Treenivaatteista

Aiheeseen jatkaen:
Käyttääkö kukaan muu ns. "aluspaitaa" t-paidan alla, hikoilua keräämään.
Meikäläisellä ainakin auttanut hihaton t-paidan alla -> ei päällimmäinen t-paita ole aivan litimärkä ensimmäisen puoliajan jälkeen.

Nyt on vaan niin että joskus aiemmin ostetut kaksi hihatonta aluspaitaa on pesussa kiristynyt jo niin pieneksi että pian loppuu happi ja uusia pitäisi saada. Urheiluliikkeen ukko katsoi vaan kieroon kun kyselin sieltä jotain tarkoitukseen sopivaa paitaa...
Ideoita? Kauppoja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niken All Condition Gear (sellaista hengittävää materiaalia) pöksyt ja mikä tahansa t-paita. Nuo housut olivat kyllä mahtava ostos, ei ole enää verkkareihin/collareihin palaamista.

Uber-Gott: Ainakin Sokokset ja Stockmannit myyvät Sloggin valkoisia ja mustia tank-topeja joissa mukana elastiinia, eli pysyvät kasassa ja venyvät hieman niin eivät kiristä esim rinnasta:) Taitavat maksaa n.20e mutta oikein mukavia päällä.

Mä olen ilmeisesti ainoa, joka käyttää Tarjoustalon muutaman euron housuja ja t - paitoja....kutistuu vaan pesussa ihan järjettömästi, mutta kun ostaa tarpeeksi ison.....useimmiten kestää ihan hyvin ja jos ei niin eipä ole iso vahinko.....

rocky6 sanoi:
Uber-Gott: Ainakin Sokokset ja Stockmannit myyvät Sloggin valkoisia ja mustia tank-topeja joissa mukana elastiinia, eli pysyvät kasassa ja venyvät hieman niin eivät kiristä esim rinnasta:) Taitavat maksaa n.20e mutta oikein mukavia päällä.
Täytyypä kokeilla!

hyviä treenihousuja on vaikea löytää, perusjazzarit on kivat, mutta semmosia malleja, jotka ovat matalat, pepusta timmit ja muuten löysähköt...ei löydy mistään!

Itse käytän salilla ja lenkillä tuulipuvunhousuja ja t-paitaa. Housut on ihan mukavaa kangasta ja kestänyt ainakin näihin päiviin saakka. No perseestä hieman saattaa kyllä kiristää kun tekee jalkaprässiä tai kyykkyä, mutta nykii sillain ylöspäin (vyötärö korviin) niin kyllä niillä treenaa :)

Niin mikäs siinä on ku vastustetaan hihattomia punttisalilla nehän luulis olevan oikein leppoisa päällä ja treeniin tarkoitettukin. Niin baareihin niitä ei kyllä tarvitsisi tuoda. Huom. Itse en hihatontapaitaa omista enkä ole edes päällä pitänyt.

-- Wikke

Wikke sanoi:
Itse käytän salilla ja lenkillä tuulipuvunhousuja ja t-paitaa. Housut on ihan mukavaa kangasta ja kestänyt ainakin näihin päiviin saakka. No perseestä hieman saattaa kyllä kiristää kun tekee jalkaprässiä tai kyykkyä, mutta nykii sillain ylöspäin (vyötärö korviin) niin kyllä niillä treenaa :)

Niin mikäs siinä on ku vastustetaan hihattomia punttisalilla nehän luulis olevan oikein leppoisa päällä ja treeniin tarkoitettukin. Niin baareihin niitä ei kyllä tarvitsisi tuoda. Huom. Itse en hihatontapaitaa omista enkä ole edes päällä pitänyt.

-- Wikke

Eikö pallit hikoa aika kiitettävästi jos pitää salitreenissä tuulipuvun housuja?
Luulisin olevan suht vastenmielistä hommaa.

Uber-Gott sanoi:
Aiheeseen jatkaen: Käyttääkö kukaan muu ns. "aluspaitaa" t-paidan alla, hikoilua keräämään.

Tuplapaita on havaittu hyväksi hienkerääjänä, jos laittaa 2 t-paitaa niin ei kuitenkaan itse läkähdy kuumuuteen. Salin ilmastoinnista riippuen voi toisinaan laittaa t-paita + college.

Mulla aika paljon and1:in kamoja... parit verskat, siniset ja valkoiset + t-paitoja.

Hihattomia käytän silloin tällöin, mutta ne mun hihattomat on mallia koripallo, eli hihat jatkuu hiukan hartioiden yli (ei siis tyyliä hihaton aluspaita).

Nostellaas tätä threadia kun ei jaksa uutta tehdä.
Miltä merkiltä löytyisi kohtuu slimmejä pitkähihaisia treenipaitoja? Sais olla teknistä kangasta niin ei ihan tajuttomasti sitten hikoilis. Nikella on ollut jotain mutta kun Nike Store lähti niin eipä sitten oo missään kunnon valikoimia enää...

edit: Hitto, just bongasinkin, että Nikella on nettistore myös Suomessa!

Itse olen käyttäny fillarointi kuteita salilla viime aikoina kun tulee spinningin jälkeen yleensä käytyä puntilla. Kerää varmasti ihan hitosti paheksuvia katseita GASP & Better bodies junteilta, mutta ei haittaa. Hengittävät hyvin (mikä on aika must spinning tunnilla). Joskus tulee käytettyä pitkähihaisia base layereitä salilla. Esim. 2XU:n compression kamat näyttää hyvältä jos ei ole fläsää, mutta on lihaksia.

Huvittavaa lueskella sattumalta oma 5-vuotta vanha posti tossa muutama viesti ylempänä kun en huomannut kattella noita päivämääriä...

Ja aiheeseen... Eilen ostin pari tank-toppia Prismasta hintaan 2,95€ /kpl ja hyvin toimi salipaitanakin. Ei niitten varusteiden vissiin aina tartte mahdottoman kalliita olla (tai ans kattoa jos salilta tulee noottia)... :D

Stadiumista löytyi just sellainen mesh-kankainen treenipaita, mitä olin etsimässäkin! Sen vaan taas huomasi, että mimmeille niitä treenikuteita löytyy vaikka kuinka helvetisti mutta äijien mallit on vaan aikas vähissä ja perkeleen rumiakin kaiken lisäksi.

Stadiumista löytyi just sellainen mesh-kankainen treenipaita, mitä olin etsimässäkin! Sen vaan taas huomasi, että mimmeille niitä treenikuteita löytyy vaikka kuinka helvetisti mutta äijien mallit on vaan aikas vähissä ja perkeleen rumiakin kaiken lisäksi.

Itse olen kanssa huomannut saman. Muijille on hylly kaupalla veikeitä kuteita mutta miehille hyvä jos löytyy se satunnainen David shortsi. Intersporteista löytyy muuten hyviä ja edullisia asicsin painitossuja.

Biltemasta t-paitoja 3kpl 10€ ja verkkarit jostain sittarista vitosella. Se muutama kuukausi menee aina yhdellä tuollaisella 3:en t-paidan setillä, kun pistää pyykkiin aina joka käytön jälkeen, ennen kuin rupeavat olemaan vaihtokunnossa. Itsellä ovat nuo 20€/kpl avaruuskuitu kuteet hajonneet/menneet ummehtuneen tuoksuisiksi ihan yhtä nopeasti kuin tavalliset t-paidat ja kun itse käyn salilla ainakin vaan treenaamassa enkä pullistelemassa muotikuteissa niin en näe järkeä käyttää t-paitoja kalliimpia kuteita kun menevät kumminkin aika nopeasti vaihtoon. Parilla kaverilla on vissiin toista vuotta menossa samat treenikuteet ja ainakin omaan nenään alkaa olemaan aika moinen aromi, tehnyt mieli sanoa asiasta mutta en ole vielä kehdannut.

Biltemasta t-paitoja 3kpl 10€ ja verkkarit jostain sittarista vitosella. Se muutama kuukausi menee aina yhdellä tuollaisella 3:en t-paidan setillä, kun pistää pyykkiin aina joka käytön jälkeen, ennen kuin rupeavat olemaan vaihtokunnossa. Itsellä ovat nuo 20€/kpl avaruuskuitu kuteet hajonneet/menneet ummehtuneen tuoksuisiksi ihan yhtä nopeasti kuin tavalliset t-paidat ja kun itse käyn salilla ainakin vaan treenaamassa enkä pullistelemassa muotikuteissa niin en näe järkeä käyttää t-paitoja kalliimpia kuteita kun menevät kumminkin aika nopeasti vaihtoon. Parilla kaverilla on vissiin toista vuotta menossa samat treenikuteet ja ainakin omaan nenään alkaa olemaan aika moinen aromi, tehnyt mieli sanoa asiasta mutta en ole vielä kehdannut.

Polyesteri alkaa haisemaan jos sen jättää hikisenä treenikassiin. Sen pitäisi antaa kuivua "raikkaassa" ilmassa, niin ei ala haisemaan niin pahalle heti ekan käyttökerran jälkeen. Hien haju ei lähde keinokuiduista 40 asteessa välttämättä yhdessä pesussa jos haisee tosi pahalle. Vaikka pesuohjeessa lukee 40 astetta niin kyllä ne saattaa kestää materiaalista riippuen korkeampiakin lämpötiloja. Olen pessyt pahalle haisevia polyesteri kuteita 60 asteessa ihan surutta välistä eikä ne ole miksikään menneet. Yhtä paitaa saa pesuohjeen mukaan pestä joka 90 asteessa. En kyllä käsitä miten saat 3 paitaa hajalle muutamassa kuukaudessa. Minulla laadukkaat "avaruuskuitu" vaatteet kestää kuukausia ellei jopa vuosia. En ymmärrä miksi yleisestä siistiydestä ja tyylikkyydestä pitäisi tinkiä punttisalilla. Siellä kuitenkin viettää merkittävän osan viikosta, sekä siellä käy paljon muita ihmisiä.

Yleensä salilla kaikkein pahimmalle haisee ne kaverit, jotka pitää löysiä puuvillakuteita päällä. Meidän salilla yksi äijä pitää kahta ikivanhaa puuvillakollegea päällä, jotka ovat treenin jälkeen läpimärät hiestä ja kaveri haisee yli 5 metrin päähän. :eek:

Mie suosittelen treeni vehkeiksi Under Armouria. Kangas hengittää ja samalla ns. tukee lihaksistoa compression tuotesarjassa. Samaa teknistä kangasta saa myös ns. feels like cotton paitana ja ne on sit löysempiä. Ugh

Nojoo itsellä on ollut testissä vaan noita 40asteessa pestäviä ja t-paitojen kanssa ongelma ollut sama ummehtuminen pesusta huolimatta vaikka niitä saa pestä 60 asteeessa. Kai niitä saisi jotenkin etikassa liuottamalla tai jollain muulla kikalla taas raikkaaksi mutta ei tarvitse kun hintaa on 3 euroa paita. Ulkonäköön voisin ehkä panostaa enemmän jos kävisin oikeen jossain ihmisten ilmoilla salilla mutta koulun pommisuojassa ei käy rautaa kolistelemassa kuin karvaiset äijät jolloinka siellä saa olla ihan oma itsensä :D Kesällä kyllä juostessa noi tiukat avaruuskuitu kuteet ovat ehdottomat kun löysä t-paita hankaa hölskyessään ikävästi joka paikkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom