- Ikä
- 43
Pahoittelen, jos tämmöisiä kysymyksiä tulee tuhatmäärin.
Olen käynyt viime keväästä lähtien salilla. Tulosta ei ole syksyn mittaan tullut juurikaan :(. Syön terveellisesti ja paljon 6x päivässä ja vedän lisäproteiinia. Salilla olen tehnyt aina vähän sitä sun tätä. Ikää on 21 vuotta.
Tähän asti treeniohjelmani on ollut tällainen:
MA: Rinta + Hauis
TI: Jalat
KE: Lepo
TO: Selkä
PE: Hartiat
Ajattelin kokeilla samanlaista jakoa, mutta tarkemmin suunniteltuna.
Esim. Rinta:
1xPenkki
1xVinopenkki käsipainoilla
1xdumbell flyes
(Ja muiden lihasten treeni samaan tyyliin. Parannusehdotuksia?)
Toimiiko tämmöinen 'vähän raskaita ja hitaita settejä' systeemi?
Kannattaako lisätä osaan seteistä tietty vakiopaino joka viikko? Kun käy liian raskaaksi, pitää viikon paussia ja otaa muutaman kilon taaksepäin. Näin kehityksestä saisi selvemmin mitattavaa, kuin että tekee vaan jotain sitä sun tätä.
Pidän ennen uutta ohjelmaa varmuuden vuoksi myös 2 vkon paussin, koska olo on hiukan ylikuntoinen.
Olen käynyt viime keväästä lähtien salilla. Tulosta ei ole syksyn mittaan tullut juurikaan :(. Syön terveellisesti ja paljon 6x päivässä ja vedän lisäproteiinia. Salilla olen tehnyt aina vähän sitä sun tätä. Ikää on 21 vuotta.
Tähän asti treeniohjelmani on ollut tällainen:
MA: Rinta + Hauis
TI: Jalat
KE: Lepo
TO: Selkä
PE: Hartiat
Ajattelin kokeilla samanlaista jakoa, mutta tarkemmin suunniteltuna.
Esim. Rinta:
1xPenkki
1xVinopenkki käsipainoilla
1xdumbell flyes
(Ja muiden lihasten treeni samaan tyyliin. Parannusehdotuksia?)
Toimiiko tämmöinen 'vähän raskaita ja hitaita settejä' systeemi?
Kannattaako lisätä osaan seteistä tietty vakiopaino joka viikko? Kun käy liian raskaaksi, pitää viikon paussia ja otaa muutaman kilon taaksepäin. Näin kehityksestä saisi selvemmin mitattavaa, kuin että tekee vaan jotain sitä sun tätä.
Pidän ennen uutta ohjelmaa varmuuden vuoksi myös 2 vkon paussin, koska olo on hiukan ylikuntoinen.