Tribulus-testi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
HC-Power nutritionin kaverit laittoivat meille pari pussia tribua ja ajattelin vittuillakseni tehdä nyt oikein kenttätestin tuommoisella pussilla. Pussin koko on 250g ja annos 3 grammaa päivässä. Otan kymmenkertaisen annoksen päivittäin, eli kiskon sen menemään reilussa viikossa. Raportoin sitten vaikuttaako mega-annoskaan mihinkään. Paussilla kun olen, niin pitäisi vielä potkiakin.

En valehtele sitten vaikutusta vaan kerron jos jotain huomattavaa tapahtuu, mitä epäilen suuresti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Annostus tuntuu ainakin olevan kunnossa :lol2:
Odotan mielenkiinnolla 'tuloksia'.

Mukavaa luettavaa tälläiset "kenttä"tutkimukset on aina.

Mike sanoi:
HC-Power nutritionin kaverit laittoivat meille pari pussia tribua ja ajattelin vittuillakseni tehdä nyt oikein kenttätestin tuommoisella pussilla. Pussin koko on 250g ja annos 3 grammaa päivässä. Otan kymmenkertaisen annoksen päivittäin, eli kiskon sen menemään reilussa viikossa. Raportoin sitten vaikuttaako mega-annoskaan mihinkään. Paussilla kun olen, niin pitäisi vielä potkiakin.

En valehtele sitten vaikutusta vaan kerron jos jotain huomattavaa tapahtuu, mitä epäilen suuresti.
Mun piti testata kanssa tota samaa tribulusta, että saisin varmuuden että toimiiko se tribulus, vai onko huuhaata niinkun epäilen. Tarkotuksena oli ottaa 6 grammaa päivässä. Muutaman päivän sain kiskottua sitä paskaa naamaan, sitten luovutin. On meinaan sitten niin kamalan makusta myrkkyä ettei paremmasta väliä! Jos se sulla toimii, niin kai sen pussillisen vois sitten väkipakolla syödä pois pyörimästä.

Ps. Varaudu vatsavaivoihin
:)

Pakko kyllä huomauttaa, että olis ehkä parempi testata jollakin puolueettomalla natu-ukolla. Roinaaja ei välttämättä huomaa niin helposti vaikutuksia kun on tottunut siihen miten oikeat roinat potkii. Ja Mike ei mun tietääkseni ole edes kovin puolueeton.

Powerhousu sanoi:
Pakko kyllä huomauttaa, että olis ehkä parempi testata jollakin puolueettomalla natu-ukolla. Roinaaja ei välttämättä huomaa niin helposti vaikutuksia kun on tottunut siihen miten oikeat roinat potkii. Ja Mike ei mun tietääkseni ole edes kovin puolueeton.

lolloti loool aika housu kyllä olet..... :hyper: :D

Tämä nyt on tälläinen melko puolueeton natukaverin testi:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=325288&postcount=103

Ja nyt tribuluksen puolestapuhujat sanovat "että miksi et syöny isompina annoksina, sitten se ois toiminu".
Vastaus tähän on se, että kun purkin ohjeen mukaan sen pitäisi vaikuttaa syödyllä annoksella. Olisi silti pitänyt varmaan syödä kaksinkertainen annos. :jahas:

Mike sanoi:

Onko tuote pelkästään tribulusta?

P.R.I.E.S.T sanoi:
lolloti loool aika housu kyllä olet..... :hyper: :D

Nyt meni kyllä ohi. Mitäs hauskaa tossa oli? Ajattelit että mä olisin mielestäni hyvä puolueeton natu-ukko tohon testiin? :D En mä ihan sitä ajanu takaa kuitenkaan... Ajattelin vaan että niinhän se on että niitä vaikutuksia ei välttämättä niin helposti huomaa jos on muuta taustaa.

Edit: Pikku lisäys...

Eikös tuon Tribuluksen teho ole niitten saponiineissa ?

Eli tribulus on tribulus oli siinä vaikuttavia ainesosia 5% tai 0%.

Ainakaan ei tarvitse Miken kohdalla pelätä, että plasebovaikutusta olisi. Mielenkiinnolla jään odottelemaan jatkoraportteja.

-edit- ja jos vaikutus on sama kuin meikäläisellä, niin ylläpidon valvova silmä on paikalla ympäri vuorokauden. Mutta ehkä sitä unettomuutta ei kaikilla esiinny.

Missäs oli juttua siitä, että vaikka tribulus nostaisi testotasoa, niin samalla nousee estrogeenitaso? Oisikohan mitenkään mahdollista jollain luontaistuotteella laskea sitä estrogeenitasoa, esim. vitexillä?

Tässä lontooksi jotain juttua ja suomeksi saatte googlettaa itse, vaikkapa hakusanoilla vitex ja mies, itse en kummoisia juttuja löytänyt. Enimmäkseen selostettiin vitexin auttavan naisia PMS-oireissa ja vaihdevuosiongelmissa. Jaha, tässäpä lisää juttua.

Em. ihan hifistelynä ja spekulaationa, mutta kun nyt Mike on tuommoista kokeilemassa, niin entäpä jos siihen heittäisi kyytipojaksi jotain muutakin? ZMA:t, vitamiinit yms. tietenkin, mutta voisiko joku muukin reseptivapaa tuote vaikuttaa? Kuitenkin niin, että pysyisi edelleen natuiluna toi kokeilu, eli reseptivapailla ja normaaleista lisäravinne/luontaistuotekaupasta ostettavissa olevilla tuotteilla pitää toimia, vaikka sitten annostukset olisivatkin "hieman" korkeampia. :D

Powerhousu sanoi:
Nyt meni kyllä ohi. Mitäs hauskaa tossa oli? Ajattelit että mä olisin mielestäni hyvä puolueeton natu-ukko tohon testiin? :D En mä ihan sitä ajanu takaa kuitenkaan... Ajattelin vaan että niinhän se on että niitä vaikutuksia ei välttämättä niin helposti huomaa jos on muuta taustaa.

Edit: Pikku lisäys...

Jaa-a, puolueetonko en ole? Meinaatko sä ihan tosissas että alan valehtelemaan nyt sitten että "juu toimii ihan homona", meillä ei edes ole tota myynnissä. Ihme pälli koko jätkä.

Ja mitä natujuttuun tulee, niin tämähän on varsin otollinen tilanne kun omat tasot on banaanikärpäsen tasolla.

Mittautatko tasot ennen ja jälkeen vai testaatko vaan tuntuuko missään? Ei sillä, että epäilisin arvion puolueellisuutta vaikket mittauttaisikaan.

plag sanoi:
Mittautatko tasot ennen ja jälkeen vai testaatko vaan tuntuuko missään? Ei sillä, että epäilisin arvion puolueellisuutta vaikket mittauttaisikaan.

Kun tribulusta nyt on hehkutettu mediassa ja mullekin sanottiin nimeltämainitsemattomasssa liikkeessä Helsingissä että heidän tribu nostaa testotasoja 200%, niin pakkohan sen on tuntua. Ei tässä mitään mittaamaan aleta, 200% pitäis tuntua palleissa oikein huolella.

iivili sanoi:
Missäs oli juttua siitä, että vaikka tribulus nostaisi testotasoa, niin samalla nousee estrogeenitaso?
Tuossapa linkki tutkimukseen:
http://www.bpg.bg/tribestan/tribulus_424_007.phtml
(Linkkiä koskien: Tekstissä mainitaan virheellisesti - käännösvirheen(!) vuoksi, että testo kolminkertaistu, vaikka taulukosta näkee selvästi, että nousu oli vain kolmanneksen.)

Toivottavasti Mikelläkin on nolvaa varastossa. :)

Mun tribulustesti loppui aika lyhyeen. Voi jumalauta miten kamalan makuista tavaraa, siis käsittämätöntä. Semmoista mustaa nuuskan näköistä kökköpaskaa, aivan hirvittävän pahaa. Tuota olis sitten pitänyt vetää mukamas 30 gemmii päivässä, juuei. Vaikka toi toimisikin, niin olisi kyllä aika vaikeaa vetää.

Mike sanoi:
Mun tribulustesti loppui aika lyhyeen. Voi jumalauta miten kamalan makuista tavaraa, siis käsittämätöntä. Semmoista mustaa nuuskan näköistä kökköpaskaa, aivan hirvittävän pahaa. Tuota olis sitten pitänyt vetää mukamas 30 gemmii päivässä, juuei. Vaikka toi toimisikin, niin olisi kyllä aika vaikeaa vetää.
:D Neiti. :D

Ps. ;)

No joo, vakavasti ottaen, jos haluat että joku tekee sen testin, niin mä voisin ilmoittautua vapaaehtoiseksi. Kyllä mä sen varmaan alas saan.. :D Vaikka en kyllä ole varma.
Ei mee jauheet ainakaan hukkaan ja saadaan hommaan varmuus. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom