Treeniretkistä ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GymMan
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kaupunki
Pohojanmaa
Oon suunnitellu muutaman vuoden on reissua Venice Beachille Califooooorniaan treenailemaan ja kattelemaan paikkoja. Nyt Jouluna tuo toteutuu! Onkos joku toteuttanu tän "reenarien pyhiinvaelluksen" joskus? Kaipailen vinkkejä edulliseen asumiseen, tms. sielä suunnalla. Millanen gymi se legendaarinen goldsi on ja onko alueella muuta body-kulttuuriin liittyvää "must see"-juttua?

Originally posted by GymMan
Oon suunnitellu muutaman vuoden on reissua Venice Beachille Califooooorniaan treenailemaan ja kattelemaan paikkoja. Nyt Jouluna tuo toteutuu! Onkos joku toteuttanu tän "reenarien pyhiinvaelluksen" joskus? Kaipailen vinkkejä edulliseen asumiseen, tms. sielä suunnalla. Millanen gymi se legendaarinen goldsi on ja onko alueella muuta body-kulttuuriin liittyvää "must see"-juttua?

Hei kuules, olisiko mitenkään mahdollista että voisit digillä ottaa kuvia sieltä ja lähettää mulle sitten vaikka sähköpostilla ? arvostaisin tätä todella paljon... "ihan niinkuin se jotain merkitsisi"

Hei kuule, jos sulla on kauheasti ylimääräistä rahaa, niin ota mut mukaan sinne? Arvostaisin sitä suuresti!

;)

Tottakai otan! Oisko sulla kavereita jotka olis kanssa lähdössä? Haluisko sun suku nähdä vanhaa Ameriikan tätiä? Ei ku hypäkkää kaikki jousille vaan niin lähretään kentälle. Mä käyn tos joutessani ostamas linja-auton niin sovitaan kaikki kerralla... :D

Vou, onnea matkaan! Mäki oon haaveillu käydä joskus siellä. Mikset samantien muuten laittas niitä kuvia kaikken nähtäväks, et kaikki näkis mist jäi paitsi?:)

Mä käväisin omalla pikku pilgrimagellani kun olin vaihto-oppilaana USA:ssa, ja tätäkin olen muistaakseni hehkuttanut palstalla ihan kiitettävästi.

Gold's Gym Venicessa oli melko massiivinen kompleksi ja iso liuta tunnettuja proäijiä tuli siellä vastaan. Kaikki maailman laitteet sieltä ainakin löytyy, mutta salin viba oli melko kaupallinen kun yksi työntekijöistä tuli kohteliaalla äänellä kertomaan mulle kuinka heidän corporate policynsa ei salli ihmisten harjoittelevan ilman kunnollisia kenkiä (mulla oli 35 asteen lämmössä Niken sandaalit) jne jne, kaveri luki suurin piirtein ulkoa jonkun vakuutusyhtiön saneleman saarnan. Hinnat peittoavat jopa Wellnessin, kertamaksu 15 dollaria. ;)

Paljon parempi sali oli Ronnie Colemanin kotisali Metroflex Gym Texasin Arlingtonissa. Edelleen about paras HC-sali jolla olen ikinä käynyt, piste. Sinne kun pääsisi uudelleen :kuola:

Olette valitettavasti myöhässä :(.

Mä kävin Venicen Goldsilla treenaamassa viime syksynä ja ainoa pro, jonka siellä näin oli Pauliina Talus. Juttelin Pauliinan kanssa ja ihmettelin että miksi paikka näytti ihan tavalliselta business-porukan fitness-mestalta. Pauliina kertoi, että suurin osa pro-porukasta oli muuttanut Vegasiin ja että sali oli sitä mukaa täyttynyt kaulusväestä. Jo 10 vuotta sitten aika monet ammattilaiset muuttivat San Diegoon, mikä on kätevän lähellä Tijuanaa joten lisäravinteet on lähempänä.

Paikalla on jäljellä enää maine. Edes laitteiden osalta sali ei ollut mitään ihmeellistä, ihan perus Gold's paitsi vähän pieni. Itse ranta sinänsä on kivan näköinen, mutta porukka on köyhää ja ihan kamoista pihalla. Esim. perhe oli kulman jossain delissä kun sinne kaahas joku happopää täysillä maastopyörällä ovesta sisään.

Voin laittaa himakoneesta illalla muutaman digikuvan tähän threadiin jos ehdin ja muistan.

Originally posted by Hulkki

Paljon parempi sali oli Ronnie Colemanin kotisali Metroflex Gym Texasin Arlingtonissa. Edelleen about paras HC-sali jolla olen ikinä käynyt, piste. Sinne kun pääsisi uudelleen :kuola:

Kiitti vinkistä! Mul on kaveri Dallasissa siinä suht. lähellä, joten ehkä pitäiskin sit suunnistaa Texasiin päin kattoon HC-menoa. Tosin sielä ei sit oo beacheja eikä muuta L.A krääsää(kuka niitä ny sit tarvii).. Lehmiä vaan.. Tulis ehkä paremmin reenattuakin:)

No niin.. Nyt on sitten Ronnie Colemanin sali kokeiltu pariin otteeseen..

On meinaan HC! Todellinen junk hole ja sinne ei kyllä pikkupojat uskalla ees lähelle mennä. Paikka löytyy Arlingtonista sellasen auto-romuttamo pihan perältä mustien alueelta ja on muutaman sata neliöö iso(tai siis pieni). Laitteet on kohtuu järeitä, mutta historiallisia. Back to basics menoa ja se ainaki mulle maistuu. Todellakin ototin jotai muuta kuin avonaisia seiniä ja "autoromuttamo"-lookkia. Porukka on tosi prota. Paikka oikein haisee kasvulta:) Tuli ittellekki pitkästä aikaa intoa reenata. Jatkan täälä vielä ens sunnuntaihin. Tied vaikka asenne tarttuis..

Jos joku hakee HCta niin tämä kyllä on just se paikka!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos Theresa Welch tai Steve Smith on siellä vielä duunissa lähetä terveisiä siltä kaljupäiseltä suomalaisjannulta, jolle ne antoi ilmaiseksi Metroflexin T-paidan sen jälkeen kun oltiin turistu about tunti-puoltoista kehonrakennuksesta.

Jos Theresa Welch tai Steve Smith on siellä vielä duunissa lähetä terveisiä siltä kaljupäiseltä suomalaisjannulta, jolle ne antoi ilmaiseksi Metroflexin T-paidan sen jälkeen kun oltiin turistu about tunti-puoltoista kehonrakennuksesta.

Ne antoi sen paidan että pääsisivät susta eroon. ;)

:D

Onko joku käynyt tuolla Birminghamin Temple Gymillä? vai mikä tää kellari nyt olikaan.

On meinaan HC! Todellinen junk hole ja sinne ei kyllä pikkupojat uskalla ees lähelle mennä. Paikka löytyy Arlingtonista sellasen auto-romuttamo pihan perältä mustien alueelta ja on muutaman sata neliöö iso(tai siis pieni). Laitteet on kohtuu järeitä, mutta historiallisia. Back to basics menoa ja se ainaki mulle maistuu. Todellakin ototin jotai muuta kuin avonaisia seiniä ja "autoromuttamo"-lookkia. Porukka on tosi prota. Paikka oikein haisee kasvulta:) Tuli ittellekki pitkästä aikaa intoa reenata. Jatkan täälä vielä ens sunnuntaihin. Tied vaikka asenne tarttuis..

Jos joku hakee HCta niin tämä kyllä on just se paikka!

Jumalauta, laita kuvia sieltä?? Löytyykö??

Joo toi kenkä homma on vissiin aika joka paikassa siellä. En päässyt edes siihen ulkosalille Muscle Beach vai mikähän sen nimi nyt on niin iliman kenkiä... Ei muuta kun kauppaan ja Niket jalkaan... Asiallista siellä oli treenaa kun Japsit räpsi kuvia mustakin;) Repeilytti aika tukevasti. Ja samaan aikaan siellä penkkasi yksi musta heppu ja kneissii oli tangossa n.300kg. Se näytti hyvältä sarjapainolta sille gosselle

Mä käväisin omalla pikku pilgrimagellani kun olin vaihto-oppilaana USA:ssa, ja tätäkin olen muistaakseni hehkuttanut palstalla ihan kiitettävästi.

Gold's Gym Venicessa oli melko massiivinen kompleksi ja iso liuta tunnettuja proäijiä tuli siellä vastaan. Kaikki maailman laitteet sieltä ainakin löytyy, mutta salin viba oli melko kaupallinen kun yksi työntekijöistä tuli kohteliaalla äänellä kertomaan mulle kuinka heidän corporate policynsa ei salli ihmisten harjoittelevan ilman kunnollisia kenkiä (mulla oli 35 asteen lämmössä Niken sandaalit) jne jne, kaveri luki suurin piirtein ulkoa jonkun vakuutusyhtiön saneleman saarnan. Hinnat peittoavat jopa Wellnessin, kertamaksu 15 dollaria. ;)

:evil: :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom