re: Re: Re: Mitäs mieltä ootte?

Originally posted by Fatso
Sentit ilmestyy,... ne tulee postissa 2 viikon kuluttua postiennakolla :p
Iloisena huomasin, että sentit (tai no, ainakin puolikas sellainen) tulivat kuin Manulle illallinen kun päiviä oli kulunut reilu 5 kappaletta treenien jälkeen. Yhtä varmasti ne kuitenkin katosivat pois, kun pumppiturvotus alkoi päivien kuluessa hellittää ja extranesteet katosivat. Täysin odotettu +-0 oli siis loppujen lopuksi tuloksena. Vaikka ei siinä mitään, ihan hyvää vaihtelua tuo toi elämään - ja voihan nämä "TTT-kuurit" :lol1: ajoittaa aina vaikka strategisesti alkuviikkoon niin saa sit viikonloppuna ylpeillä uusilla pulleilla käsivarsilla.:p Hmmm... tai jospa TTT sittenkin aloittaa afterlife:n kropassani ja ne lopulliset sentit ovat vielä tulollaan...

Re: Re: Re: Re: Re: Mitäs mieltä ootte?

Originally posted by Utan Natu
Iloisena huomasin, että sentit (tai no, ainakin puolikas sellainen) tulivat kuin Manulle illallinen kun päiviä oli kulunut reilu 5 kappaletta treenien jälkeen. Yhtä varmasti ne kuitenkin katosivat pois, kun pumppiturvotus alkoi päivien kuluessa hellittää ja extranesteet katosivat. Täysin odotettu +-0 oli siis loppujen lopuksi tuloksena. Vaikka ei siinä mitään, ihan hyvää vaihtelua tuo toi elämään - ja voihan nämä "TTT-kuurit" :lol1: ajoittaa aina vaikka strategisesti alkuviikkoon niin saa sit viikonloppuna ylpeillä uusilla pulleilla käsivarsilla.:p Hmmm... tai jospa TTT sittenkin aloittaa afterlife:n kropassani ja ne lopulliset sentit ovat vielä tulollaan...

Mites oheis systeemit eli ruokailut ja muut suju? Tulikos väliin pikkujouluja yms. kataboolisia harrasteita? ;)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mitäs mieltä ootte?

Originally posted by Fatso
Mites oheis systeemit eli ruokailut ja muut suju? Tulikos väliin pikkujouluja yms. kataboolisia harrasteita? ;)
Kyllä sapuskaa tuli heitettyä isolla lusikalla, ja nukkumistakin harrastettiin ihan kiitettävästi. Ainoa puute alkuperäisiin ohjeisiin oli krean uupuminen ruokavaliosta. Totuuden nimissä on lisäksi sanottava, että tuo haban mittauskin on kyllä aikalailla subjektiivinen tapahtuma, helposti tulee puoli senttiä suuntaan tai toiseen vaihtelua vaikka ihan peräkkäisillä mittauksilla (paikka, mittanauhan kireys, kuun asento, ...) Eli jos se eka mittaus meni puoli senttiä yläkanttiin, ja viimeinen mittaus vastaavasti alakanttiin, niin olen sittenkin saanut sen sentin lisää miehisyyttä! :lol2:

Joo, porukka ei vaan täällä tunnu ymmärtävän, että käsivartta ei voi kasvattaa senttitolkulla viikossa, tai kaikki on fläsää ja turvotusta. Teinit etsimässä oikotietä onneen.. Sitä vaan ei valitettavasti ole olemassa...

Joo, porukka ei vaan täällä tunnu ymmärtävän, että käsivartta ei voi kasvattaa senttitolkulla viikossa, tai kaikki on fläsää ja turvotusta. Teinit etsimässä oikotietä onneen.. Sitä vaan ei valitettavasti ole olemassa...

Eikö itellä toiminu vai mitä itket näissä TTT threadeissa? Kuten web sivullakin mainitsin niin monilla on toiminut ihan hyvin, ei tietenkään kaikilla... homma perustuu kuitenkin ihan käytännössä todettuun asiaan eikä mihinkään "hei, keksimpäs oudon treenin" Ymmärsin että kun laitan treenin yleisesti näkymään niin tämmösiä kommenttiakin pakosta tulee mutta arvelin että jos joku hyötyy niin se on sen arvoista.

Seuraamalla näitä threadeja vaan selviää aika nopeasti, että suurin osa tuon kokeilijoista on nuoria, joilla ei varmasti ole edes perusasiat kunnossa. Jos tuo oikeasti toimisi, niin kuin täällä hypetetään, kaikki pro-kehonrakentajatkin treenaisivat tuolla, ja vieläpä kaikkia lihasryhmiä. Varsinkin kun lääkityskin on hiukan erilainen kuin Pakkiksen viisitoistavuotiailla, niin palautuminenkaan ei varmasti tökkisi. Vain kovalla työllä saavutetaan oikeita tuloksia, ei hokkuspokkus-poppakonsteilla. Ikävää, mutta totta...

Joo tämä koko TTT on täysin naurettavaa tv-shop tasoista uskottelua 16 kesäisille typeryksille. Kai tässä ny olis joka mannella 50 senttinen hauis, jos se noin yksinkertaista olis.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Benchpress86, saat euron jos lopetat tuon joutavan lässytyksen näissä threadeissa. Minusta tuntuu että 1. olet kapeakatseinen treeneissä. 2. et ole itse edes koko TTT:tä kokeillut.
On se nyt helkutti että jotkut ei näe perus 8-12 toisto sarjojen takaa että ehkä lihaksia on hyvä kiusata välillä tavoilla jotka poikkeaa perus junnaamisesta. Aika helppo nähdä että helkutin nopeaakin muutosta voi toistoissa saada aikaan ja se että tässäkin rajoitetussa tapauksessa lihaskipu tai se että samaa lihasta treenataan peräkkäisillä päivillä ei paljon "vanhoja totuuksia" kunnioita.
Eläkä edes kehtaa pro ukkojen "treeni" tietämyksestä puhua, nehän ne melkein vähiten asiasta tajuaa.

Mutta joo, vänkääminen mun osalta loppuu tähän. TTT ei ole koko soppa, se on vaan mauste siihen :)

Benchpress86, saat euron jos lopetat tuon joutavan lässytyksen näissä threadeissa. Minusta tuntuu että 1. olet kapeakatseinen treeneissä. 2. et ole itse edes koko TTT:tä kokeillut.
On se nyt helkutti että jotkut ei näe perus 8-12 toisto sarjojen takaa että ehkä lihaksia on hyvä kiusata välillä tavoilla jotka poikkeaa perus junnaamisesta. Aika helppo nähdä että helkutin nopeaakin muutosta voi toistoissa saada aikaan ja se että tässäkin rajoitetussa tapauksessa lihaskipu tai se että samaa lihasta treenataan peräkkäisillä päivillä ei paljon "vanhoja totuuksia" kunnioita.
Eläkä edes kehtaa pro ukkojen "treeni" tietämyksestä puhua, nehän ne melkein vähiten asiasta tajuaa.

Mutta joo, vänkääminen mun osalta loppuu tähän. TTT ei ole koko soppa, se on vaan mauste siihen :)
Joo, Pro-ukot tietää vähiten:david: :david: En ole sanonut, että lihaksia ei olisi hyvä shokeerata muilla tavoilla kuin perustreenillä (välillä...). Kritiikkini kohdistuukin luvattuihin tuloksiin. Käsivarteen ei lisätä senttejä lihasta viikossa, se on aivan varma. Täällä saa sellaisen käsityksen, että kun pumppailee silloin tällöin tuolla TTT:llä, on kohta 50cm tumput...

Joo, Pro-ukot tietää vähiten:david: :david: En ole sanonut, että lihaksia ei olisi hyvä shokeerata muilla tavoilla kuin perustreenillä (välillä...). Kritiikkini kohdistuukin luvattuihin tuloksiin. Käsivarteen ei lisätä senttejä lihasta viikossa, se on aivan varma. Täällä saa sellaisen käsityksen, että kun pumppailee silloin tällöin tuolla TTT:llä, on kohta 50cm tumput...

Muuten en jaksa ottaa enää keskusteluun osaa, mutta tuosta olen benchpressin kanssa samaa mieltä, että täältä kyllä saa sen kuvan että vuodessa kun tekee ton TTT:n muutaman kerran niin saa 10cm paksummat kädet. Varmaan parhaiten toimii toi ohjelmalla ekalla kerralla ja silloin voi saahakin ihan huomattavia tuloksia näkyviin, varmaankin:rolleyes: Itsellä ainakin toimi ekalla kerralla aika hyvin.

mites tosa TTT:ssä...siinä siis tehään haukkarii ja oikkarii 3 päivää putkeen. mä teen esim. maanantaina penkkii ni se ottaa mulla hullusti oikkariin (tiedän, liian kapee ote, mut tekee hyvää ;p) ni pilaako se jotenkin sitten ton TTT-systeemin?
Niinko jos maanantain se penkki ja toi TTT ti,ke,to ni siin ois mul sit periaattees 4 päivää perätyste oikkarii :F.......:itku:

Siis onkos täs TTT-reenis ideana reenata 3 sarjaa tyyliin 24,14,11?? ku siinä jossaki linkis oli tälläset ohjeet..

jep. eli eka sarja yli 20 toistoo ja siitä sit paljon menee kaks seuraavaa.

kyllä tuossa linkissä on aika södesti spiikattu toi koko zydeemi et kyllä siitä saa kaiken tarpeellisen selville.

Sori nyt vaan mutta sanon tämän taas mutta 9 sarjaa kolmelle päivälle on ihan liian vähän että sillä olisi mitään vaikutusta. Tehkää vaikka testi. Aloittakaa eka päivä jotain liikettä mitä nyt haluattekin, hauiskääntö, pystypunnerrus, penkki tai joku sellainen, ei kuitenkaan mitään maastavetoa tai kyykkyä. Tehkää 8 sarjaa, 3-5 toistoa, 3 on aika hyvä moneen liikkeeseen. Aloittakaa siten että voisitte tehdä reilu 10 sarjaa hyvällä tekniikalla, eli vähän varaa. Sitten joka päivä vain yksi sarja lisää, olen varma että neljäntenä tai viidentenä päivänä alkaa painot tuntumaan kevyemmältä, ei raskaammalta, ellet ole jo todella kehittynyt. Maitohapot ja väsymys rupeaa kasaantumaan lihaksiin mutta voimien kehittyminen on niitä suurempi aluksi. I dare you!

Pari kertaa olen TTT:ä kokeillu ojentaja/hauis/pohje linjalle, kerran ohjeiden mukaan ja kerran itse muokattuna,molemmilla kerroilla turposi 1-1,5cm
ja käsiin jäi lopuksi varmaan puolisen senttiä oikeaa tavaraa.
Minä en käyttäisi tätä menetelmää mihinkään moninivel liikkeeseen,mulla ainakin tulehtuis jänteet.
Mukava ja toimiva mauste kerran pari vuodessa voimailutreenin jatkoksi,ja se todellakin tuntuu toisena päivänä kevyemmältä.

Äijän pitäis vähän perustella tota kritiikkiä. Pro-ukot sentään vetää sitä perus 5-10 eri "lääkeainetta" niin ei tuossa oo treenillä niin kovin paljon enää väliä.
En ole itse ikinä kokeillut TTT:tä enkä ehkä ikinä tule sitä kokeilemaankaan, mutta puolustan sitä silti sillä idea on teoriassa toimiva ja varmaan käytännössäkin.
lueppas toi: http://www.t-nation.com/readArticle.do?id=1363422

Suositut

Back
Ylös Bottom