Treeniohjelmaa keltanokalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cydia
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei,
Olen 18-vuotias nuori opiskelija ja haluaisin aloitaa fitnessin/kuntosalilla käynnin.
Koska itse en ole kovin hyvä vielä näissä kunto-ohjelmiin sisältyvistä asiasta toivon, että jollakin/joillakin mukavilla henkilöillä olisi aikaa auttaa minua alkuun. Jotta olisi helpompi suunitella ohjelmaa minulle heitän parit perustiedot ja tavoitteet uudelta harrastukseltani.

1. Pituus: 179 cm
    [*]Paino: 55 kg (Hieman pituuskäyräni alapuolella :/ )
    [*]Tavoitteet:
    [*]a) Parantaa fyysistä kuntoani.
    [*]b) Saada paino lihaksena, eikä läskinä yli 65 kg.
    [*]c) MMM = Much more muscles
    [*]d) Kuntosalilla käynnistä ja terveellisestä elämän tavasta rutiini.

Ylläolevalla listalla on paljon asioita, mutta en pidä niitä mahdottomina.
Ruokavalioon olisi myös hyvä saada ohjeita, joskus tuntuu siltä että syön kuin hevonen, mutta nuoli vaa'alla ei liiku minnekkään. Joten millainen on terveellinen ruokavalio, joka antaa minulle kuitenkin oikean määrän ravintoaineita yms. Aikaa minulla on käytännössä joka ilta, ja motivaatio ei ole ongelma.
Läheisyydessä on kuntosali, uimahalli ja kotona on ihan perusvehkeet joita voi hyödyntää.

Jos joku on ollut suurinpiirtein samoilla mitoilla, niin myös olisi kiva kuulla neuvoja ja vinkkejä (:
Apua?

Kiittäen,
Cydia.

Ite alottaisin ihan 1-jakosella ohjelmalla. Voisit tsekata ton Arnoldin Golden six keskustelun. Toimii aikas hyvin alotelijalle. Itelläki se takana ja voisin suosittelen sitä sullekki. Pistäppä listaa mitä syöt päivän aikana niin voidaan sitten pistää neuvoa mitä pitäs parantaa. Kannattaa muutenki tsekkailla tätä foorumii täältä löytyy vastaus melkee joka kysymyksee.