Nyt oon tässä jo kolme viikkoa joutunut pitämään vapaata puntilta ja aattelin että voisin vetaista uutta treenikalenteria tässä vaiheessa kehiin seuraavaksi 2 kuukaudeksi ensi maanantaista aloittaen. Penkkiohjelmana saa toimia uuden maksimin haussa tämä http://www.joeskopec.com/five.html 5x5 systeemi.
MA:
nopeuspenkki: 50% 5 sarjaa 3 toistoa
penkki: 1,3,5,... sarja tuossa ohjelmassa
pystypunnerrus käsipainoilla: 2 sarjaa 12 toistoa
ranskalainen seisten: 2 sarjaa 12 toistoa
kulmasoutu: 2 sarjaa 12 toistoa
dippi semmoisessa koneessa: 2 sarjaa 12 toistoa
KE:
penkki: 2,4,6,... sarja tuossa ohjelmassa
ylätalja: 2 sarjaa 12 toistoa
leuanveto: 1 sarja 10 normaalia ja vähemmän niskan taakse : )
mikäs se soutu nyt onkaan istualtaan taljassa: 2 sarjaa 12 toistoa
maastaveto: 2 sarjaa 12 toistoa
tuommoista oon näin alkuun kaavaillut. jos näette tuossa jotain korjattavaa tai mahdollisia puutteita niin kertokaa. perjantaille aattelin jotain jalkatreenia, mutta kun en oo koskaan niitä tehnyt niin saatte te kertoa mitä sinne kannattaa laittaa - nyrkkeilijälle. pistäkäähän armotonta tekstiä tulemaan.
olin jo unohtaa sanoa, että hoidan nuo vatsat sitten aina nyrkkeilyn yhteydessä illalla ja ne tulee aina tosi kipeeksi pariksi päivää, joten niitä ei sen kummemmin erikseen tarvi treenata.
MA:
nopeuspenkki: 50% 5 sarjaa 3 toistoa
penkki: 1,3,5,... sarja tuossa ohjelmassa
pystypunnerrus käsipainoilla: 2 sarjaa 12 toistoa
ranskalainen seisten: 2 sarjaa 12 toistoa
kulmasoutu: 2 sarjaa 12 toistoa
dippi semmoisessa koneessa: 2 sarjaa 12 toistoa
KE:
penkki: 2,4,6,... sarja tuossa ohjelmassa
ylätalja: 2 sarjaa 12 toistoa
leuanveto: 1 sarja 10 normaalia ja vähemmän niskan taakse : )
mikäs se soutu nyt onkaan istualtaan taljassa: 2 sarjaa 12 toistoa
maastaveto: 2 sarjaa 12 toistoa
tuommoista oon näin alkuun kaavaillut. jos näette tuossa jotain korjattavaa tai mahdollisia puutteita niin kertokaa. perjantaille aattelin jotain jalkatreenia, mutta kun en oo koskaan niitä tehnyt niin saatte te kertoa mitä sinne kannattaa laittaa - nyrkkeilijälle. pistäkäähän armotonta tekstiä tulemaan.
olin jo unohtaa sanoa, että hoidan nuo vatsat sitten aina nyrkkeilyn yhteydessä illalla ja ne tulee aina tosi kipeeksi pariksi päivää, joten niitä ei sen kummemmin erikseen tarvi treenata.