Treeniohjelmaa

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Haluisko joku vähän valaista noista treeni ohjelmiesta mulle :D ?
joskus on tullut nostettuu jotain aikoja mutta ei aktiivisesti ja nyt alkanu kiinnostaa treenaus..

Painoo on mulle sellaset 70,ja pituutta noin 176cm

tossa viikko sitte otin lankku penkkiä joku 85kg ja tavan penkki taitaa olla joku 75kg xD maasta tai kyykkyy en oo etes kokeillu :D
jos joku vaikka laittais jonkun näkösen rankemman puolisen treeni ohjelman, ja sitte jos viittis kertoo että mitä noita massanlisääjiä kannattais ostaa?

Kerroppa tavottees ja kuinka useesti kykenet käymään salilla.

no tavoite olis että kesällä olis se tavan penkki 100-130kg,
maastaveto 120-130kg
kyykky 100-120

salilla pystyn käymää joka päivä

Directions tarkotti varmaan,että onko sulla enemmän tavotteita saada voimaa vai haluaisitko treenata enemmän painottaen lihaskasvua?

penkki 100-130 ja kyykky 100-120 :D ei iha mee nappii :)....tai no jos tykkää nii ok..

no pärkele :D vitustako mä tiän :D noi oli tollaset nopeet jutut vaan toho, onko liikaa vai päin persettä mennyt noi :D ?

Directions tarkotti varmaan,että onko sulla enemmän tavotteita saada voimaa vai haluaisitko treenata enemmän painottaen lihaskasvua?

No ehkä lihaskasvua olis enemmä jees, ja eikä se voimapuolikaa mikä paha idis oo,mutta lihaskavuun enemmä panostaisin.

Tossa on erittäin hyvä tredi jokaiselle alkavalle punttaajalle
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394
'Ite suosittelisin 1 tai 2 jakosta ohjelmaa tuolta.Jos siis oot ihan alottelija etkä oo juurikaan salilla koskaa käyny ni sitte 1-jakonen,mut jos oot vähäki perillä liikkeiden liikeradoista ja treenistä ni sitte valitse ihan mieltymyksen mukaan.
Suurempi jakosia ei alussa kannata ottaa koska alussa ei osaa treenata vielä niin tehokkaasti,että saisi lihat nii loppuun,että palautuminen kestäisi viikon,noita voit halutessas koittaa sitte vähän myöhemmin

no pärkele :D vitustako mä tiän :D noi oli tollaset nopeet jutut vaan toho, onko liikaa vai päin persettä mennyt noi :D ?
Ei liikaa mutta päin persettä kyllä. Penkin pitäs olla parikyt kiloo pienenmpi ku maven ja kyykyn. Eli penkistä vaikka vähän pois ja kyykkyyn ja vetoon lisää. Ite ku alotin niin mulla nous jo toi 100kg kyykyssä heti samoin mavessa, enkä ollu koskaan ennen ko. liikkeitä kokeillutkaan. Enkä muutenkaan ollu treenannu, pari satunnaista visiittiä oli ollu ja silloinki tehny pääasiassa penkkiä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
edelleen kyykky laahaa vähän liikaa perässä,muuten hyvä:thumbs:

edit:ei mitään

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom