Treenisovellus salille suomeksi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eiköhän tässä kysyjä ole jo paperille rustaukset hoksannut ...

Katsopa sellainen kuin GymRun kuntoharjoituspäiväkirja ( ainakin Androidille)

Minä oon käyttäny weightxrepsin äppiä. Se on mukavan simppeli. Toimii kutakuinkin näin:

#Penkki 1s stopilla
60x5
80x5
100x5x5 kolmas sarja tiukka, muuten jees

#Viparit
15x8x3

Liikkeiden väliin voi tälleen kirjotella mitä lystää. Sarjojen perään voi kirjotella myös vapaasti. Hästägit rekisteröi liikkeen ja sitä seuraavat luvut on painoxtoistotxsarjat.

#Leuat lisäpaino
BW+10x6x4

Oon käyttänyt repcountia ja fitnotesia, kumpaankin voi lisätä omia liikkeitä, eli voi lisätä omat seurattavat liikkeet ihan suomeksi. Käyttöliittymät toki säilyy englanninkielisinä.

Minä oon käyttäny weightxrepsin äppiä. Se on mukavan simppeli. Toimii kutakuinkin näin:

#Penkki 1s stopilla
60x5
80x5
100x5x5 kolmas sarja tiukka, muuten jees

#Viparit
15x8x3

Liikkeiden väliin voi tälleen kirjotella mitä lystää. Sarjojen perään voi kirjotella myös vapaasti. Hästägit rekisteröi liikkeen ja sitä seuraavat luvut on painoxtoistotxsarjat.

#Leuat lisäpaino
BW+10x6x4
Vaikuttaa muuten kätevältä, en ole ennen kuullutkaan. Onnistuuko merkata vapaamuotoisemmin myös esim, Ylätalja, pudotussarja. Tai kädet 3 sarjaa.

Asiaan 2 minuuttia tutustuttuani, pystyy ja menee äppi testikäyttöön.
Rupesin käyttään tota jo aikoja sitten ja olin äpin betatestaajana. Verkkosivun kautta löytyy vielä lisäasetuksia, joita ei ole tonne siirretty. Voi esim säätää sitä effortin laskukaavan kerrointa. Toinen hyvä juttu on lisätä kyykky/pena/mave jne tägi liikkeisiin, jolloin sieltä voi kaivaa helposti että milläs raudoilla sitä onkaan jotain variaatiota x joskus tullut tehtyä. Toistoenkat näkyy myös verkossa isolla pr-merkinnällä.

Rupesin käyttään tota jo aikoja sitten ja olin äpin betatestaajana. Verkkosivun kautta löytyy vielä lisäasetuksia, joita ei ole tonne siirretty. Voi esim säätää sitä effortin laskukaavan kerrointa. Toinen hyvä juttu on lisätä kyykky/pena/mave jne tägi liikkeisiin, jolloin sieltä voi kaivaa helposti että milläs raudoilla sitä onkaan jotain variaatiota x joskus tullut tehtyä. Toistoenkat näkyy myös verkossa isolla pr-merkinnällä.
Puolikkaita kiloja tuo ei tuntunut tajuavan, esim 52,5? Koitin pisteellä ja pilkulla eikä toiminut

Puolikkaita kiloja tuo ei tuntunut tajuavan, esim 52,5? Koitin pisteellä ja pilkulla eikä toiminut
Amerikan malliin pitää pisteellä erotella. Pilkulla erotellaan setit.
Toimii: 52.5x10x3
Jos laittaa 52,5x10x3, se tulkkaa sen 52x10x3 ja 5x10x3. Pöljä logiikka, mutta se toimii jos tekee eripitusta sarjaa. Esim 5x5x100 ja vikalla toistotesti:
100x5,5,5,5,8

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Amerikan malliin pitää pisteellä erotella. Pilkulla erotellaan setit.
Toimii: 52.5x10x3
Jos laittaa 52,5x10x3, se tulkkaa sen 52x10x3 ja 5x10x3. Pöljä logiikka, mutta se toimii jos tekee eripitusta sarjaa. Esim 5x5x100 ja vikalla toistotesti:
100x5,5,5,5,8
Eipä tollaisesta ominaisuudesta ole hyötyä kun ne eripituiset sarjat on kätevämpi merkata jokainen omalle rivilleen. Itsellä käytännössä lähes joka sarja on eri pituinen tai painoinen. Jos oot kehittäjään yhteyksissä vielä niin tällaiset terveiset, ja pilkku meille eurooppalaisille käyttöön normaalisti! :)

Tää ei oo ees kettuilua vaan vakava vinkki: lopeta niillä puolkilosilla kikkailu.
Suosittelen myös(toki kait niistä vanhana sitten on kiva katella appeista ja vihkoista mitä on nuorena osannut tjs.):
tää on ihan protip: kannattaa valmistautua vielä, tää on kaikille:
Keskittyy sen verta tekemiseensä että osaa ihan omasta päästä sanoa mitä on tehnyt milloinkin(ihan kuten kaikeassa muussakin elämässä).

Seuranta on monelle osa harrastusta ja helpottaahan se nousujohteisuuden/sisältöjen toteuttamista. Pitkällä aikavälillä on helpompi analysoida omia tekemisiä ja siten suunnitella tulevia treenejä. Mikään pakko se ei tietenkään ole, mut väittäisin, et valtaosa suorituskykytavoitteisesti treenaavista seuraa jollain tavalla tekemisiään.

En mä kyl muista veijari ylipäätään tollasia pieniä juttuja omista tekemisistä. Mä pidän työhön liittyen omaa kirjanpitoa erinäisiin asioihin liittyen ja välillä sitä selaillessa tulee ihan aidosti sellasia yllätyksiä, et olenko mä tollastakin tehnyt tollasen asiakkaan kanssa. Muistatko sä oikeasti tarkalleen kuukausien päähän kaikki tekemiset niin salilla kuin muussa elämässä?

Oon testannu monia ja kaikki ihan paskoja verrattuna siihen että kirjotan kynällä vihkoon "penkki 5x380 kg".
Perään omilla lyhenteillä ''rinta, olkapäät, hauis'' ja päivämäärä. Se siitä. Joitain juttuja kuten ojentajia, latseja ja vatsaa en edes kirjoita kun niitä tehdään aina, noin niinku voimailijan näkökulmasta.

Seuranta on monelle osa harrastusta ja helpottaahan se nousujohteisuuden/sisältöjen toteuttamista. Pitkällä aikavälillä on helpompi analysoida omia tekemisiä ja siten suunnitella tulevia treenejä. Mikään pakko se ei tietenkään ole, mut väittäisin, et valtaosa suorituskykytavoitteisesti treenaavista seuraa jollain tavalla tekemisiään.

En mä kyl muista veijari ylipäätään tollasia pieniä juttuja omista tekemisistä. Mä pidän työhön liittyen omaa kirjanpitoa erinäisiin asioihin liittyen ja välillä sitä selaillessa tulee ihan aidosti sellasia yllätyksiä, et olenko mä tollastakin tehnyt tollasen asiakkaan kanssa. Muistatko sä oikeasti tarkalleen kuukausien päähän kaikki tekemiset niin salilla kuin muussa elämässä?
On asioita joita en muista lainkaan, siis ovat niin pimennossa etten edes tiedä unohtaneeni, eli ei ole identtinen muisti(yleensä
pimeää lähinnä runsaan läträilyn jaksoilla, mutta tämä liittyy vahvasti siihen että arki on sitä 8h koomassa krapulassa 8h humalassa 8 unessa, samassa sohvassa niin kaikesta sillävälin tulee vähän utuista, kyllä ne rankatkin reissut sitten muistaa, joissa vähän niinkoin innostuu/keskittyy puuhiin, enempi tulee siitä arjesta sitten sellaista keskittymishäiriöistä ja ei sitä haluakkaan muistaa).
Mutta pääosin asiat jotka teen/sanon/näen/koen/haistan/maistan jne. voin kokea uudelleen kuten filmiä kelaisi, ainut tapa miten
osaan käsitellä "muistamista"(minkä takia koen oudoksi esim. epäilyn ja väittelyn asiasta joka on 100% varma, mutta jotkut koittavat valehdella muistavansa jotain muuta[varsinkin silloin kun intentio ei vaikuta olevan mikään paha, vaan että ihan pokerilla kunhan lämpimikseen paskaa jauhaa]).

Treeneissä kun tuli oltua aktiivi, kyllä osasin kertoa 2kk etukäteen mitä teen tiistaina kolmelta harjoituksissa sekä 2kk taaksepäin.(pl. ääliöolettamat jossenkuole ja maailmatuhoudu[sairaus, loukkaantuminen]....)
Tämän lisäksi tarvittaessa pystyin kertomaan mitä joku toinen oli tehny, jos olin vaikkapa treenikaveri tai tehny sen templatet niin silloin varsinkin.
(treenien etukäteen suunnittelu auttaa myös, kun voit vaikka laskea jos et varmaksi muista että mitä on milloin tehty)
e: Joidenkin mielestä oli outoa että tiesin vastata mitä olivat tehneet, minusta saatanan paljon oudompaa oli ettei joku tiennyt mitä oli itse tehnyt...

Viimeksi muokattu:
Tää ei oo ees kettuilua vaan vakava vinkki: lopeta niillä puolkilosilla kikkailu.
Suosittelen myös(toki kait niistä vanhana sitten on kiva katella appeista ja vihkoista mitä on nuorena osannut tjs.):
tää on ihan protip: kannattaa valmistautua vielä, tää on kaikille:
Keskittyy sen verta tekemiseensä että osaa ihan omasta päästä sanoa mitä on tehnyt milloinkin(ihan kuten kaikeassa muussakin elämässä).
Ai se on kikkailua että nostan tai lasken sarjapainoja 2,5kg :O

En tiedä minne tämä pitäisi laittaa mutta laitetaan nyt tänne treeni osioon.
Etsin ensi sijaisesti ilmaista treenisovellusta, jolla voisi laittaa ylös muun muassa sarjapainoja, ja nähdä omaa kehitystä.
Toni jos sovellus on todella hyvä niin voin siitä hiukan maksaa, mutta ensisijaisesti ilmainen.
Jos ei jotain erityistä vinkkiä ole, niin kertokaa toki miten itse laitatte ylös, sarjapainot, ja kehityksen.

Vastahan tätä jossain kysyttiin ja vastaan samalla tavalla, kynä ja paperia. Paremmat ja paljon nopeammat treenitkin saa aikaiseksi kun ei ole se puhelin käsillä koko ajan.

Back
Ylös Bottom