Treenivaatteista

Palkkapäivää odotellessa olen käynyt katselemassa uusia treenivaatteita.
Esim. Gasp ja Better Bodies rättejä kävin katsomassa. Hyvältähän nuo näyttivät vaikka hinnat tuntuikin kovilta. Sillä nyt ei ole merkitystä, uudet treenivaatteet meinasin kuitenki hankkia. Perinteiset t-paidat meinasin unohtaa. Hieman kireämmistä paidoista saattaisi saada enemmän tehoa treeniin kun olematon pumppi paljastuisi paremmin :whip:

Millaista kangasta paitojen tulisi olla että ne pysyisivät mitoissaan eivätkä venyisi teltoiksi. Puuvilla käsittääkseni aina venyy hieman pesun jälkeen.
Vai Pysyvätkö nuo keinokuitukankaat paremmin mitoissaan ajan kuluessa?

Erityisesti paidan toivoisin olevan hieman 'kireämpää' mallia, joten onkohan mahdoton ajatus kun en omaa mitään erityisen atleettista kroppaa mutta pituutta on kuitenkin jonkin verran.
En vielä kokeillut noita paitoja päälle, mutta näyttivät aika isoilta.
Onkohan nuo kaikki mitoitettu isoille kaapeille vai enemmän tavallisille kuntosaliharrastajille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
gaspin tuotteet on mitoitettu normaalia isommille, kokeile ennen ostoa.
on parasta päällä

mitä sitten! tarkoitin että gaspilla ei päde sama koko kuin anttilassa

Mulla on joku neljä vuotta vanhat better bodieksen salipaidat edelleen käytössä. Tosin alkavat käydä pieneksi, onneks joustava materiaali venyy ukon mukana. Väri, saumat, painatukset, ompeleet ja kangas ovat niinkuin ostopäivänä. Ostin uudenkin paidan samalta valmistajalta, hintaa tosin on, mutta köyhä ei voi ostaa kuin parasta.

Kävin ostaa kahdelta papalta Gaspin koon L treenihousut 57 € ja Betterbodiesin pitkähihaisen treenipaidan kokoa M 19 €, molemmat mustaa väriltään ja materiaaliltaan sitä Gaspin omaa hengittävää matskua. tuntuvat hyviltä päällä, ja näyttävät.

screwdriver sanoi:
Hieman kireämmistä paidoista saattaisi saada enemmän tehoa treeniin kun olematon pumppi paljastuisi paremmin :whip: Erityisesti paidan toivoisin olevan hieman 'kireämpää' mallia
:rolleyes: salilla pitää näyttää rumalta, radalle ostetaan sitten niitä naisten malleja S-kokoisia paitoja , jotka puristaa joka paikasta :D

Itse olen ollut tyytyväinen Davidin treenihousuihin, jossa materiaali on meryliä. Vastaavaa kangasta on näemmä myös muillakin valmistajilla, mutta suosittelen ehdottomasti.

Pistäkääpäs liikkeiden nimiä joista em. vaatteita löytää, että voi sitten googlettaa. Kaksi setää tosin onkin tuttu paikka, mutta mitä muita niitä on? Mistä löytää :david: mallistoa?

Gaspin vaatteet on hyviä kyllä päällä mutta todella huono laatuisia/heikkoja.

Mitenköhän nopeasti noi GASP:in street pantsit hajoavat haarojen välistä? Normihousut kuluvat aina puhki, kun reisien sisäpinnat kuluttaa ne puhki ennen kuin housut näyttävät muuten edes kuluneilta.

skeema sanoi:
Mitenköhän nopeasti noi GASP:in street pantsit hajoavat haarojen välistä? Normihousut kuluvat aina puhki, kun reisien sisäpinnat kuluttaa ne puhki ennen kuin housut näyttävät muuten edes kuluneilta.
Mulla nuo street pantsit repes perse posken kohdalta(eli ei edes sauman kohdalta) noin 30cm matkalta, nyt ne on ommeltu siististi, laatu on todella huono. Eikä revenny sen takia että ois liian tiukat olleet :(
Gaspin treeni housujakin on jouduttu jo ompeleen

Kävin tänään kiertelemäss eri kauppoja ja kokeilin myös noita Better Bodies paitoja. Paidan malli oli sellainen kireämpi. Koko M meni päälle, mutta totesin että L näyttäisi hillitymmältä ja säästyisin muiden nauruilta salilla.

Kävin vielä parissa urheilukaupassa ja totesin että miesten urheiluvaatetarjonta on aika huonoa. Sattumalta huomasin Haltin Jackal t-paidan, joka saattaisi hyvin soveltua treenipaidaksi. Sellaista venyvää matskua, mukavan tuntuista kangasta, hyvännäköinen ja hintakin 35 €. Kokoja vain ei löytynyt.

Liitteet

Onko noissa urheiluliikkeistä ostetuissa t-paidoissa, housuissa jne. jotain etua tavallisiin anttilan t-paitoihin, verkkareihin jne. näin kuntosaliharjoittelua ajatellen?

Pakis t-paita ja platinum treenihousut, noilla treenit kulkee.

Mitäs jengi on hihattomista paidoista mieltä, jos puhutaan tavallisista saleista, eikä mistään hc metroflex meiningistä? Itse en käytä, kuin kuumalla ilmalla lenkillä.

Ei missaan nimessa hihatonta paitaa salille. EI IKINA. Niin kuuma ei olekaan etta pitaisi olla hihattomassa salilla.
Itsella treenivaatteina on valja t-paita ja verkkahousut. Ja jos on kylma sali niin sitten valja college-pusero viela tuohon.

Eugen sanoi:
Mitäs jengi on hihattomista paidoista mieltä, jos puhutaan tavallisista saleista, eikä mistään hc metroflex meiningistä? Itse en käytä, kuin kuumalla ilmalla lenkillä.

Käy jos on luvat kunnossa.

Ei vaan hihattomat on ihan hyvät salilla, kunhan jättää puuhelmet kotiin.

Nykyään pidän aina collegee päällä reenatessa, vaikka salilla oliskin kuuma. On meinaan niin hienoo, kun kyykky sessioiden jälkeen kyykky lava on ihan märkänä mun hiestä :D

Ja sama, kun menee pukkariin ni ku kattoo paitaa etenkin selän kohalta ni hiki suorastaan tippuu paidasta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom