Treeniohjelma!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vakau
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Päivää vaan kaikille!

Haluaisin yleisesti kysäistä mitä mieltä olette tällaisesta ohjelmasta? 3xviikko liikkeet toki vaihtelevat, mutta päivät pysyvät samoina (selkä+jalat, rinta+hartiat ja hauis+ojentajat)

Maanantai selkä+jalat
alatalja 3x8-10
ylätalja 3x8-10
jalkakyykky 1x8, 1x6, 1x2-3 ja 1x8
askelkyykky 2x8/jalka
pohkeet 3x8-10

Keskiviikko rinta+hartiat
penkki 1x9, 1x6-8, 1x2-3, 1x6-8 ja 1x8-10
rinnat käsipainoilla 3x6-8
hartiat 3x8

Perjantai hauis+ojentajat
hauis tangolla 3x8-10
hauis käsipainoilla 3x8-10
ojentajat käsipainolla 3x8
joku toinen ojentaja liike 3x8

Onhan siellä 9 sarjaa jaloille. Ainakin viimeksi kun tarkistin, niin pohkeet olivat osa jalkoja

Edit: Mutta mikä ihme on tämä "hartiat 3*8"? Pystysoutu? Itse muuttaisin keskiviikon esim seuraavanlaiseksi:

Penkki 3*6-8
Vinopenkki kp:lla 2*8-10
Pystypunnerrus 2*6-8
Pystysoutu 2*8
Vipunosto sivuille 2*12-15
Vipunosto taakse 2*12-15

en laske pohkeita mukaan kun puhutaan reisistä.
Ja lisää, pelkällä ylä- ja alataljalla et tule saamaan hyvää selkää. Leukoja ja käsipainosoutuja sekaan. Tolla jaolla ite tekisin esim.

Selkä/jalat
Etukyykky 6x4-5
Veto/sjmv 6x4-6
askelkyykky 2-3x10-12
polvenkoukistus 3x6-8max
pohkeet, mitä ikinä löytyykään. Tähän treenin alkuun rinnallevedot jos haluat tehdä.

Rinta/olkapäät.
Vinopenkki kp 5-6x6-8 (tasapenkki 2-3x8-10)
pullover 2x20
pystypunnerrus kämmenet vastakkain kp 3-4x8-10
takaolkapäät 2-3x10

pikkurillit kiinni toisissaan leuanvedot stopilla alhaalla. 3x4-6
käsipainolla kääntö vinopenkillä 3x8-10
dipit 3x4-6
ranskalainen 3x8-10

Lähtisin jollain vastaavalla liikkeelle ja sit lisää treeniä miten tuntuu.
Tosta nyt puuttuu esim vatsat, mutta jalkapäivänä on hyvä tehä jos löytyy esim jäykkä kuminauha niin seisten rutistukset.

en laske pohkeita mukaan kun puhutaan reisistä.

Missään vaiheessa ei puhuttu reisistä, vaan jaloista. Mutta antaa tämän asian olla

en itekkään tekis niin mutta jos tredin aloittaja haluaa niin se on hänen päätös.
Mutta kyykky ja veto on ok olla samana päivänä. Soudut yms voi tehä vaikka seuraavana päivänä.

hartiat 3x8 meinaa jotain hartia liikettä esim. juuri Pystysoutu. Joka päivä tehdää myös vatsat harjoituksen päätteeksi.

Järkeväähän ei ole välttämättä treenata selkää ja jalkoja samana päivänä, mutta itse olen tosiaan tykännyt tehdä näin.
Tarkoitus tässä olis kehitellä hyvä treeni ohjelma kun treenaa 3kertaa viikossa.

Järkeväähän ei ole välttämättä treenata selkää ja jalkoja samana päivänä, mutta itse olen tosiaan tykännyt tehdä näin.
Tarkoitus tässä olis kehitellä hyvä treeni ohjelma kun treenaa 3kertaa viikossa.

Laitetaan oma ehdotus, jos kerta jalat ja selkä täytyy olla samana päivänä:

Maanantai:
- Mave 3*4-6
- Ylätalja 2*8-12
- Kulmasoutu/Alatalja 2*6-8
- Kyykky/Etukyykky 2*4-6
- Askelkyykky/hack-kyykky 2*8-10
- Pohjenousu 2*8-12

Keskiviikko:
- Penkki 3*6-8
- Vinopenkki kp:lla 2*8-10
- Pystypunnerrus 2*6-8
- Pystysoutu 2*8
- Vipunosto sivuille 2*12-15
- Vipunosto taakse 2*12-15

Perjantai:
- Ojentajapunnerrus taljassa 3*6-8
- Ranskalainen punnerrus 2*8-12
- Hauiskääntö mutkatangolla 3*6-8
- Hauiskääntö taljassa 2*8-12
- Forkut jos intoa riittää
- Vatsalihakset

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
En kyllä ite lähtis tekemään mavea, kyykkyä ja kulmasoutua samana päivänä. Ei vaan itsellä ainakaan selkä kestä edes kyykkyä ja kulmasoutua samana päivänä.

En kyllä ite lähtis tekemään mavea, kyykkyä ja kulmasoutua samana päivänä. Ei vaan itsellä ainakaan selkä kestä edes kyykkyä ja kulmasoutua samana päivänä.

Pitemmän päälle varmaan tulee ongelmia selän jaksamisen kanssa, mutta jokainen löytää omat rajat ja oppii tuntemaan oman kehonsa ainoastaan kokeilujen kautta. Selkä ja jalat on todella rankka yhdistelmä samalle päivälle. Ja tuossa minun ohjelmassahan oli vaihtoehtoliikkeitä. Esim. etukyykky+kulmasoutu ei ole enää selälle niin rankka

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom