Tribulus Strong+ ja Creatine Blast yhteensopivuus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SSeeku
  • Aloitettu Aloitettu
Terve!

Sellaista kysyttävää oli, että kun tuttavaltani ostin tuota Tribulus strong+ kapseleita sekä Creatine blastia niin en voinut olla huomaamatta että molemmat sisältävät kohtuullisen reippaasti tribulus terrestis-uutetta ja molempien pakkauksien kyljessä lukee, että päivittäistä suositeltua annosta ei saa ylittää.

Niinpä ajattelinkin, että kannattaisikohan minun käyttää ensin toinen tuote kokonaan loppuun ja sitten vasta toinen? Sanokaa te kokeneemmat lisäravinneheebot :P

Kiitoksia jo etukäteen :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heitä tribulukset vaan roskiin ja käytä sitä kreaa, jatkossa osta pelkkää kreaa jos moista tarvitset..ei mitään tv-shop - kamaa

Tribuluksesta ei oo mitään virallista, ainakaan puolueetonta tutkimusta, että varmasti toimis. Jotkut väittää et on potkinu ihan hyvinkin, mutta taitaa mennä placeboon puolelle.

Vierestä seuranneena voin sanoa, että mun treenikaveri on saanut Tribuluksen käytön myötä selkeätä lihaskasvua. Riittävän suuret annokset ja PITKÄ-AIKAINEN käyttö on avainasiat. Kuukauden testaus ei kerro yhtään mitään. Mä olen myös sen puolella, että Tribulus toimii. Sitä todella pitää syödä PALJON JA PITKÄÄN. Testatkaa ennenkun pyydätte heittämään roskiin.

hmmh.. kiintoisia vastauksia ja ennen kaikkea kiitos vastauksista :) hei kuule Leech.. mielenkiintoinen kanta sinulla ja toivottavasti toimiva :) mulla on tota tribulusta 100 kapselia elikkä siis jos 2 kapselia per päivä niin se on 50 treenipäivää (välipäivinä ei tarvi) elikkä jos käyn 3 kertaa viikossa reenaamassa ja kuukaudessa on 12 reenikertaa niin nopeasti kun laskee niin pyöreät 4 kuukautta kestäisi mulla tuo satsi.. Onko se kuinka järkevaa jos ja kun olen sitä mieltä, että sitä Creatine Blastia ei kannata yliannostuksen vuoksi ottaa siihen rinnalle?

hmmh.. kiintoisia vastauksia ja ennen kaikkea kiitos vastauksista :) hei kuule Leech.. mielenkiintoinen kanta sinulla ja toivottavasti toimiva :) mulla on tota tribulusta 100 kapselia elikkä siis jos 2 kapselia per päivä niin se on 50 treenipäivää (välipäivinä ei tarvi) elikkä jos käyn 3 kertaa viikossa reenaamassa ja kuukaudessa on 12 reenikertaa niin nopeasti kun laskee niin pyöreät 4 kuukautta kestäisi mulla tuo satsi.. Onko se kuinka järkevaa jos ja kun olen sitä mieltä, että sitä Creatine Blastia ei kannata yliannostuksen vuoksi ottaa siihen rinnalle?
Välipäivinä tarvii ehdottomasti syödä niitä ja annostus on esim. mun treenikaverilla ollut 8-10x650mg nappi jonka saponiinipitoisuus on 45%. Jannu on nuori 19v poikanen ja painaa joku 70kg. Yliannostusta et voi tolla kamalla saada, se mitä purkissa lukee on mainosmiehien kikka. Kaksi kapselia jos päivässä syöt niin liityt enemmistön joukkoon haukkumaan Triblusta. Tuo ei ole mikään lääkeaine ja se minkä olen monen kohdalla huomannut niin annostelu pitää olla korkea. Jopa kymmenkertainen mitä purkissa sanotaan. Näin ollen noihin palaa äkkiä 100e/kk jotta niistä saisi mitään hyötyä. Ja tämä siis mun kokemuksien perusteella.
Kallista käyttää, mutta toimii vaikka toisin valtaosa puhuukin.

Eiköhän 19v kaveri kehity ilman tribulustakin?

Itsekin olen ko.tuotetta testannut.

Ostin vielä ruotsin puolelta jotain Skipin vastaavaa tuotetta lisäksi.
Reilu 2kk vedin 10-12 kpl niitä nappeja naamariin joka pvä ja tuloksena ei ollut kyllä kuin maailman pahimman hajuiset pierut (pahenivat kokoajan).
Lopetin sitten yleisön pyynnöstä, ja olihan siinä omaakin pelkoa että kohta tässä muuttuu peräsmieheksi ja alkaa lentämään tms.

Tiedä sitten onko joillekkin noista apua?yksilöllisiä eroja kun on...mutten kyllä tunne ketään.

Eiköhän 19v kaveri kehity ilman tribulustakin?

Itsekin olen ko.tuotetta testannut.

Ostin vielä ruotsin puolelta jotain Skipin vastaavaa tuotetta lisäksi.
Reilu 2kk vedin 10-12 kpl niitä nappeja naamariin joka pvä ja tuloksena ei ollut kyllä kuin maailman pahimman hajuiset pierut (pahenivat kokoajan).
Lopetin sitten yleisön pyynnöstä, ja olihan siinä omaakin pelkoa että kohta tässä muuttuu peräsmieheksi ja alkaa lentämään tms.

Tiedä sitten onko joillekkin noista apua?yksilöllisiä eroja kun on...mutten kyllä tunne ketään.
Kehittyy 19v ilmankin, mutta selkeä kehitysharppaus on Tribuluksen myötä tapahtunut. Usko tai älä!
Mikään muu ei ole muuttunut, Tribulus on ainoa ero.
Mutta sovitaan TAAS toistamiseen, että Tribulus ei toimi. Tämä sama keskustelu on käyty kymmeniin kertoihin ja tullaan käymään jatkossakin.
Eiköhän se ole Tribuluksenkin kohdalla se, että toisilla se toimii, toiset ei huomaa mitään eroa. Itse en ole siitä huomannut eroa kuin silloin kun testot ovat todella matalalla. Silloin sen testotasoja nostavan vaikutuksen huomaa selkeästi. Tunnen lukuisia tyyppejä jotka noita syövät eikä ne niitä nyt maun takia vetele :D

Ite sain tuota tribulusta kolme purkkia ilmaiseksi.
Vedin niitä kanssa jotain 6-8 kapselia per päivä. En huomannut yhtään mitään.
Kapseleita oli siis 3x90 joten kesti jonkun aikaa noi rouhia. Tosin en ole enää alle kakskymppinen joten johtunee vissiin siitä sitten ettei kehitystä tullut:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom