Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tomi sanoi:Saisiko tiedustella, että miksi ei? Estoja? Häpeätkö itseäsi?
Frodo sanoi:Mä sanoisin että pitäkää hihatonta vapaa-ajalla ja salilla muuten, mutta älkää menkö baareihi ne päällä. vaikkakin se on muoti-ilmiö, mutta sen on todettu olevan provosoivaa jos sulla o varsinki isot kädet. siel o aina jotai puupäitä, jotka haastaa riitaa sen takia.
:kippis1:
No joo, baareissa ne on aika mauttomia, enkä sellaista sinne laittaisi. Salille se on mulle aina ollut itsestäänselvyys, niin kyniksenä kuin pari numeroa isompanakin.Frodo sanoi:Mä sanoisin että pitäkää hihatonta vapaa-ajalla ja salilla muuten, mutta älkää menkö baareihi ne päällä.
Itse oon pari kertaa ollut hihaton paita päällä baarissa kun on ollut niin helvatan kuuma että normaali t-paita on pitänyt nakata pois, ei tullut kyllä kukaan haastaan riitaa. Mielestäni se silti on typerän näköistä kulkea hihaton paita päällä baarissa , itsekin tein sen molemmilla kerroilla "pakosta" kun oli niin kuuma. Salilla oon alussa aina paksuhko colege päällä sitten kun lämpenee/alkaa hiki kunnolla virtaan nakkaan sen pois ja alla on yllätys yllätys hihaton t-paita, kaupallisella salilla en välttämättä kehtais ottaa colegea pois kun hien tulo on niin valtaisaa .Frodo sanoi:Mä sanoisin että pitäkää hihatonta vapaa-ajalla ja salilla muuten, mutta älkää menkö baareihi ne päällä. vaikkakin se on muoti-ilmiö, mutta sen on todettu olevan provosoivaa jos sulla o varsinki isot kädet. siel o aina jotai puupäitä, jotka haastaa riitaa sen takia.
:kippis1:
Tomi sanoi:No joo, baareissa ne on aika mauttomia, enkä sellaista sinne laittaisi. Salille se on mulle aina ollut itsestäänselvyys, niin kyniksenä kuin pari numeroa isompanakin.
skeema sanoi:Mitenköhän nopeasti noi GASP:in street pantsit hajoavat haarojen välistä? Normihousut kuluvat aina puhki, kun reisien sisäpinnat kuluttaa ne puhki ennen kuin housut näyttävät muuten edes kuluneilta.
Sama. Mulla vaan ei revennyt sauman vierestä, vaan ihan siitä pakaran kohdalta. Rits-rats ja 70 egee taivaan tuuliin. Ehti ne sentään 4 kk palvella. Muuten ei ole Gaspin laadussa ollut valittamista.demoni sanoi:Ei ehdi kulua ollenkaan: meet vaan nopeasti kyykkyyn niin ne repeää kerralla takapuolen kohdalta, sauman vierestä ..ja koko matkalta.
....muuten ihan mukavat ja hyvin istuvat housut.
Miten helvetti ne on sulla voinut mennä samasta kohin kuin mulla on se kumma homma, muistaakseni Tylerdilläkin oli revennyt noi gaspit, mulla on kyllä joutunut jo sali housujakin ompeleen :( .Tomi sanoi:Sama. Mulla vaan ei revennyt sauman vierestä, vaan ihan siitä pakaran kohdalta. Rits-rats ja 70 egee taivaan tuuliin. Ehti ne sentään 4 kk palvella. Muuten ei ole Gaspin laadussa ollut valittamista.
hash pipe sanoi:
Mutta ne kaverit jotka kulkee baarissa ilman paitaa - saakohan ne naisia ? Ei vaan joku aika sitten baarissa käveli tällänen ohi. Vähäksi aikaa mun maailma pysähty, mutta sitte se meni ohi ja mä jatkoin matkaani.
Vaan mä taidan lopettaa nyt mun offtopicin..
Tomi sanoi:Mulla vaan ei revennyt sauman vierestä, vaan ihan siitä pakaran kohdalta.
ringside sanoi:Lienee tarpeetonta kertoa, mitä Ringside alkoi tehdä välittömästi luettuaan tämän lauseen. Sori, mulla vaan on tosi visuaalinen mielikuvitus...kiitos Tomi.