Treenivaatteista

Tuppaa tulemaan hikea sen verran paljon etta on parempi etta kaytan t-paitaa. Jos en kayta niin joka paikka salilla on hiesta markana. Paita antaa edes jonkinlaisen suojan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä ainakin toistaseks käyn sellasella neitisalilla, että hihaton paita olis siellä elvistelyä vaik kädet on siinä kunnossa, et kehtaa näyttää, vaikkei lihaa paljon olekaan.

Voima, ok, sitten käsitin väärin. Itselläni on myös tuo hikoilu aika runsasta. Olen ratkaissut hikiongelman siten, että pidän aina mukanani sellaista snadia pyyhettä. Ja toki puhdas pyyhe joka treeniin, kuten myös puhdas paita. Valitettavasti saleilla on liikaa niitä vanhalta hieltä haisevia tosimiehiä, ketkä vaihtavat treenipaidan kerran parissa viikossa. :yrjo:

Itsekin kaytan nykyaan pyyhetta kun sali sellaisen mahdollisuuden tarjoaa. Mielestani joka salilla voisi olla tallainen palvelu. Ainakin isommilla saleilla.
Vanha hiki haisee kylla etovalle. Kuntopyoraa poljin treenin paatteeksi ja siihen tuli viereen polkemaan tallainen Tomin kuvailema tosimies. Olisi ollut intin nasselle kayttoa siina tilanteessa. :D

Tomi sanoi:
Saisiko tiedustella, että miksi ei? Estoja? Häpeätkö itseäsi? :confused:

Mä sanoisin että pitäkää hihatonta vapaa-ajalla ja salilla muuten, mutta älkää menkö baareihi ne päällä. vaikkakin se on muoti-ilmiö, mutta sen on todettu olevan provosoivaa jos sulla o varsinki isot kädet. siel o aina jotai puupäitä, jotka haastaa riitaa sen takia.

:kippis1: :david:

Frodo sanoi:
Mä sanoisin että pitäkää hihatonta vapaa-ajalla ja salilla muuten, mutta älkää menkö baareihi ne päällä. vaikkakin se on muoti-ilmiö, mutta sen on todettu olevan provosoivaa jos sulla o varsinki isot kädet. siel o aina jotai puupäitä, jotka haastaa riitaa sen takia.

tämän huomasin viime pe..olin Tre:llä NiteTrainissä (aluksi kauluspaita päällä)ja alkoo siinä puolen yön jälkeen pukkaan hiki ja heitin kauluspaidan vittuun ja painoin menemään hihaton päällä niin välillä sain aikas ilkeitä katseita wannabe keho miehiltä

edit: en itsekkään ole mikään kummoisen kokonen (itseasiassa pikku mies toistaiseksi) :nolo:

Frodo sanoi:
Mä sanoisin että pitäkää hihatonta vapaa-ajalla ja salilla muuten, mutta älkää menkö baareihi ne päällä.
No joo, baareissa ne on aika mauttomia, enkä sellaista sinne laittaisi. Salille se on mulle aina ollut itsestäänselvyys, niin kyniksenä kuin pari numeroa isompanakin. :)

Frodo sanoi:

Itse oon pari kertaa ollut hihaton paita päällä baarissa kun on ollut niin helvatan kuuma että normaali t-paita on pitänyt nakata pois, ei tullut kyllä kukaan haastaan riitaa. Mielestäni se silti on typerän näköistä kulkea hihaton paita päällä baarissa , itsekin tein sen molemmilla kerroilla "pakosta" kun oli niin kuuma. Salilla oon alussa aina paksuhko colege päällä sitten kun lämpenee/alkaa hiki kunnolla virtaan nakkaan sen pois ja alla on yllätys yllätys hihaton t-paita, kaupallisella salilla en välttämättä kehtais ottaa colegea pois kun hien tulo on niin valtaisaa :) .

Eihän alushousujajaan vaihdeta, kuin kerran puolessa vuodessa: Keltainen eteen, ruskea taakse, vai oliko se toisinpäin.

Tomi sanoi:
No joo, baareissa ne on aika mauttomia, enkä sellaista sinne laittaisi. Salille se on mulle aina ollut itsestäänselvyys, niin kyniksenä kuin pari numeroa isompanakin. :)

Samaa mieltä, korkeintaan ruokakauppaan voi lähteä hihattomassa yhdistettynä muutenkin rentoihin vaatteisiin. Mitään tanktop-tyylistä avointa riepua en sinne laittaisi, salille nekin sopivat erinomaisesti. Mutta salille hihaton sopii musta oikein hyvin, siitä todellakin saa treeniin lisäpuhtia, kun näkee kunnolla, missä mennään. Ja jos joku siitä provosoituu salilla, voi kaverin käskeä vaihtaa salia, tai jos sellaisia hinaajia on siellä enemmän, täytyy itse vaihtaa salia, silloin on treenipaikka valittu väärin.

Soitin Haltille ja kysyin noiden aikaisemmin mainitsemieni paitojen tilannetta ja yllättäen varasto tyhjä. Liikkeetkin kyselly nitä lisää mutta ollut liian suosittu paita :(
Parissa urheiluliikkeessäkin (sportia) kävin ja Better Bodiesin 'Tight' paidoista puuttui juuri koko L. :wall:
Wrangella ei edes ollut kys. mallia (enää), muutama pieni koko jäljellä.
Onko helsingissä liikkeitä jotka myy noita Better Bodies vaatteita?
Puljun nettisivuilta en löytänyt suomen jälleenmyyjiä.

salilla hihaton paita ehdottomasti. se on mukavampi/viileämpi ja tietysti voi ihailla itseään silloin kun lihat on turvoksissa. :rock:
Ravintolaan en kyllä menis hihattomassa=provo.Varmaa on että saisi painia sen illan aikana. :evil:

skeema sanoi:
Mitenköhän nopeasti noi GASP:in street pantsit hajoavat haarojen välistä? Normihousut kuluvat aina puhki, kun reisien sisäpinnat kuluttaa ne puhki ennen kuin housut näyttävät muuten edes kuluneilta.

Ei ehdi kulua ollenkaan: meet vaan nopeasti kyykkyyn niin ne repeää kerralla takapuolen kohdalta, sauman vierestä ..ja koko matkalta.

....muuten ihan mukavat ja hyvin istuvat housut.

demoni sanoi:
Ei ehdi kulua ollenkaan: meet vaan nopeasti kyykkyyn niin ne repeää kerralla takapuolen kohdalta, sauman vierestä ..ja koko matkalta.

....muuten ihan mukavat ja hyvin istuvat housut.
Sama. Mulla vaan ei revennyt sauman vierestä, vaan ihan siitä pakaran kohdalta. Rits-rats ja 70 egee taivaan tuuliin. Ehti ne sentään 4 kk palvella. :rolleyes: Muuten ei ole Gaspin laadussa ollut valittamista.

Tomi sanoi:
Sama. Mulla vaan ei revennyt sauman vierestä, vaan ihan siitä pakaran kohdalta. Rits-rats ja 70 egee taivaan tuuliin. Ehti ne sentään 4 kk palvella. :rolleyes: Muuten ei ole Gaspin laadussa ollut valittamista.
Miten helvetti ne on sulla voinut mennä samasta kohin kuin mulla :rolleyes: on se kumma homma, muistaakseni Tylerdilläkin oli revennyt noi gaspit, mulla on kyllä joutunut jo sali housujakin ompeleen :( .

:offtopic:

En voisi koskaan kuvitella olla baarissa(/salilla) hiaton paita päällä. Ehkä sitten kun on käsivarret narujen tilalla. Siihen asti kuljen visusti joka ruumiin osa peitettynä ja naamakin vielä photoshoppatuna brad pittiksi.

Mutta ne kaverit jotka kulkee baarissa ilman paitaa - saakohan ne naisia ? :nolo: Ei vaan joku aika sitten baarissa käveli tällänen ohi. Vähäksi aikaa mun maailma pysähty, mutta sitte se meni ohi ja mä jatkoin matkaani.

Vähän sama homma kun joskus ajelin moottoritiellä autolla ihan tavalliseen tyyliin, menossa paikasta A paikkaan B. Siinä tuli sitten auto vastaan enkä kiinnittäny siihen mitään erikoista huomiota kunnes yhtäkkiä vaan tajusin että se auto ajo ns. valtavirtaa vastaan. Sen oikea kaista olisi ollut toisella puolella tietä. Se oli ylipaha.

Vaan mä taidan lopettaa nyt mun offtopicin.. :rolleyes:

hash pipe sanoi:
:offtopic:

Mutta ne kaverit jotka kulkee baarissa ilman paitaa - saakohan ne naisia ? :nolo: Ei vaan joku aika sitten baarissa käveli tällänen ohi. Vähäksi aikaa mun maailma pysähty, mutta sitte se meni ohi ja mä jatkoin matkaani.

Vaan mä taidan lopettaa nyt mun offtopicin.. :rolleyes:

No se kaveri ei varmaa kauaa baarissa ollu...
Meinaan vaa baari ei oo mikää viidakko, tuskin kukaan järkkäri kattelee jotai paidatonta junttia. heinätöissä ja piitsillä voi olla ilman paitaa, mutta toi o jo...
kai se viel oli hikinen ja nahkea ? :urjo:

No jos on treenatut kädet eikä mitään finnejä ja on hiukan rusketusta, niin miksei voi äijä voi olla paidassa joka paljastaa olkapäät? Jos se ei sovi tyyliin, niin se on eri asia. Kerran näin sellaisen täysin treenaamattoman, finnisen ja ruskettumattoman kaverin baarissa hihattomassa, niin oli kyllä aika ruokottoman näköinen.

Tomi sanoi:
Mulla vaan ei revennyt sauman vierestä, vaan ihan siitä pakaran kohdalta.

Lienee tarpeetonta kertoa, mitä Ringside alkoi tehdä välittömästi luettuaan tämän lauseen. Sori, mulla vaan on tosi visuaalinen mielikuvitus...kiitos Tomi.

ringside sanoi:
Lienee tarpeetonta kertoa, mitä Ringside alkoi tehdä välittömästi luettuaan tämän lauseen. Sori, mulla vaan on tosi visuaalinen mielikuvitus...kiitos Tomi.

Kyllä.

Uskomaton runkki!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom