Aivopesu alkaa vaikuttaa, ensimmäisenä isoveikka joka on nyt innostunut salille menosta. Pyysipä tässä sitten minua tekemään treeniohjelman 3X viikossa häntä varten. Peruslihaskuntoa löytyy jonkin verran mallia innokas kotitreenaaja. Ajattelin tällaista, kommenttia saa laittaa ja tarvitsen apua sarjojen määrän/pituuden kanssa. Voi olla koko ohjelma aivan päin persettäkin kun en mikään expertti oo...
Rinta, Olkapäät, Ojentajat
Penkki
Vinopenkki
Dippi
Pystypunnerrus
Vipunosto
Takavipunosto
Selkä, Hauis
Maastaveto
Leuanveto
Kulmasoutu
Hauiskääntö
Hauiskääntö (myötäote)
Jalat, Vatsa
Kyykky
Jalkaprässi
Jalankoukistus
Pohjenousu (seisoen)
Pohjenousu (istuen)
Voimapyörää vatsoille+ehkä jotain muuta
Eli mitä mieltä olette? Laitoin raskaita perusliikkeitä jotka koen ite toimiviksi ja kun kerran veljiä ollaan ni kaipa ne hänelläkin toimivat. Massaa kun ollaan hakemassa niin sellaisia 8-12 sarjoja. Maastaveto ja kyykky aluksi kevyinä ettei tule haavereita. Laitoin ne koska kyseessä oleva henkilö on 22, kasvunsa jo lopettanut joten hänelle ne varmaan toimivat vaikken itse tee. Paljonko kannattaisi laittaa sarjoja? Ajattelin jotain tyyliin 3 tai 4 pääliikkeille ja 2-3 apuliikkeille. Toistot tietenkin aina ultrahypersuperpuhtaat eikä mitään egohuijausta tule esiintymään. Kertokaa mielipiteenne olkaa hyvät!
Rinta, Olkapäät, Ojentajat
Penkki
Vinopenkki
Dippi
Pystypunnerrus
Vipunosto
Takavipunosto
Selkä, Hauis
Maastaveto
Leuanveto
Kulmasoutu
Hauiskääntö
Hauiskääntö (myötäote)
Jalat, Vatsa
Kyykky
Jalkaprässi
Jalankoukistus
Pohjenousu (seisoen)
Pohjenousu (istuen)
Voimapyörää vatsoille+ehkä jotain muuta
Eli mitä mieltä olette? Laitoin raskaita perusliikkeitä jotka koen ite toimiviksi ja kun kerran veljiä ollaan ni kaipa ne hänelläkin toimivat. Massaa kun ollaan hakemassa niin sellaisia 8-12 sarjoja. Maastaveto ja kyykky aluksi kevyinä ettei tule haavereita. Laitoin ne koska kyseessä oleva henkilö on 22, kasvunsa jo lopettanut joten hänelle ne varmaan toimivat vaikken itse tee. Paljonko kannattaisi laittaa sarjoja? Ajattelin jotain tyyliin 3 tai 4 pääliikkeille ja 2-3 apuliikkeille. Toistot tietenkin aina ultrahypersuperpuhtaat eikä mitään egohuijausta tule esiintymään. Kertokaa mielipiteenne olkaa hyvät!