Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tiedz sanoi:
Sen verran tuohon edelliseen viestiin lisää, että toisen purkin jälkeen tuntui siltä kuin teho olisi heikennyt, jonka jälkeen tilanne pysyi tasasena. Eli aines ilmeisesti antaa pienen potkun kasseille tiettyyn pisteeseen.

Mitä ripulusta käytit? Entä annoskoko ja paljon painat?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tiedz sanoi:
No mitä hittoa pojjaat! Ostakaa kolme niitä purkkeja vetäkää ne päähän ajan kanssa ja kattokaa sitten mitä tapahtuu.

Mä pidän sua Tiedz niin luotettavana kaverina että ostan sitten kaks purkkia ;)
Onhan se perkele kokeiltava ennenkuin voi sanoa jotain tavarasta.

TheLORD sanoi:
Mitä ripulusta käytit? Entä annoskoko ja paljon painat?

Kyseinen tuote on kerrottu tuolla aiemmin kun veijo esso kysyi samaa, en nyt viitsi sitä uudelleen laittaa kun en viihi sitä mainostaa.

Edit: paino oli aloittaessa 93.5 ja ton ripuloksen jälkeen 95.5kg. Tällä hetkellä paino 94kg. Annostus oli toi minkä Timballe annoin eli 3x2 nappulaa pvä.

Ripuluksissa on eroja vaikka kuinka toisille jakaa, saponiinin ja protodiocinen määrä vaikuttaa varmasti. Protodiocine on se puhtaampi vaikuttava aines eli jos sitä on prosentuaalisesti enempi niin sen parempi. Tai näin olen siis lukenut ja ilmeisesti pitää myös empiirisesti paikkansa.

Inska sanoi:
Mä pidän sua Tiedz niin luotettavana kaverina että ostan sitten kaks purkkia ;)
Onhan se perkele kokeiltava ennenkuin voi sanoa jotain tavarasta.

Tunnetaanko me?? :)

Tiedz sanoi:
Tunnetaanko me?? :)

no en mä tiedä että tunnetaako me, mutta riihivuoressa kuitenkin nähtiin ellen aivan väärässä ole. Vaihdoin tuon nickin Blackiestä->inska :)

Inska sanoi:
no en mä tiedä että tunnetaako me, mutta riihivuoressa kuitenkin nähtiin ellen aivan väärässä ole. Vaihdoin tuon nickin Blackiestä->inska :)

Ok..joko oot saanut nukuttua :)

Itekin nuorempana kokeilin Tribua eikä vaikutusta. Nyt mietin miksi erään suomalaisen valmistajan tributuote on päätynyt lääkelaitoksen "lääkkeiksi" luokiteltavien aineiden listalle, eikä sitä saa siis enää myydä? Onko jollain tästä tarkempaa tieto?

Mulla on nyt testissä 6 x annoksella Optimumin Pakkis-tribua. Olen kolmisen viikkoa nyt heitellyt pilsuja hampujen välistä sisään.

Tässä vaiheessa huomioita:
- kolminkertaistunut libido

Kaamea panetus päällä koko ajan. En todellakaan suosittele ilman pinppiä sitkutteleville sinkuille, tahi kylmän vaimokkeen omaaville herrasmiehille.

^ hehe, mut jos tosiaan näin niin ohjaahan se lipido ennenpitkää pinpin luo käytännön pakosta? Näin vois ainakin kuvitella...

Mä vetelin joku viikko sitten nuo tribut ja en huomannut minkäännäköistä vaiktusta mihinkään. Ei panettanut sen enempää, ei kasvanut karva enempää ja treenissäkään ei mitään eroa entiseen. Ja mä vedin 5-6 x annostuksella nuo.

Melkoisilla annoksilla ootte ainakin Aimo ja Timba vedelly noita.

eedit: kai noissa sitten jotain yksilötason vaihtelua on tehossa. Jos noita kouralla rouhii naamaan eikä oo havaittavia vaikutuksia niin sitten taitaa olla turha niihin sijoittaa.

Timba79 sanoi:
Mä vetelin joku viikko sitten nuo tribut ja en huomannut minkäännäköistä vaiktusta mihinkään. Ei panettanut sen enempää, ei kasvanut karva enempää ja treenissäkään ei mitään eroa entiseen. Ja mä vedin 5-6 x annostuksella nuo.

Jep. Ei mullakaan mitään muuta vaikutusta ole ollut kuin tuo panetus. Ihan mukavaa tosin. :kuola:

Rinkkuu! Tuux taas?

Vetelin kuurin tuota jr-fitnessin "super tribulusta" ---> ei mitään vaikutusta mihinkään.

Viime keväänä koitin bodyboost.ws myymää bulgarian tribulusta --->meni unet

Nyt aloitan ihan mielenkiintoisen kokeilun. bodyboostin juuri saksasta markkinoille tuomilla ultra performancen tribulus tabuilla. Niiden saponiini-pitoisuus pitäs olla n.80% eli n. kaksinkertanen normaaleihin multavarvas-tabuihin verrattuna. Saa nähä miten potkii - todennäkösesti ei mitenkään vaikka natu olenkin.

lebanderi sanoi:
Vetelin kuurin tuota jr-fitnessin "super tribulusta" ---> ei mitään vaikutusta mihinkään.

Viime keväänä koitin bodyboost.ws myymää bulgarian tribulusta --->meni unet

Nyt aloitan ihan mielenkiintoisen kokeilun. bodyboostin juuri saksasta markkinoille tuomilla ultra performancen tribulus tabuilla. Niiden saponiini-pitoisuus pitäs olla n.80% eli n. kaksinkertanen normaaleihin multavarvas-tabuihin verrattuna. Saa nähä miten potkii - todennäkösesti ei mitenkään vaikka natu olenkin.
Anna mulle ne rahat jos on aivan pakko tuhlata :jahas:

Aimo sanoi:
Jep. Ei mullakaan mitään muuta vaikutusta ole ollut kuin tuo panetus. Ihan mukavaa tosin. :kuola:

No jos rehellisä ollaan niin odotin vähän edes tuota vaikutusta, mutta ei tullut sitäkään, ei edes plaseboa. :D

Mä otin jälleen (huoh.) kerran testiin noi tribut, ku ekasta kerrasta en oikein mennyt takuuseen.

Eli nyt ostin noita "Suomen vahvimpia" tribuja. 750mg / kapseli. Purkissa oli 90 kapselia. Ostin noita purkkeja 3 (!!!)

Rouhin ne kaikki non-stoppina päähäni. 2 kapselia 3 kertaa päivässä. Eli päivä annos oli 6. Pikkuisen ehkä paremmin otti eteen setin aikana ja selkään ilmestyi pari finniä aika ajoin, kuin venkuilla konsanaan. Mutta voimat / lihaskasvu ym ei kiihtynyt yhtään. Ihan samalla tavalla painettiin punttia ja kehityttiin minkä kehityttiin.

Kehonrakennuksen kannalta täysin turhaa ainetta, imo. Jos haluaa seksuaalista suorityskykyään parantaa, niin siihen tribulla lienee pieni positiivinen vaikutus. Mutta tuolla rahalla saa paljon muutakin mikä varmasti toimii.

Älkää tuhlatko rahojanne.

L0b0 sanoi:
Mä otin jälleen (huoh.) kerran testiin noi tribut, ku ekasta kerrasta en oikein mennyt takuuseen.

Eli nyt ostin noita "Suomen vahvimpia" tribuja. 750mg / kapseli. Purkissa oli 90 kapselia. Ostin noita purkkeja 3 (!!!)

Noi ei kyl oo "vahvimpia", esim. noi ultra performancen tabut sisältää 1000mg + paljon korkeemman saponiini pitosuuden. Taitaa myös toi testalon2 olla vahvempaa (aminopörssi tota myypi).

L0b0 sanoi:
Kehonrakennuksen kannalta täysin turhaa ainetta, imo. Jos haluaa seksuaalista suorityskykyään parantaa, niin siihen tribulla lienee pieni positiivinen vaikutus. Mutta tuolla rahalla saa paljon muutakin mikä varmasti toimii.

Älkää tuhlatko rahojanne.

En jaksa selata kaikkia tribusivuja läpi, joten ei ole provoa.
Luontaistuotekaupan myyjätärkin kertoi tuon, mitä lainasin, jonkinaikaa sitten. Kertoi, että vaikutusta voi olla korkeintaan, jos on niin / senverran vanha että omat kehon tasot laskeneet huomattavasti. Mutta normi alle 40-kymppisillä ei pitäis olla mitään vaikutusta.
En muista, mutta myyjätär kertoi tuon olevan tutkittua tietoa. Voin tarkistaa lähteen joskus.

Mut palatakseni siihen kysymykseeni, kummastuttaa että aine joutuu lääkelaitoksen listalle, ellei sillä ole mitään vaikutusta. Otin yhteyttä ja kysyin lääkelaitokselta miksi juuri tuo yksi valmiste päätyi listalle...nyt vaan odotellaan vastausta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom