Tryptofaani

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tziisus
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkäs nyt on pakkiksen kauppaan tullut uusi ja kiinnostava aminohappo jonka vaikutuksista en ainakaan minä tiedä yhtikäs mitään? Voisiko kenties joku viisaampi valottaa hieman minulle Tryptofaanin ominaisuuksista?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"L-Tryptofaani on välttämätön aminohappo, jota tarvitaan aivojen välittäjäaineen serotoniinin tuotantoon. Sen on todettu tehoavan ahdistukseen, keskittymisvaikeuksiin masennukseen ja unettomuuteen. Elimistö tuottaa tryptofaanista serotoniinin kaltaista ainetta nimeltä melatoniini. "

Kuka tietää mitä seuraa yliannostuksesta? Tuleeko siitä :hyper:

Tarkoitin että jos se on yhteydessä serotoniinin määrään, niin voiko tulla VÄHÄN hilpeämpi olo jos ottaa enemmän mitä on suositukset? :love:

Pure Wheyssä näyttäisi olevan 1,4g L-Tryptofaania per 100g proteiinia. Eli jos ahkerasti mussuttaa tota niin saisi tuon päiväannoksen jo tuostakin, vai onko toi jotain erilaista, vähemmän hifistä L-Tryptofaania? Menee ainakin meikäläiseltä vähän ohi tämä aminohappojen mussutus erikseen. Kun näyttäisi että noita BCAA-aminohappojakin on aika reippaasti tollasessa perusherassa. :hyper: Vaikka tässä nyt noita BCAA-kapseleita mussutankin :)

twinlab sanoi:
Tarkoitin että jos se on yhteydessä serotoniinin määrään, niin voiko tulla VÄHÄN hilpeämpi olo jos ottaa enemmän mitä on suositukset? :love:
Plasebo-olot ehkä :rolleyes:

Joskus olen purkin tuota hankkinut. Ainakin nukahtamista hieman helpotti, aiheuttamalla hivenen väsyneen ja raukean olon. :zzzz:

Muita kokemuksia tryptofaanista? Kuolemantapauksia tms. Hankin sitä pussillisen lähinnä univaikeuksien voittamiseen. Tavoitteena olisi vetää palloon ns. laadukkaampaa unta. Näin keväisin tahtoo valon & kuumuuden lisääntymisen takia unetkin vähän kärsiä. Ja kyllä, pimennysverhot ja tuuletin on hankittu myös.

Spoonie_Luv sanoi:
Muita kokemuksia tryptofaanista? Kuolemantapauksia tms. Hankin sitä pussillisen lähinnä univaikeuksien voittamiseen. Tavoitteena olisi vetää palloon ns. laadukkaampaa unta. Näin keväisin tahtoo valon & kuumuuden lisääntymisen takia unetkin vähän kärsiä. Ja kyllä, pimennysverhot ja tuuletin on hankittu myös.

Kerroppas miten toimii kun olet tuota ehtinyt käytellä. Itselläkin noita univaikeuksia on ollut ja tuota tryptofaania olen harkinnut.

Eilen koklasin ensimmäisen kerran. Vaatinee vissiin pidemmän ajan, että rupee jekkasemaan. En ainakaan heti kättelyssä huomannut mitään muutoksia suuntaan tai toiseen. Raportoin vaikka viikon kokeilun jälkeen (jos vielä olen elävien kirjoissa).

on muuten, sanoisinko, melko mielenkiintosen makusta toi jauhe..

Minäkin kaipailisin kokemuksia tästä aineesta.Raportoitakaahan tänne.
Lähinnä kiinnostaa tuo miten hyvin auttaa unensaantiin.

Hehe. Mistä lähtien syreenit ovat haisseet paskalta? Ehkä Tshernobyl-syreenit... ja mikä pahinta, tryptofaani ei sekoitu nesteeseen edes moottorisahalla. Hyvä selitellä iltamyöhään seksinälkäiselle vaimolle, että oota sekonddi, syön vielä kryptoniittijogurtin...

Spoonie_Luv sanoi:
Hehe. Mistä lähtien syreenit ovat haisseet paskalta? Ehkä Tshernobyl-syreenit... ja mikä pahinta, tryptofaani ei sekoitu nesteeseen edes moottorisahalla. Hyvä selitellä iltamyöhään seksinälkäiselle vaimolle, että oota sekonddi, syön vielä kryptoniittijogurtin...
Heitä se troptofaani suuhun ja kulauta vedellä alas!11!!11 :david:

Ei kärsi ei kärsi, värierottelut lentää välittömästi. Mieluummin sotken paskan puuroon tai jookhurttiin ja yritän sitten sitä kautta. Toivottavasti se alkaisi pian jekkasta. Noh, viime yönä näin pitkästä aikaa erittäin märän unen. Liekö kryptoniitilla osuutta asiaan. Tätä en varsinaisesti tilannut, mutta meneepähän yöt mukavammin kun on mitä katsella...

Yeaa.

Tässä näette nyt miehen, jolla on viikon verran kokemusta tryptofaanista.

Aiemmin minulla oli tapana heräillä pitkin yötä, joko kuselle tai ihan muuten vain. Viime öinä ongelmaa ei ole esiintynyt. En enää herää keskelle-ei-mitään vaan nukun putkeen vähintäänkin kuusi, seitsemän tuntia, kun aiemmin saattoi tulla pari-kolme katkosta yössä. Kahdeksan tunnin unetkin saattavat nykyään onnistua. Ennen siihen pääsi vain kuningas alkoholin avulla. (Tästä saatte hyvän mainostekstin tryptofaanipussin kylkeen, huomio huomio.)

Olen valinnut trypon kyytipojaksi metsämarjajogurtin, se on sopivan karvasta tuhoamaan aineen mannermaisen tuulahduksen (eli kotikielellä sanottuna se haisee ja maistuu ihan v***n pahalta).

Siunausta teille,

Spuuni

Jonnekkin ketjuun mainitsin jo että mulla se puolikas tryptopussi lojuu tuolla kaapin pohjalla.No ei se kaveri joka sen sano tulevansa hakemaan tullutkaan joten vielä se ois tarjolla jollekkin tässä vantaan lähistöllä,kyllähän mä tosta korsoon ja tai vaikka keravallekin ajan jos vähä löbö rahaa heittaa ja maksaa muutaman euron siitä pussista.Toimivaa tavaraa se on joten luulis sen jollekkin kelpaavan.Yhteyden otot markoritola(at)msn.com.

Mä olen ottanut joka ilta kiltisti trypto-annokseni ja hyvin on nukuttanu. Ja sikeesti. Aiemmin olen uniongelmiin käyttänyt melatoniinia mutta se tulee aika kalliiksi ja nykyään toi tryptofaani ajaa saman asian. En sekoita sitä mihinkään, eihän se edes sekoitu. Kippaan lusikalla suoraan kurkkuun ja vettä päälle. Ei sitä maistamaan ehdi, alas vaan ja unille. Suosittelen!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom